Aihe: Pistäkää ääninäytettä soitostanne 2
1 2 3 4 526 27 28 29 30122 123 124 125 126
Halford
31.07.2009 08:55:03
Kailis: Vitut. Se vaan vittuilee. Ois kiva tietää miksi. Joo, aloitinhan (vittuilun) mäkin kun kuvittelin että poitsu on pakotettu soittamaan mut nyt MUN mielestä näyttäis siltä että kaveri tykkää ja on lahjakas.

Ihan vaan tiedoksi kaikille kiinnostuneille. Kaikki biisit joita poika soittaa ovat hänen omia valintojaan, minkäänlaista painostusta en todellakaan ole harrastanut.
Siksipä juuri näytteissä ovat korostuneet mm. Iron Maiden ja nyttemmin Metallica.

Toki iskän musiikkimaku on vaikutteena taustalla mutta esim. Metallicaa en ole aktiivisesti kuunnellut vuosiin ja Iron Maiden ei ole koskaan kuulunut suosikeihini.
hollmi-5
31.07.2009 09:34:54 (muokattu 31.07.2009 09:35:34)
Kailis: Tässä nimenomaisessa topicissa nyt alkaa käymään niin että Holestorm saa turpaan. Opettaja jumalan armosta. En minäkään. Kamafriikki. Niin minäkin.

BTW.

Kaitsoin sen Led Zeppelin-pätkän. Mun mielestä tolla skidillä on hillitön tatsi ja näkemys. Holestorm:kin kusis hunajaa kun sais noin lahjakkaan oppilaan?

Lue ja ymmärrä lukemasi: Poika on kyllä musikaalinen ja varmasti hänestä tulee hyvä rumpali, kun aikaa kuluu.

Oppilaitani en sen kummemmin ole kommentoinut, mutta on niitä aika lahjakkaita ollut ihan saman ikäisenä, kuin tämä keskustelumme poika.

Olitko muuten ihan tosissasi tuossa "hillittömässä tatsissa" ja miten näkemys mielestäsi paistaa läpi, kun yrittää yks-yhteen soittaa toisen soittamaa raitaa?

Mielestäni juurikin kontrolli (n puute) on yksi eniten paneutumista vaativista asioista pojan kehittymisen kannalta. Fillit lähtee ihan miten sattuu ja kapula huiskaa aika vallattomasti. Ja vaikka miten monta klippiä tänne laittaa, niin asia ei sen kummemmaksi muutu, ennen kuin pojalle tulee kokemusta ja mieluiten bändin kera.

BTW. Kamafriikki en mielestäni ole... Tai ainakaan kovin paha...
Soundit, piuhat ja kajarit.
zak69
31.07.2009 10:59:49
Kailis: Jeah. Mites ite vedit tossa iässä?

Ei osu nyt. Ei mun soitosta 10-vuotiaana ole kyse, eikös :)
Täällä ei kuitenkaan ole erikseen topiccia "Pistäkää ääninäytettä lastenne soitosta 2".
Luojan kiitos. Jos kritiikkiä ei joku kestä, niin sitten ei kannata niitä klippejä esitellä.
Loput mielipiteeni asiasta voi poimia vaikka sigusta.
Tyhmä kehuu hevosellaan, hullu vaimollaan ja lahjaton lapsillaan......... Työ on vain ja ainoastaan sarja köyhyyden aikaansaamia pakkoliikkeitä......
Cimble
31.07.2009 11:58:39 (muokattu 31.07.2009 12:00:30)
zak69: Ei osu nyt. Ei mun soitosta 10-vuotiaana ole kyse, eikös :)
Täällä ei kuitenkaan ole erikseen topiccia "Pistäkää ääninäytettä lastenne soitosta 2". Luojan kiitos. Jos kritiikkiä ei joku kestä, niin sitten ei kannata niitä klippejä esitellä.

Vaikka tämä alkaa muodostua vain yhden, tosin ihan lahjakkaan aloittelijapojan kymmenien samanlaisten suoritusten arvioinniksi ja tyhmäksi väittelyksi tiukkapipojen tai pätijöiden toimesta, niin silti tuo sinun kritiikkisi oli happamaa ja ivallisen tuomitsevaa. Aika yksipuolinen näkökulma, eikä siinä ollut yhtään suhteutusta tosiaankaan pojan ikään. Voitte Vitosen Holmin kans jatkaa pojan lyttäämistä, jos isi vaan jaksaa tuupata niitä videoita kehiin ja lukea tommosta paskaa. Tosin isin innostus ei osoita laantumisen merkkejä, vaikka teidän arvosteluasteikolla pojan pitäisi ilmeisesti jo osata vetää kuin vuosia tahkonnut ja täysin bändikelpoinen rumpali. Mut isillekin vinkiksi, että videoiden määrää voi vähän suhteuttaa hyvään makuun ja ketjun tarkoitukseen. Tietysti houkutus on takoa, kun rauta näyttäis olevan melko kuumaa...

zak69: Loput mielipiteeni asiasta voi poimia vaikka sigusta.

Onneks en ole erikoisen tyhmä, hullu tai lahjaton. Ainoastaan köyhä. ;)
"Minä olen jezmi. Me jezmit olemme varsin sinklanoitua kansaa." -Tulinpahan ohimennen kommentoineeksi kerran 90-luvulla eräässä treenikellarissa, jossa oli ns. jamit hyvässä vauhdissa.
Halford
31.07.2009 12:49:09
Närpiö: Vaikka tämä alkaa muodostua vain yhden, tosin ihan lahjakkaan aloittelijapojan kymmenien samanlaisten suoritusten arvioinniksi ja tyhmäksi väittelyksi tiukkapipojen tai pätijöiden toimesta, niin silti tuo sinun kritiikkisi oli happamaa ja ivallisen tuomitsevaa. Aika yksipuolinen näkökulma, eikä siinä ollut yhtään suhteutusta tosiaankaan pojan ikään. Voitte Vitosen Holmin kans jatkaa pojan lyttäämistä, jos isi vaan jaksaa tuupata niitä videoita kehiin ja lukea tommosta paskaa. Tosin isin innostus ei osoita laantumisen merkkejä, vaikka teidän arvosteluasteikolla pojan pitäisi ilmeisesti jo osata vetää kuin vuosia tahkonnut ja täysin bändikelpoinen rumpali. Mut isillekin vinkiksi, että videoiden määrää voi vähän suhteuttaa hyvään makuun ja ketjun tarkoitukseen. Tietysti houkutus on takoa, kun rauta näyttäis olevan melko kuumaa...

Onneks en ole erikoisen tyhmä, hullu tai lahjaton. Ainoastaan köyhä. ;)

Allright, on totta että tässä on tullut kesän mittaan taas innostuttua, sekä poika että minä. Täytyy antaa ajan kulua ja pojan kehittyä; rumputunnitkin saattaisivat tosiaan olla poikaa. Pitää jatkossa tarkemmin harkita videoiden postaamista, ainakin tälle foorumille....

Suhteellisuudentaju on mielestäni joillakin kirjoittajilla ehkä hieman oudonlainen.
Kyseessä on juuri kymmenen vuotta täyttänyt poika.
Tosin minähän en mitään mistään ymmärrä, mulla ku ei oo muuta ku tää kurjuus.
Kailis
31.07.2009 13:22:53

Zak69; Loput mielipiteeni asiasta voi poimia vaikka sigusta.

Joo Jaska, samoin.

PS.

Ootko 69 Eyes:in roudari tai jotain?
zak69
31.07.2009 13:36:38
Kailis: Joo Jaska, samoin.

PS.

Ootko 69 Eyes:in roudari tai jotain?

