Kikka Korea 27.02.2004 19:37:25 | |
---|
Mitä muita paikkoja on mistä saa rumpuja halvalla kuin Thomann? Olen ollut täällä näkevinäni jonkun muun saksalaisen paikan mutta en nyt muista mikä se oli. Kertokaa! |
Niskamies 27.02.2004 19:40:47 | |
---|
Mitä muita paikkoja on mistä saa rumpuja halvalla kuin Thomann? Olen ollut täällä näkevinäni jonkun muun saksalaisen paikan mutta en nyt muista mikä se oli. Kertokaa! Vaikkapa www.musicstorekoeln.de |
anzelmosm 28.02.2004 15:58:54 | |
---|
http://www.drumsonly.de tuolta oon ite tilannut aika paljon sälää.. viimeksi sähkösen setin, ja kannattaa tilata se ilmanen kuvasto se on makijaa katseltavaa kerran vuojessa kun se ilmaantuu. http://www.musik-produktiv.de , ja jos ei nämäkään vielä riitä niin sitte tänne: http://www.mapex.de/ ja sieltä dealer osastolta käymään läpi.. löytyy aika paljon.. ainoa rajoittava tekijä on tietenki että ne on vaan mapexin diilaajia.. mutta kyllä sieltä löytyy.. |
Kikka Korea 28.02.2004 16:59:41 | |
---|
Kiitos! Juuri tuota Drumsonlyä hainkin. |
Kikka Korea 28.02.2004 17:04:22 | |
---|
Millaisia noi Drumsonlyn toimitukset on? Miten tilaus käy? Miten sujuvasti kaikki toimii? Paljon postikulut on? |
narzghail 28.02.2004 20:03:39 | |
---|
Näin jottei uutta kirjoitusta tarvitse aloittaa, sivuan aihetta kysymällä symbaaleista. Onko tietoa jotta saako seuraavia tuotteita Suomesta mistään halvemmalla kuin Thomannilta ja onko viestin lopusta löytyvä hinta noin yleensäkään hullumpi?: Paiste 502 Plus Standard Set, Bronze - included: 14" Hi Hat -16" Crash - 20" Ride, 2003 Modell ja erillinen Paiste 802 plus 10" Splash Bronze, 2003 Modell. Yhteensä hinnaksi taitaa Saksasta tilattuna muodostua 278€. Veri ja kunnia! |
Paas 28.02.2004 21:32:04 | |
---|
Näin jottei uutta kirjoitusta tarvitse aloittaa, sivuan aihetta kysymällä symbaaleista. Onko tietoa jotta saako seuraavia tuotteita Suomesta mistään halvemmalla kuin Thomannilta ja onko viestin lopusta löytyvä hinta noin yleensäkään hullumpi?: Paiste 502 Plus Standard Set, Bronze - included: 14" Hi Hat -16" Crash - 20" Ride, 2003 Modell ja erillinen Paiste 802 plus 10" Splash Bronze, 2003 Modell. Yhteensä hinnaksi taitaa Saksasta tilattuna muodostua 278?. Paisteen symbaaleja saa suomen maahantuojalta soitin-laineelta turusta edullisesti. Hinnat ovat aikalailla samaa luokkaa kuin saksassa mutta soitin-laineelta saattaa saada jopa edullisemmin. Joten suositaan kotimaista myyjää. http://www.soitinlaine.fi/ The Mullet: Hairstyle of the Gods |
narzghail 28.02.2004 21:53:58 | |
---|
Soitinlaineelta hinnaksi tuli 304€ ilman postikuluja. Thomannilta 278€ postikulut mukaanluettuna. Veri ja kunnia! |
Soitinlaineelta hinnaksi tuli 304? ilman postikuluja. Thomannilta 278? postikulut mukaanluettuna. Joidenkin tuotteiden kohdalla saattaa olla noinkin. Mutta kun tilaat saksasta saat myös odottaa tuotteita huomattavasti kauemmin eikä takuuasiat symbaaleissa tahdo oikein luonnistua thomannilla. Joten kannattaa suosia sitä kotimaista, varsinkin kun hintaero ei ole niin hirvittävä ja tiedät että takuukin sitten pelaa niin kuin pitääkin. The Mullet: Hairstyle of the Gods |
Niskamies 28.02.2004 22:43:02 | |
---|
Soitinlaineelta hinnaksi tuli 304? ilman postikuluja. Thomannilta 278? postikulut mukaanluettuna. Postikulut thomannilta 22 euroa, eli säästäisit huimat 4 euroa. Kannattaa suosia suomalaista, saat kamat nopeammin ja takuut onnistuvat. |
Kikka Korea 28.02.2004 23:07:46 | |
---|
Kyllä takuut onnistuvat Thomanninkin kanssa, kestää vaan turhan pitkään kun lähettelee edestakaisin. |
Paas 28.02.2004 23:10:30 | |
---|
Kyllä takuut onnistuvat Thomanninkin kanssa, kestää vaan turhan pitkään kun lähettelee edestakaisin. Symbaalien takuuongelmia eivät kuulemma oikein tahdo käsitellä. The Mullet: Hairstyle of the Gods |
MoonDog 29.02.2004 01:45:40 | |
---|
