Aihe: Vinkkejä Superior Drummer 2.1 miksailuun?
1
south_of_heaven
31.07.2009 22:25:57
Perusperiaatteet pätevät. En ole SD:tä käyttänyt, mutta perusohjeena noissa kaikissa on se että pääset laittamaan kaikki kanavat omille raidoilleen niin että saat miksata soundeja kuin oikeita rumpuraitoja.

Kannattaa heittää villaan ohjelman mahdolliset oletukselliset efektit, eq:t ynnä muut niin pääset mahdollisimman persoonalliseen lopputulokseen ja ei mene mikään oma plugari ristiin jonkun SD:n sisäänrakennetun efektin kanssa.
Life in plastic, it's fantastic!
Explorer
01.08.2009 16:29:39
south_of_heaven: illaan ohjelman mahdolliset oletukselliset efektit, eq:t ynnä muut niin pääset mahdollisimman persoonalliseen lopputulokseen ja ei mene mikään oma plugari ristiin jonkun SD:n sisäänrakennetun efektin kanssa.

Juu. Toinen vaihtoehto on käyttää ainoastaan Superiorin omaa mikseriä ja sen omia efektejä siellä, ja ottaa siitä sitten sekvensseriin vain stereoulostulo yhdelle stereoraidalle ja säätää sillä kanavalla vain volaa.
You ain't seen me, right!
Torniojaws
01.08.2009 19:21:51 (muokattu 01.08.2009 19:22:09)

Explorer: ja ottaa siitä sitten sekvensseriin vain stereoulostulo yhdelle stereoraidalle ja säätää sillä kanavalla vain volaa.

Sitten jää tosin hienoudet toteuttamatta, esim. bassokompuran sidechainaus basarista tai kitara-EQ:lla korkeiden taajuuksien duckaaminen pelti-iskusta.
Vortech | Relativity | Vortech + ? @ Liminka, 22.8.2009 | Uusi Vortech-levy tästä!
drlecter
12.09.2009 18:18:09

Itse käytän ainoastaan softan omaa mikseriä.

Tässäpä muuten metal foundry laajennuksella tuotettua pätkettä.
Haaken Bleed-preset käytössä jota muokkasin hieman.

http://liquorworks.wippiespace.com/ … d%20blackmore%20metal%20foundry.mp3
aalataur
12.09.2009 18:29:52 (muokattu 12.09.2009 18:31:45)

Hyvän kuuloista pätkettä. Metal Foundry potkii persuksille, itsellänikin on tuo. Enhän mä aikaisemmin ollut edes tajunnut noita presettejä tuolta valikosta, nuo vastaavat juuri sitä tarvetta mitä mulla alkuperäisessä viestissä oli. Tosin ei nuo alkuperäisen SD:n presetit oikein ollut hyviä, mutta Metal Foundryssa olevat on ihan perkuleen hyviä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)