Walker 20.07.2009 20:08:22 | |
---|
Olen itse jotain luokkaa "puolihevari", tai jtn vastaavaa. Ekan sivun perusteella en ole tosihevari. Ei skulaa ni ei skulaa. |
Germaniac 20.07.2009 23:06:49 | |
---|
Walker: Ekan sivun perusteella en ole tosihevari. En muuten minäkään, varsinkaan tokan postauksen perusteella taidan olla ihan kaikkea muuta kuin tosihevari! Voihan itku ja surku :( |
Ragorn 21.07.2009 01:32:06 | |
---|
Bändipaidat, maastohousut ja maiharit kuuluvat perusvaatetukseen, tosin johtuen välinpitämättömyydestä uusiin vaatteisiin. Kuuntelen klassista, black-metallia, folkkia, ambienttia, poppia ja iskelmää. Että älkää alistako minua hevari statuksen alle, olen erilainen!! |
Räkkipeli 21.07.2009 08:47:51 | |
---|
Ragorn: Että älkää alistako minua hevari statuksen alle, olen erilainen!! Hehe. On porvarit, työväenluokka ja hevarit. Kontiak: "Riffikunkkuskaban voittohan meni kerran jakoon minun ja jucciczen kanssa. Silloin jucciz käyttäytyi ihan siedettävästi." |
Kirjoitus virhe 21.07.2009 16:22:46 | |
---|
Ilez885:Toivoin aina, että tuttavapiirini mieltäisi minut paremminkin musiikin ystäväksi kuin miksikään "hevariksi". Minä toivon aina että tuttavapiiri mieltäisi minut edes ihmiseksi. Fuck that! I want my rockstars dead! -Bill Hicks |
oaNu 21.07.2009 18:13:19 (muokattu 21.07.2009 18:18:31) | |
---|
Kirjoitus virhe: Minä toivon aina että tuttavapiiri mieltäisi minut edes ihmiseksi. Minä olen aina toivonut omaavani edes tuttavapiirin. |
Bugi 21.07.2009 20:12:45 | |
---|
Räkkipeli: Hehe. On porvarit, työväenluokka ja hevarit. Hevarit kerjäävät rahaa kadunkulmassa,kun työläiset työskentelevät pelloilla ja porvarit hörppivät kello viiden teetä? Jumansviidu. |
Deranged 21.07.2009 20:49:09 (muokattu 21.07.2009 20:49:34) | |
---|
Mutta millainen heppu hevari, tämä pitkätukkainen nahkaverhottu ystävämme, oikein on? Aito hevari on aikuinen mies. Sellainen nahan, niittien ja muun tyyliin kuuluvan habituksen lisäksi usein ylipainoinen, kaljamahainen, jollain tasolla tai monilla tasoilla mielenterveysongelmainen ja kuulovauriosta kärsivä kaveri, jolla on pälvikalju. |
Räkkipeli 21.07.2009 22:33:25 | |
---|
Bugi: Hevarit kerjäävät rahaa kadunkulmassa,kun työläiset työskentelevät pelloilla ja porvarit hörppivät kello viiden teetä? Kyllä. Hevarit tätä alinta kastia siis. Kontiak: "Riffikunkkuskaban voittohan meni kerran jakoon minun ja jucciczen kanssa. Silloin jucciz käyttäytyi ihan siedettävästi." |
Germaniac 22.07.2009 06:18:11 | |
---|
Mulla ei ole ylipainoa eikä kaljamahaa enää! Laihduin viime marraskuun puolivälistä n. 4 kuukaudessa lähes 20 kiloa! Pälvikaljuakaan ei ole. Ainakaan vielä. |
Credence 30.07.2009 21:58:16 | |
---|
Hevari on griiiiiiiiiiiiiiim! sääh. Tämän käyttäjän
plus/kirjoitus - suhde on hurja 5.660377358490567%.
Jäähy/viesti suhde on laimea 0.8576329331046313.
Mnet mittarin viisari värähtää kohdalle.......
