Bobana 31.07.2009 09:58:37 | |
---|
markkuliini: Älä ole juntti. Kuullostat pian Berlusconilta. Olen minä vähän. Asunhan maalla oman taloni takakammarissa. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
moderndrummer88 31.07.2009 09:58:49 | |
---|
Relaxin' At Camarillo... |
jtpennane 31.07.2009 12:45:49 | |
---|
moderndrummer88: Aivan loistopätkä, ollu jo monta kuukautta mulla kirjanmerkeissä ja melkein päivittäin tuli yhteen aikaan katottua. Ay caramba! Meitsikin diggailee. Hieno soittaja. Kebab tai henki! |
Kailis 31.07.2009 13:24:50 | |
---|
markkuliini: Lanoispa Lanois. Olis kyllä ihan hauska yllärisalaisuus, kun yhtäkkiä kertois että on päiväduunissa Brian Bladen henkilökohtaisena studiohuitoja-apinana. "No joo, mä haen sille ja itelleni aina kahvia ottojen välissä, ja sit mä heilun ja liikun, ihan mitä vaan, sen setin edessä kun se soittaa, periaatteessa ihan vaan siks,i että sen huomio ei kiinnittyis johonkin, vaikka laulajanmimmin räkkiin tai jesseteippirullaan lattialla. Se on vaan niin herkkä ja henkevä tyyppi ja näkee kaikissa niinku koko vertauskuvia, elämänkaaren ja kauneuttaa tai jotain, et kun se näkee puoliksi käytetyn rullan teippiä tai vaik sen mimmin, niin se alkaa ihan samantein itkeen. Ja sit ne nahkakalvot kastuu, menee vire, ja sit se alkaa itkeen niitäkin, tai vielä pahempaa, laulamaan ja sitten sitä pitää alkaa äänittämään. Studiopäivä on sit aikalailla siinä. Mut ihan kiva duuni, mä vaan heilun ja pidän sen huomion itessäni. Kuuntelen hyvä musaa 500 dollarin tuntiliksalla. Jos tästä jotain negatiivista haluaa hakemalla hakea, niin parta kutittaa, kahvi närästää eikä tässä dunissa voi oikein edetä ylöspäin..." Plop plop plop... |
-Dr.DW- 31.07.2009 15:58:38 | |
---|
|
OPJ1974 31.07.2009 19:43:36 | |
---|
-Dr.DW-: Juu, tässä oma korteni tähän kekoon! Ihan jokakerta loksahtaa leuka lattiaan kun katsoo nämä! Ainakin tähän asti on loksahtanu! Pirulainen.. On tainnu kaveri nähdä joskus rummut aikasemminkin? =P http://www.youtube.com/watch?v=EZR0aJ01Gdc Ja tässä vielä oikein loistavalta sivustolta poimittua! http://www.drumchannel.com/entertainment/51428.aspx Jälkimmäisen linkin takana paremmat soundit ja sai kaikesta hyvin selvää. Kyllä on taitava kaveri, täytyy myöntää. Nuori kaveri ilm. kyseessä, tuossa tokassa videossa kaverilta tuntui loppuvan ideat neljän minuutin kohdalla, mutta maukasta silti. Vielä kun groovepätkää tarjoilisi kunnolla niin avot. Hienoa soittoa joka tapauksessa. Muusikolla on kolme olotilaa: Känni, krapula ja outo olo. |
OPJ1974: Jälkimmäisen linkin takana paremmat soundit ja sai kaikesta hyvin selvää. Kyllä on taitava kaveri, täytyy myöntää. Nuori kaveri ilm. kyseessä, tuossa tokassa videossa kaverilta tuntui loppuvan ideat neljän minuutin kohdalla, mutta maukasta silti. Vielä kun groovepätkää tarjoilisi kunnolla niin avot. Hienoa soittoa joka tapauksessa. Joo, vaikuttais olevan "harjoiteltu" soolo, vähän niinku "Peart meiningillä"? |
Jupi57 31.07.2009 20:27:30 (muokattu 31.07.2009 20:29:46) | |
---|
-Dr.DW-: Joo, vaikuttais olevan "harjoiteltu" soolo, vähän niinku "Peart meiningillä"? No nyt jo Sinut tunnistin... heh heh jäi pois. |
-Dr.DW- 31.07.2009 21:02:00 | |
---|
Jupi57: No nyt jo Sinut tunnistin... heh heh jäi pois. Tai siis tarkotin että, kun katsoo noita kumpaakin sooloa, niin ne ovat hyvin samankaltaisia! Siitä lähinnä tuli mieleen, että soolo voisi olla "ennalta reenattu" |
OPJ1974 01.08.2009 00:43:54 | |
---|
-Dr.DW-: Tai siis tarkotin että, kun katsoo noita kumpaakin sooloa, niin ne ovat hyvin samankaltaisia! Siitä lähinnä tuli mieleen, että soolo voisi olla "ennalta reenattu" Mä taas luulen, että kyse on vaan niistä kuuluisista maneereista, mitä viljellään sitten johonkin mietittyyn soolon "kehityskaareen"? Esimerkiksi Simon Phillipsin soolot tunnistaa aika pitkälle teemoista, minkä varaan se ne soolot rakentaa - monissa soololevyjensä biiseissäkin nämä kaaret on tunnistettavissa (jos soolo on biisiin kirjoitettu). En tiedä sitten, onko paha tapa, mutta harva meistä on niin guru päästään keksimään lennosta kaikkea, että rumpusoolo kuulostaisi yhtenäiseltä ja/tai musiikaliselta... Siksi ehkä noita on etukäteen hyvä miettiä ainakin sinne päin? Tää on vaan aivomasturbaatiota, henkilökohtaisesti en kykene soittamaan rummuilla sooloa (ainakaan mitään hyvää), joten kuvittelen vain, miten asia voisi ehkä olla. Muusikolla on kolme olotilaa: Känni, krapula ja outo olo. |
