Aihe: Pistäkää ääninäytettä soitostanne 2
1 2 3 4 527 28 29 30 31122 123 124 125 126
Cimble
01.08.2009 04:29:37 (muokattu 01.08.2009 10:56:30)
Kailis: Nyt joku ei tajunnut jonkun zoukkia...

Eikä ollut ainoa... Ja pistinpähän zoukin lisäksi siinäkin mielessä, että jos joku intoilee poikansa olevan eri lahjakas rumpalinalku, niin eiköhän tuo video vähän palauta ja tuo mukavasti syvyyttä asian uudelleen tarkasteluun. ;) Enkä nyt suoraan tarkoita tätä Halfordille.
"Minä olen jezmi. Me jezmit olemme varsin sinklanoitua kansaa." -Tulinpahan ohimennen kommentoineeksi kerran 90-luvulla eräässä treenikellarissa, jossa oli ns. jamit hyvässä vauhdissa.
hollmi-5
01.08.2009 11:05:14
Närpiö: Eikä ollut ainoa... Ja pistinpähän zoukin lisäksi siinäkin mielessä, että jos joku intoilee poikansa olevan eri lahjakas rumpalinalku, niin eiköhän tuo video vähän palauta ja tuo mukavasti syvyyttä asian uudelleen tarkasteluun. ;) Enkä nyt suoraan tarkoita tätä Halfordille.

Aika usein törmää vanhempiin, jotka ovat sitä mieltä, että lapsi on eritysilahjakkuus. Kyse on useimmiten siitä, että aikuinen ei itse osaa ja sitä putoaa värilasit näön eteen.

Enemmän kuitenkin ihmettelen itseään rumpaleina pitävien kyvyttömyyttä kuulla ja nähdä. Tulee mieleen, etteivät he itse osaa perusasioita kapulaotteen ja kontrollin suhteen. Tai edes perusrudimentteja sujuvasti.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Jupi57
01.08.2009 14:06:05
dumbass: ite oot ihan paska

Hmm... teet aika pitkälle meneviä ja peruuttamattomia arvioita toisen persoonasta, vaikka puheena olikin pelkästään sinun perässähiihtokommenttisi asiasta jonka oikean laidan suurin osa kuulee jo pelkällä otsalla.

Koska sinulla on vielä korvantaukset märkänä, niin...

hyvää syksyä sulle
ja sille
kyr.. eiku
närpiölle kans : ) x ääretön
Jupi57
01.08.2009 14:11:28 (muokattu 01.08.2009 16:02:42)
Kailis: Tyylikkäämpää olla hylkiö ilman sotilasarvoa kuin hylkiö sotilasarvolla brassailija. Jupi T.A. Mikkonen.

Noh onneksi edes joku ymmärtää tätäkin lajia....milloin prassailin
Marsalkan arvollani? :P
Jupi57
01.08.2009 14:19:48
hollmi-5: Aika usein törmää vanhempiin, jotka ovat sitä mieltä, että lapsi on eritysilahjakkuus. Kyse on useimmiten siitä, että aikuinen ei itse osaa ja sitä putoaa värilasit näön eteen.

Enemmän kuitenkin ihmettelen itseään rumpaleina pitävien kyvyttömyyttä kuulla ja nähdä. Tulee mieleen, etteivät he itse osaa perusasioita kapulaotteen ja kontrollin suhteen. Tai edes perusrudimentteja sujuvasti.

Jättäisin pois sanan "Aika".

Vaikka nikkimme ovat joistain asioista ottaneet lujastikin yhteen, niin tänään

MIKA

Paljon onnea vaan!!!!!!!!!

Arvostan erityisesti ihmisiä, jotka menevät elämässään etenpäin tai saavuttavat jotain, varsinkin varttuneella iällä.

