JamesHetfield 01.08.2009 09:25:45 (muokattu 01.08.2009 13:17:51) | |
---|
Tervens! Nyt puraisi hevijätkää rokkikärpänen, ja olisi hakusessa monipuolinen nuppi. Tarkoituksena siis soitella kaikkea juustoisista ja jazzahtavista pop-balladeista brittipopin kautta alternative rockiin... Ei siis tarvitse mitään mörkösäröjä lähteä. Puhtaasta soundista haen heleyttä ja jotain vintagetyylistä juttua, en osaa oikein selittää.. Tosin kitaraksi on tilauksessa hand made tele, että siitäkin varmaan saa sitä heleyttä soundiin jo jonkun verran.. Mietin jokin aika sitten erääksi vaihtoehdoksi HK:n switchblade tsc 50:ä, mutta luettuani netistä palautteita ja arvioita huomasin monen pitäneen soundeja liian muovisina, ja sitä ehdottomasti EN halua omasta tulevasta nupistani huomata. Itsellä ikävä tilanne sikäli, että olen kesän alusta asustellut keskellä-ei-mitään, eli nuppien testaaminen itse on ollut vähän ongelmallista.. Ajattelin että nyt pohjustaa vaihtoehtoja ja sitten kun itse taas kaupunkiin päin menee niin testailee niitä ajan kanssa itse. Kiitos ja anteeksi! :D E: niin ja särösondista vielä sen verran, että etsin erottelevaa ja rouheaa säröä... toivottavasti auttoi! :) http://www.myspace.com/damagingfallout
www.myspace.com/mutterimusic
www.myspace.com/tipna |
Punisher 01.08.2009 10:17:32 | |
---|
Tuu ens viikolla kokeilemaan H&K Trilogyä. :) "There is no need for torture: hell is other people."
- Jean-Paul Sartre (No Exit, 1944) |
JamesHetfield 01.08.2009 10:23:43 (muokattu 01.08.2009 10:30:48) | |
---|
Punisher: Tuu ens viikolla kokeilemaan H&K Trilogyä. :) No hemsveette, tulossa kun ollaan niin täytyypä sitten testailla! :) ...vaikka haussa olis ehkä enemmän semmosta Orange-meininkiä tms... No, kokeilen ennen kuin lyttään.:) Yksi mitä olen kanssa miettinyt on tuo Orangen rockerverb 50 -nuppi. kokemuksia varmaan löytyy joltain...? http://www.myspace.com/damagingfallout
www.myspace.com/tipna |
Numb 01.08.2009 10:40:47 | |
---|
JamesHetfield: Yksi mitä olen kanssa miettinyt on tuo Orangen rockerverb 50 -nuppi. kokemuksia varmaan löytyy joltain...? Son hyvä. Monipuolinen särökanava rosoista metalliin. A waist is a terrible thing to mind. |
JamesHetfield 01.08.2009 10:43:25 | |
---|
Numb: Son hyvä. Monipuolinen särökanava rosoista metalliin. Mites puhtaat soundit? http://www.myspace.com/damagingfallout
www.myspace.com/tipna |
Numb 01.08.2009 10:46:46 | |
---|
JamesHetfield: Mites puhtaat soundit? Yläpäähän kaipaisin shimmeriä hitusen, mutta varsin hyvät pyöreähköt puhtaat siinä on. A waist is a terrible thing to mind. |
JamesHetfield 01.08.2009 10:52:43 (muokattu 01.08.2009 10:55:50) | |
---|
Numb: Yläpäähän kaipaisin shimmeriä hitusen, mutta varsin hyvät pyöreähköt puhtaat siinä on. ok... löytyykö erottelevuutta soundista? :) E: jaa no, voinhan mä jättää sen testaukseenkin asti odottamaan sen tiedon, ettei tarvi muita käyttäjiä ihan joka detaljista kyselemällä häiritä liikaa.:) http://www.myspace.com/damagingfallout
www.myspace.com/tipna |
rheinone 01.08.2009 10:59:20 | |
---|
Huomasit varmaan että duc pisti Orangutanginsa eilenillalla myyntiin Torille? |
JamesHetfield 01.08.2009 11:03:49 | |
---|
rheinone: Huomasit varmaan että duc pisti Orangutanginsa eilenillalla myyntiin Torille? Kiitosta vinkistä! Jostain syystä en oo oppinut tuota toria vielä yli viidessä vuodessakaan käyttämään näköjään tarpeeksi.:) http://www.myspace.com/damagingfallout
www.myspace.com/tipna |
Numb 01.08.2009 11:20:55 | |
---|
JamesHetfield: Mites puhtaat soundit? Sanotaan ny vaikka niin, että jos joskus olen nuppi+kaappi -yhdistelmään vaihtamassa, niin Rockerverb on eritt. varteenotettava vaihtoehto. A waist is a terrible thing to mind. |
PappaSF 01.08.2009 11:30:03 | |
---|
JamesHetfield: Tervens! Mietin jokin aika sitten erääksi vaihtoehdoksi HK:n switchblade tsc 50:ä, mutta luettuani netistä palautteita ja arvioita huomasin monen pitäneen soundeja liian muovisina, ja sitä ehdottomasti EN halua omasta tulevasta nupistani huomata. Ite Switchbladen 50W kombon omistavana en yhdy kyllä noihin "liian muovinen" soundien kirjoittajien mielipiteeseen, perustuukohan ne mielipiteet pelkästään pikatesteihin vai mihinkä lie sitä en tiedä. (tosin sounditkin on makuasioita). Monipuolinen tuo on, harmi ettei sulla ole testausmahdollisuutta tuon suhteen, voisit itse todeta ettei soundi suinkaan ole muovinen. Mutta joo, ostat sellaisen mistä ite tykkäät oli se sitten mikä tahansa, minä tykkään switchbladesta enkä ole katunut kertaakaan ostoani saati tuon soundeja, jotka eivät ole muovisia (niitä nuppeja kun voi kääntää moneen asentoon ja ainakin itellä on sopivat soundit löytyny). Onne etsintään. |
JamesHetfield 01.08.2009 12:06:38 | |
---|
Numb: Sanotaan ny vaikka niin, että jos joskus olen nuppi+kaappi -yhdistelmään vaihtamassa, niin Rockerverb on eritt. varteenotettava vaihtoehto. Ok! Itseltä löytyy VHT:n 2x12 -kaappi jossa celestionin vintage 30 -elementit, ja sitä en oo näillä näkymin vaihtamassa... Tuosta switchbladesta tuli vielä mieleen, että tuntui hieman oudolta että siinä oli joidenkin mielestä muovinen, "huono" soundi, kun miettii ketkä starbat sitä käyttää (Alex Lifeson nyt ekana tuli mieleen). :) http://www.myspace.com/damagingfallout
www.myspace.com/tipna |
JamesHetfield: Alex Lifeson nyt ekana tuli mieleen Hetkonen hetkonen, mistä asti Lifeson on tuota käyttänyt? Sillähän on oma malli Triampista, joka on noin miljoonasti paremman kuuloinen, ainakin mun mielestä. I don't believe in Peter Pan, Frankenstein or Superman! All I wanna do is BICYCLE BICYCLE BICYCLE! |
Räbbänä 01.08.2009 13:57:19 (muokattu 01.08.2009 13:59:56) | |
---|
Antti1: Hetkonen hetkonen, mistä asti Lifeson on tuota käyttänyt? Sillähän on oma malli Triampista, joka on noin miljoonasti paremman kuuloinen, ainakin mun mielestä. Ehkä se on käyttänyt aiemmin? Tuo Lifeson malli on ihQ ku siin on violetit valot. Mieki halluun.
Paljonko siinä edes ylipäätään on eroa normaaliin TriAmpiin? H&K:n sivuja tutkaillessa ainaostaan päällysteessä ja valoissa ovat ainoat erot. Kanavatkin samalla tavalla nimetty. Mod.huom. Pannaanpa poijjaat riita poikki ja lähdetään nurtsille köllöttelemään. Tai vaikka soittamaan sitä kitaraa. Tai molempia. Tui tui. |
Antti1 01.08.2009 13:58:51 (muokattu 01.08.2009 14:07:23) | |
---|
Räbbänä: Ehkä se on käyttänyt aiemmin? No tuskin, kun toi oma malli on ollut markkinoilla huomattavasti kauemmin. :) Paljonko siinä edes ylipäätään on eroa normaaliin TriAmpiin? Soundillisesti? Ei ole. EDIT: Jos hintaeroa ihmettelet, niin se on pienempi tuotantoerältään --> kalliimpi valmistaa. Sit spesiaali ulkonäkö ja nimi maksaa. Sen lisäksi ensimmäiseen 500kpl erään tuli mukaan levy ja jokaisesta nupista menee $50 Unicefin hyväksi. H&K ei tietenkään halua tuota omasta pussistaan lahjoittaa --> hintaa ylöspäin. I don't believe in Peter Pan, Frankenstein or Superman! All I wanna do is BICYCLE BICYCLE BICYCLE! |
JamesHetfield 01.08.2009 14:16:19 (muokattu 01.08.2009 14:16:28) | |
---|
Antti1: Hetkonen hetkonen, mistä asti Lifeson on tuota käyttänyt? Sillähän on oma malli Triampista, joka on noin miljoonasti paremman kuuloinen, ainakin mun mielestä. "As of July 2008, Lifeson uses Floyd Rose tremolos on his main Les Pauls. He has also replaced his Hughes & Kettner zenTera amp heads with Switchblade heads (which, like the zenTeras, include built-in programmable digital effects, such as chorus and delay, but are valve-powered instead of transistor-powered), while retaining his signature series H&K Triamp heads. His effects for the 2007 tour include a TC Electronics G-Force rack multi-FX, a TC Electronics 1210 spatial expander and a Loft 440 Delay Line/Flanger, as well as the effects built into his Switchblade heads." Wikiwiki. http://www.myspace.com/damagingfallout
www.myspace.com/tipna |
Antti1 01.08.2009 14:22:03 | |
---|
JamesHetfield: Wikiwiki. Njaa, se käyttää siinä rinnalla noita tosiaan. Triamp kuitenkin käytössä. I don't believe in Peter Pan, Frankenstein or Superman! All I wanna do is BICYCLE BICYCLE BICYCLE! |