Tyhmä Lihava Poika! Seuraava taso vaatii ankaraa grindaamista rölön muodossa. |
thaav 30.07.2009 23:16:11 | |
---|
Mulla on hevilisko se on komodo ja se sanoo SÄÄÄÄÄÄHHHHHHHH "Valtava hirvi vittu", Rane sanoi ääneen. Talon asvalttipihalla maleksi todella iso hirvi, joka oli kaatanut roskiksen ilmeisesti aivan tahallaan." - käyttäjänimi Slewyn, THV-huone. |
Räkkipeli 31.07.2009 00:44:02 | |
---|
MUN ÄITI ON HEVARI HENKEEN JA VEREEN Kontiak: "Riffikunkkuskaban voittohan meni kerran jakoon minun ja jucciczen kanssa. Silloin jucciz käyttäytyi ihan siedettävästi." |
Japanissa kuulemma goregrindiä diggailevat tytöt on alkanut käyttää PIHEVEJÄ osana vaatetustaan. Trendi on kokenut vähän vaikeuksia koska KOMODO SÄÄÄÄÄH. "Valtava hirvi vittu", Rane sanoi ääneen. Talon asvalttipihalla maleksi todella iso hirvi, joka oli kaatanut roskiksen ilmeisesti aivan tahallaan." - käyttäjänimi Slewyn, THV-huone. |
Påskägg 31.07.2009 01:30:27 | |
---|
Hohhoh, kuulostapa monikin "hevaríus"-juttu itseen sopivalta. Eritoten tuo kännissä "vittu kuuntele tätä biisiä kuuntele nyt vittu!!1" "Ei vittu mikä soolo voi vittu" (ite tiluttaa samalla ilmakitaraa ja moshaa ) Viimeks viime lauantaina baarissa, alko soimaan Walk nii tottakai "ui vittu kuunnelkaa!" ja kaljulla moshia ja mukana hoilantaa tietty että muut viihtyis mahollisimman huonosti. RETRIBUTION! |
Räkkipeli 31.07.2009 01:51:40 | |
---|
H8machine: Hohhoh, kuulostapa monikin "hevaríus"-juttu itseen sopivalta. Eritoten tuo kännissä "vittu kuuntele tätä biisiä kuuntele nyt vittu!!1" "Ei vittu mikä soolo voi vittu" (ite tiluttaa samalla ilmakitaraa ja moshaa ) Viimeks viime lauantaina baarissa, alko soimaan Walk nii tottakai "ui vittu kuunnelkaa!" ja kaljulla moshia ja mukana hoilantaa tietty että muut viihtyis mahollisimman huonosti. No viddu tietenki! Kontiak: "Riffikunkkuskaban voittohan meni kerran jakoon minun ja jucciczen kanssa. Silloin jucciz käyttäytyi ihan siedettävästi." |
thaav 31.07.2009 01:59:30 | |
---|
On kyllä pakko myöntää että vähän turhan tunteella tulee ehkä mehusteltua jos sattuu kännissä kuulemaan hyvän biisin. Mutta tosin viime aikoina nuo biisit ovat olleet suunnilleen, mitä radiossa sattui intin aikana pyörimään, ja jotenkin sitä on alkanut pitämään noista biiseistä (esim. Katy Perry - Hot 'n Cold). Kai se on se muisto niiden tuomasta vähästä lohdusta intin tylsyyteen esim. apupässinä oltaessa. Pelottavana faktana juurikin esim Katy Perryn, Paramoren ja Rihannan hittibiisien sanat menee vieläkin ulkona kun nuo tuli kuultua noin 666 kertaa päivystäjän pöydän radiosta intissä. :) "Valtava hirvi vittu", Rane sanoi ääneen. Talon asvalttipihalla maleksi todella iso hirvi, joka oli kaatanut roskiksen ilmeisesti aivan tahallaan." - käyttäjänimi Slewyn, THV-huone. |
Omegano 31.07.2009 03:11:50 | |
---|
