Les Fender 31.07.2009 13:38:23 | |
---|
"Living is easy with eyes closed!" |
Voi hyvä jumala, voisiko tälle viritysasialle saada vaikka oman ketjun?? Oli miten oli, näin on! |
McNulty 31.07.2009 18:14:37 | |
---|
horseface: Voi hyvä jumala, voisiko tälle viritysasialle saada vaikka oman ketjun?? Toi vois olla hyvä juttu. Sinne vois laittaa paljon muutakin. Esimerkiksi: "Kävin kirjastossa. Olisiko liikaa vaadittu että jokainen CD-levy olisi aakkostettu oikein? Nyt siellä oli Amorphis ennen Abbaa kun A-sektiota pläräsin lävitse. Sama homma toistui jokaisen kirjaimen kohdalla. Luulis nyt että kirjastontädillä tai -sedällä ois sitä paljon puhuttua luppoaikaa pistää niitä järjestykseen. Onhan se outoa jos yksi tai kaksi kävijää saa koko kirjaston pyörälle päästään ja levyt taas epäjärjestykseen. Eihän siinä mene työaikaa juuri nimeksikään, ehkä 1s kun levyn pistää oikeaan paikkaan." Ylimielistä besserwisseröintiä m.netissä jo vuodesta 2003 lähtien! |
FensonGibder 31.07.2009 19:48:02 | |
---|
bonecrusher: Toi vois olla hyvä juttu. Sinne vois laittaa paljon muutakin. Esimerkiksi: "Kävin kirjastossa. Olisiko liikaa vaadittu että jokainen CD-levy olisi aakkostettu oikein? Nyt siellä oli Amorphis ennen Abbaa kun A-sektiota pläräsin lävitse. Sama homma toistui jokaisen kirjaimen kohdalla. Luulis nyt että kirjastontädillä tai -sedällä ois sitä paljon puhuttua luppoaikaa pistää niitä järjestykseen. Onhan se outoa jos yksi tai kaksi kävijää saa koko kirjaston pyörälle päästään ja levyt taas epäjärjestykseen. Eihän siinä mene työaikaa juuri nimeksikään, ehkä 1s kun levyn pistää oikeaan paikkaan." Dude, tää on sarkasmia huonoimmillaan. Oikeesti.. riffi, nyt |
McNulty 31.07.2009 20:07:34 | |
---|
FensonGibder: Dude, tää on sarkasmia huonoimmillaan. Oikeesti.. Tottakai on, heti kun se koskettaa sinua. Eräs toinen laittoi jo pikaviestinä että "tuo oli hyvä!" Ylimielistä besserwisseröintiä m.netissä jo vuodesta 2003 lähtien! |
FensonGibder 31.07.2009 20:42:44 (muokattu 31.07.2009 22:02:51) | |
---|
bonecrusher: Tottakai on, heti kun se koskettaa sinua. Eräs toinen laittoi jo pikaviestinä että "tuo oli hyvä!" Edit* Jaah, poistetaan turha vahingonilo.. Kiva että joku kirjoitti sulle. riffi, nyt |
pekurides 31.07.2009 21:20:22 | |
---|
(muös)Minun mielestäni tää on aika turhaa dadaa mutta isompana ongelmana pitäisin sitä kun uudet kitarat suoraan pahvilaatikostaan nostetaan hyllylle ilmaan mitään säätöjä ja tarkistuksia. eräs räikeä esimerkki oli eräässä paikallisessa joka muuttikin jo keskustaan niin siellä oli esillä indonesian tuotanto jackson kelly jota ihan mielenkiinnosta kokeilin niin nauhojen reunat oli lähes partakoneen terävät ja sormet meni heti pikkunaarmuille! Ameriikassa siitä olisi jo vounut vaatia miljuunia kärsimyksisitä. kun mainitsin myyjille asiasta ne kertoi "että joo tiedetään.... mutta se on ton kitarapuolen **** hommia ja se on nyt lomalla:=)" Tunteella päin vittua. |
taat 31.07.2009 22:15:41 | |
---|
bonecrusher: Tottakai on, heti kun se koskettaa sinua. Eräs toinen laittoi jo pikaviestinä että "tuo oli hyvä!" Tuo oli muuten todella hyvä! Ja varmasti löytyy muualtakin monia samanlaisia esimerkkejä niin miksi tästä jauhaa enempää? Kun kerta sitä ei v a a d i t a sitä kitaroiden virittämistä siltä myyjältä niin miksi sitä pitäsisi tehdä? Ainiin.. Siihenhän menee se 15 sek. mitä asiakas ei itse voi käyttää kitaran virittämiseen. Kaikkeahan saa aina pyytää, mutta kaikkea ei saa mitä haluaa. "Älä unelmoi elämääsi, vaan elä unelmaasi" |
FensonGibder 31.07.2009 23:06:43 | |
---|
taat: Tuo oli muuten todella hyvä! Ja varmasti löytyy muualtakin monia samanlaisia esimerkkejä niin miksi tästä jauhaa enempää? Kun kerta sitä ei sitä kitaroiden virittämistä siltä myyjältä niin miksi sitä pitäsisi tehdä? Ainiin.. Siihenhän menee se 15 sek. mitä asiakas ei itse voi käyttää kitaran virittämiseen. Kaikkeahan saa aina pyytää, mutta kaikkea ei saa mitä haluaa. Tämä oli minusta aivan käsittämättömän loistava lisä tähän keskusteluun, Taatta. Täysin uusi näkökulma kertakaikkiaan.. Nyt säkin voit lopettaa? riffi, nyt |
pekurides 31.07.2009 23:14:17 | |
---|
haloo, kuinka monessa muun alan kaupassa olette käyneet missä myytävät artikkelit ovat päin persettä... donald trump sanoisi liikkeen omistajalle että "fired". turha puolustella kenenkään ettei jaksa, jos mäki duunissani noin tekisin niin lopputili tulisi aika nopeasti. ne henk.kohtaiset.rölöt sitten asia erikseen. jos muija ei anna tai ei ole muijaa niin voi sen vitutuksen muuallekkin purkaa. minä olen naimisiissa niin olen jäävi.(joka suhteessa:) Tunteella päin vittua. |
J.Hollström 31.07.2009 23:21:43 | |
---|
Seuraavaks myyjien pitää säätää styrkkareihin valmiiks Kotiteollisuus-soundi tai se on tupenrapinat muuten. |
oiva tumpeloinen 31.07.2009 23:27:51 | |
---|
juki68: Seuraavaks myyjien pitää säätää styrkkareihin valmiiks Kotiteollisuus-soundi tai se on tupenrapinat muuten. Riittää, että sen säätää Zoomeihin. |
gemisti 31.07.2009 23:27:52 (muokattu 31.07.2009 23:28:44) | |
---|
ja marshalleihin parhaat efektit kunkin käyttöön on säädettävä! Miten näin luettava ketju meni näin lukemattomaan muotoon? she sounds like a bag of cats |
hanskma 31.07.2009 23:28:44 (muokattu 31.07.2009 23:29:41) | |
---|
Keskustelun taso on nyt sitä luokkaa, että kaikkien osapuolten on parempi miettiä sitä tosiseikkaa, että suurin osa tähänkin keskusteluun osallistujista on jonkun musiikkiliikkeen asiakkaita. Sitten voi miettiä miksi joskus musaliikkeen setiä ärsyttää tai tulee tyhmiä kommentteja. Jotka ne kommentit eivät "normaalin" ihmisen korviin välttämättä kuullosta tyhmältä laisinkaan. |
bfoc 31.07.2009 23:29:03 | |
---|
Kyllä minua ottaa päähän kun meen autokauppaan ja aina on penkki väärässä asennossa. Pitäis niiden myyjein kyllä säätää se aina just oikein ettei itse tarvi. Nii. sutiojrikellA |
ReBeat 31.07.2009 23:34:40 | |
---|
bfoc: Kyllä minua ottaa päähän kun meen autokauppaan ja aina on penkki väärässä asennossa. Pitäis niiden myyjein kyllä säätää se aina just oikein ettei itse tarvi. Nii. Mersujen sähkösäätöisissä penkeissä on parhaat asennot omaan käyttöön. En ole kyllä kokeillut. |