K.Suninen 02.08.2009 12:22:03 | |
---|
Coleman puskee kuin juna. Ai että tykkään tyypin tatsista, se on niin mahtavan mutkaton. Tosin katoin tyypin opetusvideon ja se oli sisällöltään melkosen tylsä. Ja haastatellessa se saarnas armonlahjoista ja blessingeistä, eikä siitä, kuinka kannattaa vaan treenata paljon sen sijaan, että odottais treenikopissa ihmettä. http://www.youtube.com/watch?v=_qY6jpi8R9Q&feature=channel_page"Chefin isähän on kans kuuluisa rumpali, nimittäin Porcadon Zoe. " |
K.Suninen 02.08.2009 12:26:17 | |
---|
"Chefin isähän on kans kuuluisa rumpali, nimittäin Porcadon Zoe. " |
Epämuusikko 02.08.2009 13:06:05 | |
---|
K.Suninen: Coleman puskee kuin juna. Ai että tykkään tyypin tatsista, se on niin mahtavan mutkaton. Tosin katoin tyypin opetusvideon ja se oli sisällöltään melkosen tylsä. Ja haastatellessa se saarnas armonlahjoista ja blessingeistä, eikä siitä, kuinka kannattaa vaan treenata paljon sen sijaan, että odottais treenikopissa ihmettä. http://www.youtube.com/watch?v=_qY6jpi8R9Q&feature=channel_page Makea pätkä! Hyviä, munalla soitettuja juttuja mitä ei kuule joka päivä! "Greetings from Niger". Kesy animaali #1 |
Kuorsuri 02.08.2009 19:30:39 (muokattu 02.08.2009 19:31:43) | |
---|
Pff, Caravan meni paljon paremmin... tai no. : D Meno ei lakannut tossa taukojen kohalla, päinvastoin, intensiviteetti kasvoi puolella aina kun tuli joku poikkeus. Jeah, hyvä pätkä. "WAA!" Hirveetä hevimetallia sun pään sisällä, ja se ei vaikene |
hollmi-5 02.08.2009 19:54:22 | |
---|
Epämuusikko: Makea pätkä! Hyviä, munalla soitettuja juttuja mitä ei kuule joka päivä! Tä? Mustalla miehellä valkoinen muna? Ei ku kaks... Jos se kerran munalla soittaa... Soundit, piuhat ja kajarit. |
Epämuusikko 02.08.2009 21:25:27 | |
---|
hollmi-5: Tä? Mustalla miehellä valkoinen muna? Ei ku kaks... Jos se kerran munalla soittaa... Se oli semmoinen vertaus, mikä ei selvästikään mennyt mun pääkoppaa pidemmälle. "Greetings from Niger". Kesy animaali #1 |
Perseapina 02.08.2009 21:35:20 | |
---|
In the jungle baby... |
jazzmies 02.08.2009 22:08:20 | |
---|
Perseapina: http://www.youtube.com/watch?v=UzhDHgSnIFI Ei uskois Tower of Powerista, et vetää noin sähellyksellä. Noinhan ne livenä vetävät sitä aina. Pari kertaa olen livenä kuullut ja molemmilla kerroilla on ollut festaritempo. Tuommoinen tilulilumusiikki ei vain istahda, jos tempo on vähääkään yläkanttiin. Muuten asiallinen veto, MRMP! Tahdit ääriään myöten täyteen onomatopoeettisesti honottaen: "Taa-gaa-uus-vaa-veer-hoo-jeen, taa-gaa-maii-teen-mee-rii-een, taa-gaa-vuo-tiin (miksi "vuotiin" eikä "vuotten"?) mai-teen-mii-rii-en". Tällaisiako nämä laulajat nykyään ovat? |
markkuliini 02.08.2009 23:32:04 (muokattu 02.08.2009 23:33:10) | |
---|
Perseapina: http://www.youtube.com/watch?v=UzhDHgSnIFI Ei uskois Tower of Powerista, et vetää noin sähellyksellä. En tiedä tarkoitatko nimenomaan tempoa, mutta ylitempoa tuossa kyllä on, verrattuna muihin netin livepätkiin, -98 livelevyyn ja muistini mukaan näkemälläni livekeikallakin tempo oli maltillisempi. Toimii kyllä tuossa tempossa musta jo aika huonosti. Aika pienestä kiinni milloin menee hätäisen kuulloiseksi. Tää oli vissiin uudempi live, ja eri laulaja kuin esim. -98, joten voi sekin vaikuttaa että laulaja haluaa nopeammaksi. "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
Anonymous-jazz 03.08.2009 09:35:16 (muokattu 03.08.2009 09:36:30) | |
---|
K.Suninen: Coleman puskee kuin juna. Ai että tykkään tyypin tatsista, se on niin mahtavan mutkaton. Tosin katoin tyypin opetusvideon ja se oli sisällöltään melkosen tylsä. Ja haastatellessa se saarnas armonlahjoista ja blessingeistä, eikä siitä, kuinka kannattaa vaan treenata paljon sen sijaan, että odottais treenikopissa ihmettä.
No mut se on vaan kuitenkin niin että usein ne lahjattomat treenaa siellä kopissa ja odottaa ihmettä :) Ei tietenkään koske noita mustia gospelhemmoja joilla on groovesteroideja lihasmuistitäynnä. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |