FensonGibder 30.07.2009 21:44:53 | |
---|
sikki-six: Venaas kun kaivan, nimittäin joku jantteri tais tommosta esittää... Noni, nyt löyty: Onko pyyntö mielestäsi vaade? Opi: "Vaade eli oikeusvaade on jonkin oikeuden haltijan valta vaatia toisilta tiettyä tekoa tai tekemättä jättämistä. Vaateen tilalla käytetään usein sanaa vaatimus." Ei tartte pyytää anteeksi, sixpäk. Teit sen varmasti tietämättömyyttäsi. riffi, nyt |
Ziggy Bubba 30.07.2009 21:53:35 | |
---|
FensonGibder: Ei tartte pyytää anteeksi, sixpäk. Teit sen varmasti tietämättömyyttäsi. Hoho. Nyt alan tajuta miksi täällä on palanu jengillä niin pahasti käämi sun kanssa. Naurettavaa inttämistä ja pilkunnussintaa. |
taat 30.07.2009 21:54:35 | |
---|
FensonGibder: Kiitos vaan kutsusta, mutta se viritys on sinun hommasi, joten hopi hopi. Kukin tehköön hommat oman valitsemansa polkun mukaan. Eikös tuossa sitten vaadita että myyjä virittää kitaran kun se kerta hänen hommansa on. FensonGibder: Silmä siis käteen. RÖLÖLÖÖ "Älä unelmoi elämääsi, vaan elä unelmaasi" |
taat: Eikös tuossa sitten vaadita että myyjä virittää kitaran kun se kerta hänen hommansa on. Ei. Missään tuossa ei v a a d i t a myyjää virittämään kitara. Silimät käteen ja foliot päähän. Sen sijaan tuossahan myyjä pyysi mahdollista asiakasta tulemaan virittämään heille heidän 150 kitaraansa kuntoon - normaalisti pitäisin tätä hieman outona pyyntönä soitinkauppiaaltani mutta tässä tapauksessa en enää ihmettele... riffi, nyt |
-Cale 30.07.2009 22:11:21 | |
---|
sikki-six: Hoho. Nyt alan tajuta miksi täällä on palanu jengillä niin pahasti käämi sun kanssa. Naurettavaa inttämistä ja pilkunnussintaa. No, kolikolla on toinenkin puoli. Ymmärrän kyllä miksi FensonGibderillä palaa käämi teidän Sherlockien kanssa, kun irrotetaan juttuja asiayhteyksistään ja ymmärretään asiat tahallaan väärin että saadaan kinata asiasta sivukaupalla. |
Ziggy Bubba 30.07.2009 22:22:14 | |
---|
Älä nyt sinäkin Cale aloita. Ite kerroin oman mielipiteeni, jonka mukaan tuo kitaroiden virittäminen ei ole niin tärkeä juttu kuin kapuloiden asialliset säädöt. Sen jälkeen mun kirjoitusta veivattiinkin jo sanamuotoihin liittyvistä asioista. Seuratessani keskustelua pitkään sivusta, olin isolta osin samaa mieltä herra Fensonin kanssa. Nimittäin kitaroiden tulee olla soittokunnossa, jos niitä meinataan rahaa vastaan kaupata. Ihme inttämistä, ei voi paljon muuta sanoa. |
ahvenonkala 30.07.2009 22:22:31 | |
---|
-Cale: No, kolikolla on toinenkin puoli. Ymmärrän kyllä miksi FensonGibderillä palaa käämi teidän Sherlockien kanssa, kun irrotetaan juttuja asiayhteyksistään ja ymmärretään asiat tahallaan väärin että saadaan kinata asiasta sivukaupalla. Annoin tälle oikein plussan kun tais olla ensimmäinen/ensimmäisiä joka ei heti hyökkinyt FensonGibderin kimppuun ja alkanut nussimaan pilkkua oikein olan takaa. Ei niin että sekään olisi sen enempää oikeassa kuin kukaan muukaan tässä rölötyksessä. Ennen tämä oli ihan hauska ketju, eikö tätä voisi palauttaa sellaiseksi ja lopettaa nyt tuon inttämisen, vaikka sekin on kyllä ihan viihdyttävää. No voi stana, tehkää mitä haluatte! |
FensonGibder 30.07.2009 22:26:18 | |
---|
-Cale: No, kolikolla on toinenkin puoli. Ymmärrän kyllä miksi FensonGibderillä palaa käämi teidän Sherlockien kanssa, kun irrotetaan juttuja asiayhteyksistään ja ymmärretään asiat tahallaan väärin että saadaan kinata asiasta sivukaupalla. Kits, -Cale Asiavääntö on mielestäni tämän lajin suola, ja viihdyttänee ainakin osaa porukkaa. Lähinnä eniten harmittaa se, että kun vääntöä on hetki tehty, niin asiat unohtuu täysin ja aletaan henkilökohtaisia laukomaan niin kuin esim. tässä keskustelussa Juicy ja eräs myyjä. Mutta olen jo tottunut, siksi en jaksa tyrmätä edes kaikkein katkerimpia huuteluita koska se ei olisi enää viihdettä. riffi, nyt |
-Cale 30.07.2009 22:28:34 | |
---|