Jupi
Cimble
01.08.2009 18:31:17 (muokattu 01.08.2009 18:45:54)
Jupi57: hyvää syksyä sulle
ja sille
kyr.. eiku
närpiölle kans : ) x ääretön

Nöyrät kiitokset minun puolestani, olen otettu. :) Kaikkea hyvää sinullekin ja lämmittäköön aurinko pitkälle myös sinunkin syksyäsi. Mutta koska kuvaannolllisestikin maalaat syksyjä seinille, niin toivoisin sinun joutuvan kuuntelemaan toistuvasti ja tauotta Tero Vaaran laulamaa kappaletta Vielä on kesää jäljellä, kunnes kesäinen ukkosmyrsky aiheuttaisi vapauttavan sähkökatkoksen, joka sammuttaisi soittimen. Sillä eihän kukaan voi säilyä terveenä tai hengissä, jos joutuisi loputtomiin kuuntelemaan Mambaa ja Tero Vaaraa.
"Minä olen jezmi. Me jezmit olemme varsin sinklanoitua kansaa." -Tulinpahan ohimennen kommentoineeksi kerran 90-luvulla eräässä treenikellarissa, jossa oli ns. jamit hyvässä vauhdissa.
Niq
04.08.2009 22:31:48 (muokattu 04.08.2009 22:42:21)

Knopflerin Markku tuli käymään treenikämpällä yllättäen ja jammailtiin vähän, tänne siis vaihteeksi jotain muutakin kuin hevimedallia: http://niq.kapsi.fi/niq_feat_knopflerin-mark.mp3

Biisissähän (Back To Tupelo) alunperin on hyvin vähän rummuttelua, rumpusovitus siis allekirjoittaneen. Arvostaisin mielettömästi kommentteja, etenkin tuossa oli haasteellista pitää timeä kun ei alussa ole mitään perkussiivisiä soittimia messissä, joten siitä palautetta ehottomasti. Lopussa karsee moka, mut ei olla kuulevinaan sitä. :)

EDIT: No nyt toimii, eikun lataamaan
"I have a cunning plan" -Baldrick
-Dr.DW-
04.08.2009 23:09:53
Niq: Knopflerin Markku tuli käymään treenikämpällä yllättäen ja jammailtiin vähän, tänne siis vaihteeksi jotain muutakin kuin hevimedallia: http://niq.kapsi.fi/niq_feat_knopflerin-mark.mp3

Biisissähän (Back To Tupelo) alunperin on hyvin vähän rummuttelua, rumpusovitus siis allekirjoittaneen. Arvostaisin mielettömästi kommentteja, etenkin tuossa oli haasteellista pitää timeä kun ei alussa ole mitään perkussiivisiä soittimia messissä, joten siitä palautetta ehottomasti. Lopussa karsee moka, mut ei olla kuulevinaan sitä. :)

No hyvältähän tuo kuulosti! Ja loppuun tieteski mielenkiintoinen rysäys, mut niimpä se rokissa pitää ollakki! Jeah!
Master Of The Moon
04.08.2009 23:12:30
http://www.myspace.com/hssmetal

Siinä on päntin näytettä. Tuommosta thrash/speed metallia. Kertokaa ihmeessä mitä tykkäätte.
Let's go to a place I know, Where the speed freaks babble all day!
Master Of The Moon
04.08.2009 23:14:10
En kyllä tiiä olisko kanttinu laittaa tänne :D
Bobana
04.08.2009 23:16:09
Master Of The Moon: En kyllä tiiä olisko kanttinu laittaa tänne :D

Kohta tiiät. Mie meen kuunteleen nyt.
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
moderndrummer88
04.08.2009 23:18:45 (muokattu 04.08.2009 23:19:31)
Master Of The Moon: http://www.myspace.com/hssmetal

Siinä on päntin näytettä. Tuommosta thrash/speed metallia. Kertokaa ihmeessä mitä tykkäätte.

Oliko tää joku läppä? :D Missä oli se speed/thrash?

E: Kyllä hevin pitää potkia munille, tämä ei potkinu sinne päinkään....
Relaxin' At Camarillo...
passe
04.08.2009 23:24:52 (muokattu 04.08.2009 23:36:52)
Niq: Knopflerin Markku tuli käymään treenikämpällä yllättäen ja jammailtiin vähän, tänne siis vaihteeksi jotain muutakin kuin hevimedallia: http://niq.kapsi.fi/niq_feat_knopflerin-mark.mp3

No perhana, olipas mukavaa tunnelmaa! Perhanan perhana!

Saattaa johtua siitäkin, että itse ohjastit kuuntelemaan alun rumpuja sillä korvalla, mutta toisella rundilla rummut tosiaan tuntuisivat irtoavan vähän varmemman oloisesti. Ehkä siinä alussa voisi vetää vähemmänkin, tai jotain (vanha kunnon kasarikomppi: vahvasti aksentoitua kasia haitsuun ja kanttinaputusta puolen minuutin kaiulla...).

No joo.. Mutta tällaisessa biisissä sitä jotenkin vain odottaa rumpujen keinuttavan kelkkaa tunnelman vaatimalla letkeydellä eteenpäin, keep it simple stupid ja niin päin pois... 16-osa hommelit basarilla voisi salettiin jättää poiskin.

Lopetuksesta bonuspointsit! Se on aina hienoa kuunnella tollasta ajan kanssa funtsittua ja tyylikkäästi toteutettua steitmenttiä!
Sometimes more is more
Bobana
04.08.2009 23:25:29
moderndrummer88: Oliko tää joku läppä? :D Missä oli se ?

E: Kyllä hevin pitää potkia munille, tämä ei potkinu sinne päinkään....

Noh noh.

Jätkät on alottelijoita ja niitä pitää tukea ja rohkaista.

No, asiaan. Eli kuuluu kyllä että duunia on vielä eessä. Ja biisien alotuksia vois kanssa hiukka miettiä kun melkeen kaikissa on joku luritus alussa että välillä vois olla silleen että liikkuvaan junaan hypätään. Mut kyllä se siitä. Treeniä vaan ihan vidusti ja ostatte kitaristille viritysmittarin ja metronomin. Ja rumpali vois kanssa soitella klikin tahtiin.

Niin ja vielä siitä että kannattaako laittaa tänne juttua vai ei. Tää on avoin palsta kaikille musatyyleille vaikka välillä jatsihomot yrittää kyykyttää. Mut mitä me niistä. ; D

Ja ; D vaan kaikille dtsääs 'omoillekkin.
Master Of The Moon
04.08.2009 23:29:28
Bobana: Noh noh.

Jätkät on alottelijoita ja niitä pitää tukea ja rohkaista.

No, asiaan. Eli kuuluu kyllä että duunia on vielä eessä. Ja biisien alotuksia vois kanssa hiukka miettiä kun melkeen kaikissa on joku luritus alussa että välillä vois olla silleen että liikkuvaan junaan hypätään. Mut kyllä se siitä. Treeniä vaan ihan vidusti ja ostatte kitaristille viritysmittarin ja metronomin. Ja rumpali vois kanssa soitella klikin tahtiin.

Niin ja vielä siitä että kannattaako laittaa tänne juttua vai ei. Tää on avoin palsta kaikille musatyyleille vaikka välillä jatsihomot yrittää kyykyttää. Mut mitä me niistä. ; D

Ja ; D vaan kaikille dtsääs 'omoillekkin.

Joo no kyllä se reeniä tietenki kaipaa, ja aloin miettimmään sitäki että en ite soita tällä ykkös demolla mistä nuo kaikki piisit on että laitoin vähän niinkö entisen rumpalin näytetttä :D
markkuliini
04.08.2009 23:29:43

Bobana: välillä jatsihomot yrittää kyykyttää.

Tossa sulle jatsi oumou. :D

http://www.htzfm.com/files/htzfm/images/robhalford.jpg
"Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani."
markkuliini
04.08.2009 23:31:35

Master Of The Moon: ..en ite soita tällä ykkös demolla mistä nuo kaikki piisit on että laitoin vähän niinkö entisen rumpalin näytetttä :D

Sulla ei ollut tuossa soitossa virheen virhettä!
"Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani."
Bobana
04.08.2009 23:33:37
markkuliini: Tossa sulle jatsi oumou. :D

http://www.htzfm.com/files/htzfm/images/robhalford.jpg

He he!

No eihän nahkakuteet ja kuli vielä fagottia tee. : DD
markkuliini
04.08.2009 23:37:26

Bobana: He he!

No eihän nahkakuteet ja kuli vielä fagottia tee. : DD

Ei tee vielä ne, juu'u...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)