Ei lähdetä henkilökohtaisuuksiin, se ei kuulu tänne, eihän?
Kuten ei myöskään nimimerkkini "tarina".........
Tyhmä kehuu hevosellaan, hullu vaimollaan ja lahjaton lapsillaan......... Työ on vain ja ainoastaan sarja köyhyyden aikaansaamia pakkoliikkeitä......
zak69
31.07.2009 14:08:02 (muokattu 31.07.2009 14:13:39)
Kailis: No itsehän sä nokkelasti sen tyrkytit ja viittaat iskän puutteellisuuteen. Ei ole edes omasi joten mitään henkevää "tarinaa" siellä taustalla tuskin piilee.

Ei helvata!! Oletko oikeasti syntynyt tyhmänä, vai onko vaan vuosien treenaamisen tulosta?? Ainut mihin viittasin oli lause "lahjaton kehuu lapsillaan",sitä et ilmeisesti tajunnut. Ja miten niin nimimerkkini ei ole "oma"?? Kenellä on ihan sama, kerrotko mullekin? Pidin suakin ihan hyvänä tyyppinä, mut näköjään olen minäkin välillä väärässä. On täällä ihme porukkaa kyllä, ollaan olevinaan aikuisia ja ei muuta kuin v*ttuilla toisille ja dissataan toisten kamoja. Tosin tilaisuuden tullen se takki kääntyy nopeammin kuin Hesarin sivu.
Sitkeästi olen pystynyt olemaan provoihin tarttumatta, mut nyt en.
Tulkoon vaikka bannit foorumille, aivan sama.
Ei täällä ole kuin kourallinen fiksuja ihmisiä kirjoittelemassa rumpu-palstalle, muut pätevät ja lässyttävät kännipäissään mitä sattuu.
Ota nyt vielä loppuun vettä lisää myllyyn, ja mieti tätä..... Jos on lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla vaatia.

Jos asiasta vielä tahdot avautua, niin laita privaa tai ajele suoraan kahville.
Voit purkaa patoutumasi sit kerralla.
Cimble
31.07.2009 14:27:24
zak69: Ei helvata!! Oletko oikeasti syntynyt tyhmänä, vai onko vaan vuosien treenaamisen tulosta?? Ainut mihin viittasin oli lause "lahjaton kehuu lapsillaan",sitä et ilmeisesti tajunnut. Ja miten niin nimimerkkini ei ole "oma"?? Kenellä on ihan sama, kerrotko mullekin? Pidin suakin ihan hyvänä tyyppinä, mut näköjään olen minäkin välillä väärässä. On täällä ihme porukkaa kyllä, ollaan olevinaan aikuisia ja ei muuta kuin v*ttuilla toisille ja dissataan toisten kamoja. Tosin tilaisuuden tullen se takki kääntyy nopeammin kuin Hesarin sivu.
Sitkeästi olen pystynyt olemaan provoihin tarttumatta, mut nyt en.
Tulkoon vaikka bannit foorumille, aivan sama.
Ei täällä ole kuin kourallinen fiksuja ihmisiä kirjoittelemassa rumpu-palstalle, muut pätevät ja lässyttävät kännipäissään mitä sattuu.
Ota nyt vielä loppuun vettä lisää myllyyn, ja mieti tätä..... Jos on lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla vaatia.

Jos asiasta vielä tahdot avautua, niin laita privaa tai ajele suoraan kahville.
Voit purkaa patoutumasi sit kerralla.

Yes! Pistä Halford lisää pojan soittovideoita! Niillä on merkilliset seuraukset, täällä yks muita älykkäämpi, asiapohjaisempi ja sujuvampi kirjoittelija jo kilahti. :)
"Minä olen jezmi. Me jezmit olemme varsin sinklanoitua kansaa." -Tulinpahan ohimennen kommentoineeksi kerran 90-luvulla eräässä treenikellarissa, jossa oli ns. jamit hyvässä vauhdissa.
Cimble
31.07.2009 14:31:45
Halford: Suhteellisuudentaju on mielestäni joillakin kirjoittajilla ehkä hieman oudonlainen.
Kyseessä on juuri kymmenen vuotta täyttänyt poika.

Näin on. Joko joitakin ärsyttää videoiden määrä, tai sitten musatyyli, tai sitten joku muu mikä voi olla heistä epämiellyttävää ja heidän todellisuuttaan uhkaavaa. Mene ja tiedä.
Kailis
31.07.2009 14:34:27 (muokattu 31.07.2009 14:39:49)

Jippikaijee! Syntynyt tyhmänä? Ei, epäilen että ahkera harjoittelu on tehnyt metsurin. Vai vielä kahville? Ja lahjattomuus ei ole puutteellisuutta? Ja ei ole kellään samaa nimimerkkiä, m.netissä ainakaan.
Halford
31.07.2009 15:00:55 (muokattu 31.07.2009 15:05:36)
Rauhoittukaa nyt hyvät ihmiset. Täähän menee kohta lukkoon.

Threadin teemaan palatakseni laitan taas soittonäytteen vaikka toista lupasin.

http://www.youtube.com/watch?v=iU0sdUgTxv0&feature=channel_page

Basaritripletin poika soittaa lattiatomilla, keksi ihan ite.......

.....aijai, nyt tulee taas sapiskaa perfektionisteilta. No itepä kerjäsin.
Cimble
31.07.2009 15:39:34
Halford: http://www.youtube.com/watch?v=iU0sdUgTxv0&feature=channel_page

.....aijai, nyt tulee taas sapiskaa perfektionisteilta. No itepä kerjäsin.

Joo, ei näytä lupaavalta. Näyttää siltä, ettei poika läheskään vastaa edes ikätasoaan. Tässä esimerkiksi jo 12-vuotiaalta vaadittavaa tasoa, jossa pitää olla edes nuo perusasiat kunnossa, joita video pelkästään sisältää:

urlhttp://www.youtube.com/watch?v=J6T4OwacRL0&feature=relatedurl/
Deino
31.07.2009 17:53:57

Halford: Pitää jatkossa tarkemmin harkita videoiden postaamista, ainakin tälle foorumille....

Postaa vaan. Tällainen keskustelu on loppujenlopuksi vain hyvä asia. Perseestähän se olisi jos postaisit miljoona videota ja kukaan ei sanoisi sanaakaan...
Epämuusikko
31.07.2009 19:00:18
On mahtava meininki meneillään.
"BMMMBMMMBMMMMMMMM". Kesy animaali #1
hollmi-5
31.07.2009 20:10:27
Närpiö: Joo, ei näytä lupaavalta. Näyttää siltä, ettei poika läheskään vastaa edes ikätasoaan. Tässä esimerkiksi jo 12-vuotiaalta vaadittavaa tasoa, jossa pitää olla edes nuo perusasiat kunnossa, joita video pelkästään sisältää:

http://www.youtube.com/watch?v=J6T4OwacRL0&feature=related

Joo. Tämä on jo vanha, mutta tuollaisella soittamisella on jo teknisestikin ihan eri sfääreissä, kuin tämä meidän kymmenen-v.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Kailis
31.07.2009 20:13:24

Nyt joku ei tajunnut jonkun zoukkia...
-Dr.DW-
31.07.2009 20:16:04
"...jossa pitää olla edes nuo perusasiat kunnossa, joita video pelkästään sisältää:"

Mitä, mitä?! Perusasioita? Nuoko? No prkl, taitaa olla itellä vielä todella pahasti vaiheessa tuo soitto, jos esim. se kohta, missä vetelee tomeja läpi yhellä kädellä- aika vauhdikkaasti, on perusasia?
OPJ1974
01.08.2009 00:37:47

Närpiö: Joo, ei näytä lupaavalta. Näyttää siltä, ettei poika läheskään vastaa edes ikätasoaan. Tässä esimerkiksi jo 12-vuotiaalta vaadittavaa tasoa, jossa pitää olla edes nuo perusasiat kunnossa, joita video pelkästään sisältää:

Hehee, melkoisen hyvä trolliveto tämä :)

Nimim. taidan tässä itsekin lähteä treenaamaan näitä perusasioita....
Muusikolla on kolme olotilaa: Känni, krapula ja outo olo.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)