LeoFender: Nyt on neljäs skaba menossa mulla. Olisko jollain vinkkiä miten pääsee siitä taudista eroon, kun kaikki ideat ja tatsi katoavat kun nauhotus alkaa pyöriä? Äänityksiä pitää vaan tehdä paljon. Kyllä se narukammo siitä ajan myötä häviää. |
liljam 30.07.2009 22:13:59 | |
---|
ei muuta ku eteenpäin |
BigPapa 30.07.2009 22:23:07 | |
---|
2. BigPapa: Vaikka soundi- ja balanssipoliittisiin juttuihin ei näissä saisi takertua, niin sanonpahan silti, että kitara on yleensä BigPapalla liian pinnassa. Maltillisemmalla miksauksella soitto istuisi paremmin kokonaisuuteen. Toki tässä tulee soitto paremmin esiin, niinkuin kaikki muutkin epäoleellisuudet (häiriöt ja mokellukset). Tässä ei ole mitenkään pahimmasta päästä toi balanssi, mutta tulipahan nyt heti tässä alkuun mieleen. Soittona soolo on jees, soundi ei oo välttämättä mun maun mukainen, mutta istuu ihan ok tässä. Mut ei ihan kuitenkaan, no ihan hyvä että on asiantuntijoita kehissä. They say everything can be replaced
Yet every distance is not near
So I remember every face
Of every man who put me here.
I shall be released. |
J.Hollström 30.07.2009 22:31:42 | |
---|
BigPapa: Mut ei ihan kuitenkaan, no ihan hyvä että on asiantuntijoita kehissä. Joo. Kiva tietää kaikki näistä hommista ja laittaa interwebbiin jakeluun että muutkin snaijaa mikä on homman nimi. |
BigPapa 30.07.2009 22:33:52 | |
---|
juki68: Joo. Kiva tietää kaikki näistä hommista ja laittaa interwebbiin jakeluun että muutkin snaijaa mikä on homman nimi. Mä oon aina aatellukin että sä tiedät kaikesta kaiken. They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |
J.Hollström 30.07.2009 22:42:38 | |
---|
BigPapa: Mä oon aina aatellukin että sä tiedät kaikesta kaiken. Okei. Ilmankos meillä natsaa nää jutut niin kivasti. Muuten asiasta berliiniin, toi mun sama soolo sai sulta bojoja viimeksi kun se oli sooloskaba 86:ssa ja mukana oli 26 vetoa. Nyt oli sitten jo liian hapokasta. Niin se maku muuttuu. Vai oisko ollu niin että nuolin ensin sun perseet ja sitten alko soittokin miellyttämään. Ei muista. |
BigPapa 30.07.2009 22:45:45 | |
---|
juki68: Okei. Ilmankos meillä natsaa nää jutut niin kivasti. Muuten asiasta berliiniin, toi mun sama soolo sai sulta bojoja viimeksi kun se oli sooloskaba 86:ssa ja mukana oli 26 vetoa. Nyt oli sitten jo liian hapokasta. Niin se maku muuttuu. Vai oisko ollu niin että nuolin ensin sun perseet ja sitten alko soittokin miellyttämään. Ei muista. Soli sooloskaba, nyt haetaan rootsia ja sitä tossa sun soolossa ei löydy siivilälläkään. Alkeellista muutenkin laittaa sama veto kehiin. They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |
blaekie 30.07.2009 22:46:09 | |
---|
Papa ja Juki ? miks teiän pitää aina kinastella , hä ? 8) Onks tää joku Pirkanmaa vastaan Järvenpää kilpailu ? Muistakaa ne junnut, ne junnut täällä siis Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
BigPapa 30.07.2009 22:49:56 | |
---|
blaekie: Papa ja Juki ? miks teiän pitää aina kinastella , hä ? 8) Onks tää joku Pirkanmaa vastaan Järvenpää kilpailu ? Muistakaa ne junnut, ne junnut täällä siis Mä asun Jokelassa!!!!!!!!!!! Täs on vittu mun sooloskaba86 http://194.79.19.130/m/274/21001637 … Papa%20-%20Sooloskaba86_BigPapa.mp3 Oisin voinu laittaa tänkin mut mie veän aina uuestaan.....Juki nyt vaan haluu mulle vittuilla... They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |
J.Hollström 30.07.2009 22:56:03 | |
---|
BigPapa: Oisin voinu laittaa tänkin mut mie veän aina uuestaan..... Toi sama soolohan sulla on joka skabassa. Juki nyt vaan haluu mulle vittuilla... No älä. |
blaekie 30.07.2009 22:56:16 | |
---|
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
BigPapa 30.07.2009 22:57:33 | |
---|
juki68: Toi sama soolohan sulla on joka skabassa.