Jos Paisteen lautasia olet hankkimassa niin eipä taida kannattaa Thomannilta tilata vaikka siinä parikymppiä säästäisitkin. Itse ainakin tilaisin Soitinlaineelta. Takuuasiat hoituvat huomattavasti kivuttomammin ja toimitusajat ovat todennäköisesti useita päiviä, ellei jopa viikkoja nopeammat. Shit just doesn't happen, it takes effort. |
petteri r 29.02.2004 11:17:28 | |
---|
kannattaa kilpailuttaa hintoja useassa liikkeessä. mulla on tällähetkella 2 rumpusettiä. tama starclassicit 2x22, 10, 12, 13, 16, 14sn ja pearl masters mmx 2x20, 10, 12, 14, 16. kumpikin setti ostettu suomesta. saksan tarjoukset ei päässy lähellekään suomen hintoja. rumpupusseja, räkkejä ja meinlin peltejä olen tilannu saksasta ne on ollut taas huomattavasti halvempia siellä. ittellä ei oo koskaan ollu mitään periaatetta, että vaan suomesta saa ostaa. köyhällä ihmisellä aina hinta on ratkaissut ostopaikan. |
anzelmosm 29.02.2004 14:49:43 (muokattu 29.02.2004 14:50:53) | |
---|
Millaisia noi Drumsonlyn toimitukset on? Miten tilaus käy? Miten sujuvasti kaikki toimii? Paljon postikulut on? drumsonly toimittaa samallai ku toomaniki postiennakolla tulee ja postikulut sun muut kustannukset samaa luokkaa ku toomanilla myös (voi olla euron parin heittoja suuntaan tai toiseen), mutta tuosta peltiasiastaki tuli niin oon kyllä kans kuullut niin paljo juttua ettei toomanilla onnistu oikeen kunnolla saada peltejä takuuseen, mutta drumsonlyn kans mulla ei ainakaan oo ollut mitään ongelmia oon lähettänyt muistaakseni 4 tai 5 kertaa sinne takasi peltiä kun hajonnut tai kerran jopa tullut rikkinäinenkin, pari kertaa jopa ilman ostokuittejakin eikä mitään ongelmaa. Tilaukset oon hoitanut DO:lle aina sähköpostilla huonolla englannin kielellä mutta aina on onnistunut. nyt varmaan unohtu joku asia mikä piti vielä mainita mutta korostan että tilatkaa se kuvasto se on hassu lärpäke ja tulee kerran vuodessa ja se on aina tosi ihanata ku se ilmaantuu postilaatikkoon ja tosiaan se on ILMAINEN! edit: ai tosiaan se unohtu että yleensä jos joutuu lähettämään jotai tavaraa takaisin niin tullessa on kyllä mukana ollut aika monesti jotain t-paitaa tai vastaavaa himpettä |
Kikka Korea 29.02.2004 15:13:26 | |
---|
kannattaa kilpailuttaa hintoja useassa liikkeessä. mulla on tällähetkella 2 rumpusettiä. tama starclassicit 2x22, 10, 12, 13, 16, 14sn ja pearl masters mmx 2x20, 10, 12, 14, 16. kumpikin setti ostettu suomesta. saksan tarjoukset ei päässy lähellekään suomen hintoja. rumpupusseja, räkkejä ja meinlin peltejä olen tilannu saksasta ne on ollut taas huomattavasti halvempia siellä. ittellä ei oo koskaan ollu mitään periaatetta, että vaan suomesta saa ostaa. köyhällä ihmisellä aina hinta on ratkaissut ostopaikan. Miten oot saanut kilpailutettua ja hinnat noin alas? Mulla on parhaat alennukset Suomesta ollut 40% luokkaa. Tosin Thomannilta ois saanu samaan hintaan. |
Paas 29.02.2004 20:02:05 | |
---|
korostan että tilatkaa se kuvasto se on hassu lärpäke ja tulee kerran vuodessa ja se on aina tosi ihanata ku se ilmaantuu postilaatikkoon ja tosiaan se on ILMAINEN! (Kuvaston) tilaus onnistuu ilmeisesti niiden kotisivujen kautta? The Mullet: Hairstyle of the Gods |
MoonDog 29.02.2004 20:54:20 | |
---|
Shit just doesn't happen, it takes effort. |
Paas 29.02.2004 21:08:04 | |
---|
The Mullet: Hairstyle of the Gods |
petteri r 03.03.2004 00:24:52 (muokattu 03.03.2004 00:36:51) | |
---|
Miten oot saanut kilpailutettua ja hinnat noin alas? Mulla on parhaat alennukset Suomesta ollut 40% luokkaa. Tosin Thomannilta ois saanu samaan hintaan. thomannin mukaan starclassiccien hinnaksi olisi tullu n.20000mk (settiin kuulu vielä 2kpl iron cobra pedaaleja). tampereen musiikissa sama läjä tavaraa maksoi minulle 16000mk. minulle se oli aika iso ero ja sain vielä tamat samalla viikolla kun tilasin. laskin tossa vielä thomannin hinnat pearleille. 4024e+rahti. musamaailmasta ostettujen hinta 3310e (smi:n sivuilta ovh hinta). eroa 714e |