oiva tumpeloinen 31.07.2009 23:39:43 | |
---|
hanskma: Keskustelun taso on nyt sitä luokkaa, että kaikkien osapuolten on parempi miettiä sitä tosiseikkaa, että suurin osa tähänkin keskusteluun osallistujista on jonkun musiikkiliikkeen asiakkaita. Sitten voi miettiä miksi joskus musaliikkeen setiä ärsyttää tai tulee tyhmiä kommentteja. Aika heikosti menee, jos tämän ketjun perusteella tulee kaupasta huonoa palautetta. Musiikkiliikkeissä on kyllä kovin usein semmoinen ihme kulttuuri, että siellä saadaan näyttää pitkää nenää (tai se oma vittuuntuminen) pokalle, jos siltä tuntuu. Ei sitä oikein muilla aloilla sillein tehdä. Tai onhan siihenkin poikkeuksia, mutta harvemmin näin. Ja sitten vielä ihmetellään, miksi ne kersat tilaa mieluummin Toomannilta. Se mua kyllä vielä kiinnostaisi, että miten Kitarapajalla kepit voi olla aina tikissä, kun muissa paikoissa niiden kunnossapitäminen tuntuu olevan mahdotonta. Ei siellä tarvitse heti alkuun pyytää myyjää virittämään kitaraa, ne on aina vireessä. Vaikkakin ne seisoo siinä puhalluksessa heti oven vieressä. Tää ei siis ole mikään syyte, tai vastaava kenellekään, vaan ihan puhdas halu selvittää tämä "Bermudan kolmion" salaisuus. |
oiva tumpeloinen 31.07.2009 23:40:22 | |
---|
ReBeat: Mersujen sähkösäätöisissä penkeissä on parhaat asennot omaan käyttöön. En ole kyllä kokeillut. Mersujen sähkösäätöiset penkit on muuten ihan perseestä. Niitä joutuu säätämään paljon pidempään kuin halpoja malleja. |
tcitc 31.07.2009 23:46:40 | |
---|
Hienoa että on hyvää threadia taas muutaman sivun verran pilattu. Piti kuiteskin lukea läpi jos sieltä jotain asiaakin olisi löytynyt välistä. Eipä pahemmin kylläkään löytynyt. No asiaa sitten, en muista kylläkään että oonko sen jo täällä kertonut mutta itseäni häiritsi tässä joitain kuukausia sitten mennä liikkeeseen ja kysyä jotain myyjältä hirveässä melussa. Ja tilanne oli vieläpä niin että samassa tilassa oli itseni ja myyjän lisäksi toinen myyjä luukuttamassa jotain vahvaria täysillä. Ei tuntunut niitä myyjiä kylläkään haittaavan paljoa että kommunikointi ei kulkenut. Näissä tapauksissa käyn yleensä etsimässä tuotteen jostain muusta liikkeestä ja tulen seuraavan kerran taas kokeilemaan jos paremmin onnistaisi. Kyseisessä liikkeessä olen saanut kyllä myös hyvääkin palvelua että ei ole syytä kuitenkaan olla käymättä ollenkaan. Amateurs built Titanic, professionals built the ark. |
McNulty 31.07.2009 23:49:57 | |
---|
oiva tumpeloinen: Se mua kyllä vielä kiinnostaisi, että miten Kitarapajalla kepit voi olla aina tikissä, kun muissa paikoissa niiden kunnossapitäminen tuntuu olevan mahdotonta. Helppoa... se on erikoistunut vain ja ainoastaan kitaroihin (myös basso). Siellä ei ole perkussioita, rumpuja, kiippareita, pianoja, studiomikkejä, PA-laitteita, karaokekamoja, nuotteja, softwarea, puhaltimia jne. On tietyllä tavalla helpompaa pyörittää yhden tuoteryhmän myymälää kuin 100 tuoteryhmän. Ylimielistä besserwisseröintiä m.netissä jo vuodesta 2003 lähtien! |