Machete71 30.07.2009 20:36:28 | |
---|
Kellään kokemusta tosta hybridivahvarista? Mullei oikee tahtos tosta Drive 1:stä lähtee ääntä. Kyllä sen niinku kuulee jos yksin kämpällä soittaa ja nupit on kaakossa, mutta rumpujen alta ei taho kuuluu tolla 1:llä. Cleanin tai Drive 2:n kanssa ei oo minkäänlaisia ongelmia volyymin suhteen.. |
Mulla oli tollanen, ja on vieläkin, puolikuntoisena treeniksen nurkassa. Omassani tuli etuseen jotain häikkää siten että särökanava (molemmat moodit) pätkii ja ritisee. Vian paikallistin etusen piirilevylle, tod.näk. murtunut joku juotos tahi komponentti (kotelon tärinää epäilen syyksi, kirotut combot..) mutta kun vika ei korjaantunut kaikki kääntöpuolen juotokset uusimallakaan ni hermot loppu tuon kans kesken. En mene vannomaan, että sulla olisi samantyyppistä fibaa mutta samankaltaiselta kuulostaa koska ilmenee vain yhdellä kanavalla. "Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein |
Osteri 30.07.2009 21:34:22 | |
---|
En tiedä liittyykö aiheeseen mutta.... Mulla on yksi uudempi LV300 Twin joka on tietysti aivan loistava hybridivahvistin, koska olen sen itselleni valinnut. On siis uudempi versio TF300 sarjasta ja kahdella elementillä. Kaikki toimii moitteetta ja soundi on maukas. Rinnalla aikaisemmin olleessa TF200 (65W) vahvistimessa oli sellainen hämäryys, että kun piti yhdysjohtoa jatkuvasti efektiloopin in/out-liitännässä, niin mitään äänen häviämistä ei tapahtunut. Voisiko teillä johtua samasta ? Kokeilkaa. Muuten nuo Laney TF on soundiltaan minusta hyviä vehkeitä, että tarpeen joskus taas yllättäessä ostan sellaisen uudestaan. |
ravensoul 30.07.2009 21:56:05 | |
---|
Osteri: Rinnalla aikaisemmin olleessa TF200 (65W) vahvistimessa oli sellainen hämäryys, että kun piti yhdysjohtoa jatkuvasti efektiloopin in/out-liitännässä, niin mitään äänen häviämistä ei tapahtunut. Voisiko teillä johtua samasta ? Kokeilkaa. Joo, tuo luupin jakkien hapettuminen on kuulemani mukaan noissa aika yleinen ongelma. Mutta tuo tuskin voi siitä johtua koska silloin se vaikuttaisi kaikkiin kanaviin. "Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein |
Vapour 31.07.2009 09:24:59 | |
---|
Kun joskus tuollaisen omistin, niin oireet särökanavissa korjaantu putken vaihdolla. Tosin mulla lähti lopulta volat molemmista särökanavista. Mutjoo, uutta putkea tilalle, niin ongelmani korjaantui. Looppiongelmasta ei ole kyse, sillä sellainen vaikuttaisi puhtaaseenkin. If the real jesus christ were to stand up today, He'd be gunned down cold by the c.i.a. -TheThe. |