Wannabe korpiblackmetallisti: -Meuhkaa tolkuttomasti havumetsien esteettisyydestä ja voimallisuudesta, mutta asuu helsingissä betonibunkkerissa ja käy ulkona lähinnä ruokaostosten yhteydessä. Joskus harvoin uskaltautuu paljain jaloin yölliseen lähi"metsään". -Hehkuttaa talvea vaikka ei ole sitä kunnolla vuosiin kokenutkaan, lähimpänä on viiden asteen "pakkasviiman" nauttiminen Paysage d'Hiverin soidessa ämpeekolmosesta. -Pitää kaikkea edes etäisesti järkevän kuuloista musiikkia ylikompressoituna, muovisena ja sieluttomana höttönä josta tulee pää kipeäksi. Sensijaan neliraiturilla ja överipaskoilla mikeillä nauhoitettu kilinällä, kolinalla ja rääkymisellä höystetty suhina on sekä kaunista että rauhoittavaa. -Myös kaikki vähänkään teknisempi soitto on tylsää, mitäänsanomatonta sekä yllätys yllätys sielutonta. Yhden kielen tremolosahaus järkyttävillä soundeilla ja parin soinnun akustinen "nuotiokitarointi"(tai vaihtoehtoisesti nokkahuilun vinguttaminen) sensijaan koskettaa "jotain syvällä ihmisen sisällä uinuvaa tukahdettua osaa" ja on suorastaan jumalten musiikkia. -On sitä mieltä että hyvin soittavat rumpalit on perseestä "koska ne kuulostaa rumpukoneelta" ja "modernit" rumpusoundit on poikkeuksetta kuraa. Rumpujen tulee kuulostaa siltä kuin hakattaisiin kattiloita itkuraivarin kourissa. -Arvostaa Kittelsenin maalauksia hienoimpana olemassa olevana taiteena ja tuhertelee itsekin vesiväreillä "jylhiä ja symbolistisia" luontomaalauksia. Myös kalevala ja muinaispakanuus kiinnostaa ja suomi on luonnollisesti (norjan jälkeen) maailman kaunein kieli. -"Korpisuhinan" lisäksi kuuntelee lähinnä neofolkkia, jotain luontoambienttia ja Sibeliusta. Lukee Eino Leinon Helkavirsiä ja kirjoittaa omia runoja "vähän sillee Kalevalamaisella tyylillä". -On oikeasti hippi. |
thaav 31.07.2009 05:00:03 | |
---|
Hehheh, tulipa mieleen kaverin kanssa käyty keskustelu mennäviikolla, kaveri höpötti jostain pilipalibläkkiksestä, jossa oli jylheää syntikkaa ja haarniskoihin pukeutuneita jätkiä, sanoin sitten, että kuuntelisit nyt edes oikeeta bläkkistä, tuommonenhan on ihan turhaa plimputesta. Ohjasin kaverin sitten välittömästi tutustumaan Burzumin "Det Som Engang Var" -biisiin ja Behexenin "Fist of the Satanist" -biisiin. Ja olipas niissä kaverin mielestä huonot soundit ja riffit aika löysää, melkeen jotain rokkenrollia mutta joku rääkyy päällä ja rummut ruplattaa hassusti. Mä olin sitten aivan että mitäs helvettiä soundithan palvelee biisiä loistavasti, varsinkin behexenillä, kaikki erottuu hyvin muttei turhaa siloittelua niin kuulostaa heti raaemmalta. Sitten mulle juolahti mieleen että eissaaatana #1) minkä takia minä välitän, mitä kaveri kuuntelee ja koitan "parantaa" hänet oikeammalla bläkkiksellä, #2) olen tainnut itekin joskus noita bläkkärisoundeja haukkua ja nyt juuri kuulostaa parhaalta... EISSSSPERKELE mitä musta on tulossa... SSÄÄHHHH D_: Nyt voisi kyllä olla aika lopettaa tämä aamuöinen tissuttelu ja mennä nukkumaan. hail satan. "Valtava hirvi vittu", Rane sanoi ääneen. Talon asvalttipihalla maleksi todella iso hirvi, joka oli kaatanut roskiksen ilmeisesti aivan tahallaan." - käyttäjänimi Slewyn, THV-huone. |
Peltsi88 31.07.2009 07:56:25 | |
---|
Omegano: Wannabe korpiblackmetallisti: Loistavaa. Osittain löysin itseni tuosta. Heitin plussan. |