sikki-six: Älä nyt sinäkin Cale aloita. Ite kerroin oman mielipiteeni, jonka mukaan tuo kitaroiden virittäminen ei ole niin tärkeä juttu kuin kapuloiden asialliset säädöt. Sen jälkeen mun kirjoitusta veivattiinkin jo sanamuotoihin liittyvistä asioista. En toki. Mutta, mielestäni FensonGibderin kanta on varmaan tullut jo kaikille selväksi, joten miksi siitä enää vääntämään? Case closed? |
taat 30.07.2009 22:35:36 | |
---|
FensonGibder: Kits, -Cale Asiavääntö on mielestäni tämän lajin suola, ja viihdyttänee ainakin osaa porukkaa. Lähinnä eniten harmittaa se, että kun vääntöä on hetki tehty, niin asiat unohtuu täysin ja aletaan henkilökohtaisia laukomaan niin kuin esim. tässä keskustelussa Juicy ja eräs myyjä. Mutta olen jo tottunut, siksi en jaksa tyrmätä edes kaikkein katkerimpia huuteluita koska se ei olisi enää viihdettä. Ai tämä oli ainoastaan viihdettä? Toivottavasti viihdytti hyvin kun sait varmasti monta ystävääkin täältä tuolla revittelyllä. Mutta samaa mieltä: -Cale: Case closed? "Älä unelmoi elämääsi, vaan elä unelmaasi" |
McNulty 31.07.2009 00:40:19 | |
---|
Haha... ei voi muuta todeta kuin että: "I will be a martyyyyyr tooooo!!!" "En se minä ollut, vaan nuo kaikki muut. Mä oon ollut tässä ihan kiltisti." Ylimielistä besserwisseröintiä m.netissä jo vuodesta 2003 lähtien! |
Pluto 31.07.2009 09:17:47 | |
---|
Hyvin te jätkät vedätte. Ja tärkeästä asiasta vielä. Dillon, you son of a bitch! |
Dunga 31.07.2009 09:24:23 | |
---|
Ai tämä oli ainoastaan viihdettä? Ei tässä "keskustelussa" aineksia paljon muuhunkaan ole. Ei siinä, hyvät naurut on irronnut ajoittain. War... war never changes. |
puusormi 31.07.2009 09:30:14 | |
---|
Heeh, nyt tuli takauma menneisyydestä, jostain 80-luvun puolivälistä ehkä. Oltiin Kuopiossa vähän toisellä kymmenellä silloin legendaarisessa Musiikki Fazerissa etsimässä ekaa sähkökitaraa. Nykyisinhän Kuopion Fasu on valitettavasti muuttunut ihan asialliseksi eikä sieltä juuri pysty kertomaan hassuja tarinoita. Kuitenkin, seinältä telineestään otettiin kepukka vapisevin käsin ja pistettiin se testivaffariin kiinni, myyjän luvalla tietenkin. Sitten vaan koululla Landolan joutskarilla harjoiteltua Stairway to Heavenia menemään sydäntä ja korvia riipivästi tulkiten. Eihän se kitara vireessä ollut, eikä omat taidot olleet vielä aivan siinä vaiheessa että se olisi menoa juurikaan haitannut, mutta se vanha puolalainen jamppa juoksi paikalle huutaen "Meillä ei saa soittaa epävireisellä kitaralla!". Nöyränä poikana sitten kitara takaisin telineeseen ja jatkettiin kierrosta Musapirttiin. Sieltähän sitten ekä sähkis löytyi, muutaman testikerran jälkeen. Vanerinen Kramer hevikeppi, ensimmäinen ja viimein floikallinnen kitarani muuten. Tuosta ostoksesta alkoi muuten nyt reilut 20 v kestänyt asiakassuhde. Nythän tuo Musapirttiä pyörittänyt jamppa on Kuopion DLX:ssä ja sieltä tulee yleensä hankittua soittotarpeet. Saapiko lähettää terveisiä? |
Terry Pantheras 31.07.2009 09:38:11 | |
---|
MASTEROID ~~ stoner rock - doom - heavy - death metal ~~ |
Satu ja Tuija 31.07.2009 09:44:18 (muokattu 31.07.2009 09:45:12) | |
---|
|
Andy J. 31.07.2009 11:02:38 | |
---|
...mä pelkään pahoin kuulostavani just tolta, kun mun instrumenttia viritellään, sama biisi ainakin soi päässä joka kerta! |
FensonGibder 31.07.2009 12:27:17 (muokattu 31.07.2009 12:27:44) | |
---|
riffi, nyt |
elsewhere 31.07.2009 13:20:32 | |
---|
~ Love broke out and I forgot it's war. |
Veikko 31.07.2009 13:28:45 | |
---|
Henkeen ja Vereen: Jos testaa liikkeessä kitaraa, niin eikö sitä voi itse virittää samalla? Ei se nyt niin hirvee homma ole, että myyjien pitäisi kulkea koko ajan äänirauta ohimolla kitaralta toiselle tarkastamassa virettä. Niinpä, ja saa jonkilaisen tuntuman virittimienkin kunnosta. Tosin joku epävarma kitaristin alku ei uskalla virittää itse kitaraa jos ei saakaan sitä vireeseen. Sitten kaikki nauraisi, että onpas paska kitaristi. Mutta jos nyt menee kitaroita testaan eikä osaa virittää kitaraa tai muuten on epävarma niin sitten voi varmaan pyytää myyjää virittämään kitara. Selvinpäin ateisti, krapulassa hindu |