No älä. Jos näin kovasti toivotaan niin okei, nää mun skabailut loppuu tähän....kiitos Pirkanmaan tissiposket... They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |
J.Hollström 30.07.2009 22:59:38 | |
---|
BigPapa: Jos näin kovasti toivotaan niin okei, nää mun skabailut loppuu tähän....kiitos Pirkanmaan tissiposket... Monesko kerta tää oli kun uhkaat lopettaa osallistumisen näihin? |
BigPapa 30.07.2009 23:04:13 (muokattu 30.07.2009 23:07:01) | |
---|
juki68: Monesko kerta tää oli kun uhkaat lopettaa osallistumisen näihin? Aivan sama...jos sun toivomuksissa on se että lopetan niin lopetan sit, se on hyvä että siten tollaset oikeesti hyvät soittajat saa tilaa täällä kun tälläset paskemmat lopettaa osallistumisen.. They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |
J.Hollström 30.07.2009 23:07:33 | |
---|
BigPapa: Aivan sama...jos sun toivomuksissa on se että lopetan niin lopetan sit Vittu mikä mies. En ole koskaan toivonut mitään että lopetat. Sulla on aina tää sama kaava näissä hommissa: loukkaannut jos arvostellaan. Olen joskus jo luvannut että en enää arvostele sun soittoa, mutta näissä on tullut nyt lipsumista. Parempi olisi jos minä en olisi täällä pilaamassa tunnelmaa. Mutta jos haluaa riekkua näissä mukana niin silloin pitää myös joskus jokunen sana laittaa noista muidenkin vedoista. |
BigPapa 30.07.2009 23:10:45 | |
---|
juki68: Vittu mikä mies. En ole koskaan toivonut mitään että lopetat. Sulla on aina tää sama kaava näissä hommissa: loukkaannut jos arvostellaan. Joo ei oo, mut tää on sun näkemys näistä hommista kaikkitietävänä.. They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |
J.Hollström 30.07.2009 23:12:39 | |
---|
BigPapa: Joo ei oo, mut tää on sun näkemys näistä hommista kaikkitietävänä.. Mikä vitun kaikkitietävyys? Laitan asiat niinkuin ne itse kuulen. Rootseistahan en ymmärrä hevonvittuu. Mutta ei se estä kertomasta miten itse jonkun asian kokee. |
BigPapa 30.07.2009 23:15:52 (muokattu 31.07.2009 00:39:15) | |
---|
They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |
liljam 30.07.2009 23:18:45 | |
---|
onkohan herrat Juki ja Bigpapa oikeassa paikassa väittelemässä asioistaan, vai onko keskustelun tarkoituksena olla "peilinä muille ilmentämässä artistien sielunmaisemaa". Ehkä ei ainakaan allekirjoittanutta kiinnosta väittelynne julkisella "Keskustelua Roots-skabasta-foorumilla". Asioita voi ikään kuin tuuletella, mutta ei kahden henkilön härkätaisteluareenana. ei muuta ku eteenpäin |
BigPapa 30.07.2009 23:19:38 (muokattu 30.07.2009 23:19:52) | |
---|
liljam: onkohan herrat Juki ja Bigpapa oikeassa paikassa väittelemässä asioistaan, vai onko keskustelun tarkoituksena olla "peilinä muille ilmentämässä artistien sielunmaisemaa". Ehkä ei ainakaan allekirjoittanutta kiinnosta väittelynne julkisella "Keskustelua Roots-skabasta-foorumilla". Asioita voi ikään kuin tuuletella, mutta ei kahden henkilön härkätaisteluareenana. Joo oikeessa oot. Ja mie tässä nyt alankin ottamaan Karhuu... They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |