ManuMäkinen 02.08.2009 15:06:15 | |
---|
Helou. Ostin mbox2sen ja mukana protools 7.4. Sain kun sainkin ohjelman asennettua vistalleni, mutta nyt on tälläinen ongelma: Pro toolsissa äänet toimivat, syntikka kuuluu kaiuttimista (mbox on kiinni USBllä koneeseen ja Mboxin kuulokereiästä menee johto kaiuttimiin.) mutta siihen se jääkin. Ikään kuin vistani ei tajuaisi että mbox toimii uutena äänikorttina, ainut ohjelma joka sen tajuaa on protools, koska ilman mboxia se ei toimisikaan :) Olen yrittänyt muuttaa tietokoneen ääniasetuksia tuloksetta, joten mitä minä voisin seuraavaksi kokeilla? mitään ehdotuksia tai samankaltaisia ongelmia? http://www.mikseri.net/artists/?id=69846 |
Digillä ei vieläkään ole vistalle yleisajuria, eli mboxia ei voi käyttää äänikorttina muuten, kuin protoolsissa tai asio-softissa. ''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?'' |
Harrastelija 03.08.2009 18:04:40 | |
---|
Minulla on toinen äänikortti rinnalla muihin tarpeisiin, siirrän vaan kuulokeplugin kortista toiseen. Olishan se tetysti hyvä kun pärjäisi yhdellä, mutta onneksi nykykoneet sietävät melko montakin rinnakkan. Ja käyttis siis Win 7 Harrastelija Tärkeintä on musiikki, kitara on vain väline sen tuottamiseen. |
southernrules 03.08.2009 19:13:25 | |
---|
|
lindo 04.08.2009 11:17:38 | |
---|
Harrastelija: Minulla on toinen äänikortti rinnalla muihin tarpeisiin, .
Sama täällä. Laitan MBoxin kiinni ainoastaan äänityshommia tehdessä. Ei riitä MBoxin nopeus (tai mikä lie) kaikenmaaliman multimediahässäkkään. Kokeilin kyllä kaikkea paitsi jääpuikkoa perseeseen, mutta äänen ainainen pätkiminen alkoi lopulta kyrpimään, ja kaikissa sovelluksissa ei edes toiminut. Rok rok |