jooqan 19.11.2003 13:38:07 | |
---|
Tosiaan tajusin tuossa lukiessani -olisikohan ollut- ~Grisbyn~ kirjoitusta, että sormeni ovat tosiaankin alkaneet jäykistyä. Olisiko kenelläkään jonkinlaista sormien venyttely ohjelmaa? Siis vaikka selllaista joka ei ole mitenkään sidoksissa mihinkään soittimeen. Tiedän kyllä rakkahat kanssa ihmiset, että niitä sormia voi venyttää ihan ilman ohjeita, mutta katsokaas kun minun yksinkertaisuuteni ei uskalla otta riskiä, siitä että venyttelisin väärin, ja näin hukaisin vuosien harjoituksien tulokset -rikkomalla sormeni-. Haluan nyt korostaa, että tarkoituksenani ei ollut taaskaan loukata ketään -ainakaan en itse löytänyt tästä mitään loukkaavaa! Tosin enpä löytänyt muistakaan kirjoituksistani-. |
aiSu 19.11.2003 19:24:54 | |
---|
Ojenna käden kaikki sormet suoriksi ja taivuta niitä vuorotellen keskinivelen kohdalta niin, että kaikki muut sormet pysyvät suorina: P 2 4 1 3 Päivä päivältä nopeammin. Jo sormet alkavat vetristyä. Paska - on todellisuuden tihentymä |
Johann 26.02.2004 18:24:21 | |
---|
Ojenna käden kaikki sormet suoriksi ja taivuta niitä vuorotellen keskinivelen kohdalta niin, että kaikki muut sormet pysyvät suorina: P 2 4 1 3 Päivä päivältä nopeammin. Jo sormet alkavat vetristyä. Alko ihan naurattaan ku teki niin hyvää |
Ze Kink 26.02.2004 21:14:24 | |
---|
Tämän voinkin lisätä niihin hommiin mitä teen koulussa kun en jaksa tunneilla.. Yleensä teen "Hammer-on harjoituksia" pistämällä käden pöytään ja hakkaamalla sormilla vuorotellen mahdollisimman nopeasti. Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta! |
Torniojaws 27.02.2004 07:43:54 | |
---|
Tämän voinkin lisätä niihin hommiin mitä teen koulussa kun en jaksa tunneilla.. Yleensä teen "Hammer-on harjoituksia" pistämällä käden pöytään ja hakkaamalla sormilla vuorotellen mahdollisimman nopeasti. Tahi Full Body Workout™ eli napsuttelet menemään kunnon rumpusetin jalkojen, kynän, pulpetin ja käsien avustuksella.. Soittele vaikka muutamaa suosikkibiisiäsi. A boon I ask thee, mighty shade, within this circle I have made, make me a werewolf strong and bold, the terror alike of young and old. |
randy 27.02.2004 09:45:14 (muokattu 27.02.2004 09:46:49) | |
---|
Tietokoneen näppäimistö on myös hyvä venytysväline. Pikkurilli näppäimelle A, nimetön R, keskari U, etusormi pisteen kohdalle jne jne. EDIT: Pistä kämmen sormet suorana lepäämään pöydälle. Ota jostain sormen päästä kiinni ja nosta se ilmaan, eli toisin sanoen venytä. Sitten kun alkaa käymään kipeää (kipupiste), niin pidä sormea siinä asennossa about puli minuuttia. Toista joka sormella. Lumiukolla on valkonen perse.
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Antti1 27.02.2004 14:51:09 (muokattu 27.02.2004 14:52:53) | |
---|
Tietokoneen näppäimistö on myös hyvä venytysväline. Pikkurilli näppäimelle A, nimetön R, keskari U, etusormi pisteen kohdalle jne jne. Mulla alkaa tuntua vasta kun siirtää etusormea viivaan tai shiftiin, eli huono harjoitus mulle. Parempi järjestys on A, 7, L ja Windows-näppäin. :) EDIT: Pistä kämmen sormet suorana lepäämään pöydälle. Ota jostain sormen päästä kiinni ja nosta se ilmaan, eli toisin sanoen venytä. Sitten kun alkaa käymään kipeää (kipupiste), niin pidä sormea siinä asennossa about puli minuuttia. Toista joka sormella. Muistakaas sitten lämmittely. Venyttely on paljon tehokkaampaa, kun lihakset on vähän lämminny. Ja lämmittely ei ole sama asia kuin kolme Ynkän sooloa tai parin minuutin heviriffittely. "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
AlCopone 27.02.2004 14:54:31 | |
---|
Tahi Full Body Workout™ eli napsuttelet menemään kunnon rumpusetin jalkojen, kynän, pulpetin ja käsien avustuksella.. Soittele vaikka muutamaa suosikkibiisiäsi. Ai juma ku repesin... |
randy 28.02.2004 08:47:18 | |
---|
Mulla alkaa tuntua vasta kun siirtää etusormea viivaan tai shiftiin, eli huono harjoitus mulle. Parempi järjestys on A, 7, L ja Windows-näppäin. :) En nyt tarkottanu että se minun esittämä järjestys olisi joku absoluuttinen totuus ja ainoa oikea keino :) Onhan niitä näppäimistöjäkin niin erilaisia, ihmisillä on erilaiset ja eripituiset sormet jnejne. Muistakaas sitten lämmittely. Venyttely on paljon tehokkaampaa, kun lihakset on vähän lämminny. Ja lämmittely ei ole sama asia kuin kolme Ynkän sooloa tai parin minuutin heviriffittely. Joo, tämä asia unohtui kokonaan. Lumiukolla on valkonen perse.
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Mulla alkaa tuntua vasta kun siirtää etusormea viivaan tai shiftiin, eli huono harjoitus mulle. Parempi järjestys on A, 7, L ja Windows-näppäin. :) No huhhuijjaa... Mulla ei yllä edes yhdistelmällä aru. etusormi sinne pisteelle.. yhvä (eli hyvä) että pilkulle.... Mä oon kans kuullu sen ensimmäisen sormentavuttelu-vinkin ja oon tässä parisen vuotta treenannu, oli nimittäin alkuun ja joskus vieläkin ihan hemmetin vaikee saaha pikkusormi toimimaan oikein.. Nyt menee jo välttävästi vasurilla, oikea ei oikein vielä... Suosittelen, se on hyvä/kiva/hermoja raastava harjoitus... Kaveri:-Hei voitsä avata tän viinipullon kun mulla ei oo sitä värkkiä millä tän saa auki!?
Toinen kaveri:*tutkii pulloa n. 5 sek.* -Okei..*vääntää kierrekorkin auki* |
Lord of the strings 28.02.2004 21:24:31 | |
---|
Opettajat välillä huomauttelee, kun pistää välillä vähän pöytärumpuja "Tuplabasarin" kera. "Onks Kekkonen viel hengissä?" - Ystäväni Emmi. |