Ihan offtopikkina, mitä lisäarvoa nuo kullatut pinnit tuovat putkissa? Kyselen tyhmänä kun en oo testannut, hinta kun tuntuu jotenkin suolaiselta. Vaikka on mulla tosin hinnakkaampia (NOS) tuubeja ollut, joista kovasti tykkäsin, vaikka varmaan osa niistäkin on fuulaa. "They tell me, but I tell them, I do it my way and I always will" |
McNulty 29.07.2009 18:43:14 (muokattu 29.07.2009 18:46:22) | |
---|
adretlan: Tervetuloa kerhoon. Todella miellyttäväsoundinen säröpedaali! Kyllä vain. Pariin otteeseen olen sitä testaillut ja niiden pohjalta laitoin torille ilmoituksen ostoaikeistani. En kuitenkaan malttanut odotella käytettyjen ilmaantumista, joten päätin ostaa uutukaisen Musamaailmasta kun sain fiksuun (ainakin omasta mielestä) rahaan. Pelkäänpä että jää OCD käyttämättä tuon jälkeen, mikäli se tone ja presence-trimmeri toimivat Straton sinkkukelaisten kanssa myös. OCD on miulle vähän turhan "tumma" humbucker-skebojen kanssa (stratolla voisi toimi kyllä), Crunch Box sen sijaan toimi heti. Mietin OCD:n modailuakin, mutta päätin sitten ostaa toimivan rasian laakista. MI Audion tuoteperhehän on tuttu jo Neo Fuzzin osalta. Varsin mainio fuzzi onpi hän. Ihan offtopikkina, mitä lisäarvoa nuo kullatut pinnit tuovat putkissa? Mun täytyy sanoa etten kyllä tiedä. Otin juuri siksi, että nyt voin vertailla niitä "normaalien" kanssa. Tuskinpa niillä kovin suurta eroa ei-kullattuihin on. Johtavuus voi olla jonkin prosenttiyksikön verran parempi, vaan kuuleeko tuota ja katoaako se parannus vahvistimen tai muiden soundiketjun komponenttien kokonaissummassa... vaikea sanoa vielä. Ylimielistä besserwisseröintiä m.netissä jo vuodesta 2003 lähtien! |
Artist 29.07.2009 18:47:42 (muokattu 29.07.2009 18:48:37) | |
---|
bonecrusher: Mun täytyy sanoa etten kyllä tiedä. Otin juuri siksi, että nyt voin vertailla niitä "normaalien" kanssa. Tuskinpa niillä kovin suurta eroa ei-kullattuihin on. Johtavuus voi olla jonkin prosenttiyksikön verran parempi, vaan kuuleeko tuota ja katoaako se parannus vahvistimen tai muiden soundiketjun komponenttien kokonaissummassa... vaikea sanoa vielä. Ok, mielenkiintoista olisi kuulla, jos selkeitä eroja löytyy. Toivottavasti niillä löytyy mieleistä soundia, se kuitenkin lienee se pääasia. "They tell me, but I tell them, I do it my way and I always will" |
Artist 29.07.2009 18:47:42 (muokattu 29.07.2009 18:48:08) | |
---|
bonecrusher: Mun täytyy sanoa etten kyllä tiedä. Otin juuri siksi, että nyt voin vertailla niitä "normaalien" kanssa. Tuskinpa niillä kovin suurta eroa ei-kullattuihin on. Johtavuus voi olla jonkin prosenttiyksikön verran parempi, vaan kuuleeko tuota ja katoaako se parannus vahvistimen tai muiden soundiketjun komponenttien kokonaissummassa... vaikea sanoa vielä. Jahas, tuplat vahingossa. "They tell me, but I tell them, I do it my way and I always will" |
chemic 29.07.2009 19:40:03 | |
---|
Tulipa sitte tilattua TC:n Nova Drive kun ei sitä minkään Tampereen liikkeen hyllyllä ole valmiina testattavaksi... Ens viikolla pääsee kokeilemaan Lionheartin kanssa. Toivottavasti ei joudu heti pistään myyntiin :P http://www.tcelectronic.com/novadrive.asp |
zuppermuhle 29.07.2009 20:12:18 | |
---|
9292: Ihan kelpo saundit siitä saa hintaansa nähden. Treenikseltä löytyy tuommoinen ja sen läpi on ihan mukava soitella Onhan se. Mutta putkivehjeputken jälkeen meinaa hävettää. "Who is your daddy and what does he do?" |
nikovirtala 29.07.2009 20:26:19 (muokattu 29.07.2009 22:02:49) | |
---|
Tuli hankittua sitten puolentoista vuoden suunnittelun jälkeen tuohon CIJ Jazzmasteriin uudet mikit, potikka, switchi ja jakki. Mikit on Seymour Duncanin Quarter Pound for Jazzmaster_ SJM-3 ja muut osat CTS:ää ja Switchcraftia. Samalla kytkin kitaran sähköt uusiksi Sonic Youth tyyliin (mikit, 3-as. switch ja master volume). Vielä, kun posti toisi sen Mastery Bridgen ... (ok, kyllä tuohon on vielä ne stainless steel nauhat saatava kanssa. :)) What is life? - A bad trip. |
issue 30.07.2009 14:11:52 | |
---|
Playbackilta lähti tilaukseen Gibson Les Paul Junior. Hinnanero esimerkiksi suositun saarivaltakunnan putiikkeihin oli melkoinen... Tai sitten olen missannut jotain oleellista. Esimerkiksi dv247:llä 694€ + kulut, playbackilta 579€ kuluineen. Got my mojo working. |
h.e.k.a 30.07.2009 14:38:38 | |
---|
bonecrusher: Pelkäänpä että jää OCD käyttämättä tuon jälkeen, mikäli se tone ja presence-trimmeri toimivat Straton sinkkukelaisten kanssa myös. OCD on miulle vähän turhan "tumma" humbucker-skebojen kanssa (stratolla voisi toimi kyllä), Crunch Box sen sijaan toimi heti. Mietin OCD:n modailuakin, mutta päätin sitten ostaa toimivan rasian laakista. Meikäläisellä on molemmat vierekkäin laudassa kiinni, koska nuo ovat kuitenkin mielestäni erityyppiset säröttimet. Cruchboxista otan hieman raskaammat soundit ja tiettyihin "vinguttelusooloihin" tuo on myös loistava, kun taas OCD:stä saa aavistuksen kevyempää soundia, ja OCD reagoi huomattavasti paremmin kitaran volaan (etenkin P90:llä). "I don't want you to play me a riff that's going to impress Joe Satriani; give me a riff that makes a kid want to go out and buy a guitar and learn to play" -Ozzy Osbourne |
Andy Six 30.07.2009 16:26:01 (muokattu 30.07.2009 18:55:36) | |
---|
Toinen Gibson saapui taloon,osa 2.(Sen Lespa juniorin kun palautin) Valkoinen Gibson Melody Maker...Hieno on,soittaa en oo juuri ehtinyt vielä,mutta vaikuttaa ihan samalaiselta kun mun Musta MM,eli ei tunnu maanantai-kappaleelta...Tästä lähti jotenkin sellainen Lontoo 1977-fiilis,että huomasin soittavani Born to loosea,Clash city rockersia ja God save the queenia heti kun sain kepin vireeseen...Sellaisen varoituksen sanoisin,että jos et ole nähnyt valkoista worn-pintaa kitarassa luonnossa,älä tilaa netistä kuvan perusteella...Pinta on luonnossa todella karu..Itse olin nähnyt,joten tiesin mitä tilasin...Helvetin makeen tuntunen keppi,aika näyttää soittopuolesta lisää....Edit:Sitä luvattua kullin kasvamista 8cm per Gibson vielä odottelen..Vaikka en minä niitä sen takia ostanut..Voi saatana,nyt meni selittelyksi...=) Kuudella Kielellä Koetan... |
plikk 30.07.2009 17:37:31 | |
---|
Hei, en ostanut kitarakamaa! Ostin banjon. En tiijä, vituttaa vaan niin perkeleesti. Vittu punasine hiuksineen ja vitun laiskamatoineen. Tommonen velmu. En tiiä, vituttaa vaan koko mies. |
Jusma 30.07.2009 17:46:40 | |
---|
Uusi Jaappanialainen ystävä saapui tänään taloon! Tokain AST-50G/GS. Käytettynä 280€ ja kuin pakasta vedetty! Ei huonot kaupat vaikka itse sanonkin! Ja ai että mikä saundi...vapise Pulliainen! |
K.Hill 30.07.2009 18:05:03 | |
---|
Tuli jokin aika sitten hankittua Fender JV series strato -83. Kaula on melko "iso",ei ihan srv mutta sinne päin.Kaikin puolin mainio peli,mm. jenkkimikit. Onko muilla kokemuksia ? |
Grugi 30.07.2009 18:46:20 | |
---|
Nonniin kansalaaset!! Ostimpa sitten Samson MDR624 mikserin että pääsee oikeen nauhotteleen soitantaa. Ostin muuten 24-Pack Karhua ihan vaan asennus juomaks. SDMF |
oiva tumpeloinen 30.07.2009 18:47:31 | |
---|
Grugi: Nonniin kansalaaset!! Ostimpa sitten Samson MDR624 mikserin että pääsee oikeen nauhotteleen soitantaa. Ostin muuten 24-Pack Karhua ihan vaan asennus juomaks. Mitä sä meinaat juoda nauhoittelun väleissä? Ensimmäinen lavahan menee pelkkiä piuhoja vetäessä..... |
Grugi 30.07.2009 18:56:50 | |
---|
oiva tumpeloinen: Mitä sä meinaat juoda nauhoittelun väleissä? Ensimmäinen lavahan menee pelkkiä piuhoja vetäessä..... No perhan sittu sentää, mä arvasin että jotain menee pieleen. Vetelen sitte vaan tänää piuhoja ja vääntelen potikoita. SDMF |
Jii-Gee 31.07.2009 10:32:02 | |
---|
vvga: Playbackilta lähti tilaukseen Gibson Les Paul Junior. Hinnanero esimerkiksi suositun saarivaltakunnan putiikkeihin oli melkoinen... Tai sitten olen missannut jotain oleellista. Esimerkiksi dv247:llä 694€ + kulut, playbackilta 579€ kuluineen. Eiks noi maxanu Briteissä keväällä alle 600€? Tai siis..mukamas siihen hintaan,mutta kun niitä ei tainnut silloin olla saatavilla?? Toi Playbackin hinta jokseenkin sopuisa. |
issue 31.07.2009 10:59:43 (muokattu 31.07.2009 11:00:19) | |
---|
JAKRGUS: Eiks noi maxanu Briteissä keväällä alle 600€? Tai siis..mukamas siihen hintaan,mutta kun niitä ei tainnut silloin olla saatavilla?? Toi Playbackin hinta jokseenkin sopuisa. Tjaa, enpä muista Brittien hintoja keväältä. Muistelen että Kölnin Music Storen alkuvuoden paperikuvastossa olis ollut myös alle kuudensadan. Tiedä sitten mitä on tapahtunut sen jälkeen... Nyt sielläkin ~700 ja kulut päälle. Got my mojo working. |
Burn 03.08.2009 20:53:47 | |
---|
Olipa kerran pedofiili, raiskaaja ja pappi. Ja siinä oli vasta tarinan ensimmäinen henkilö... |
nikovirtala 03.08.2009 21:12:21 (muokattu 03.08.2009 21:12:56) | |
---|
wirtala: Tuli hankittua sitten puolentoista vuoden suunnittelun jälkeen tuohon CIJ Jazzmasteriin uudet mikit, potikka, switchi ja jakki. Mikit on Seymour Duncanin Quarter Pound for Jazzmaster_ SJM-3 ja muut osat CTS:ää ja Switchcraftia. Samalla kytkin kitaran sähköt uusiksi Sonic Youth tyyliin (mikit, 3-as. switch ja master volume). Vielä, kun posti toisi sen Mastery Bridgen ... (ok, kyllä tuohon on vielä ne stainless steel nauhat saatava kanssa. :)) Tänään tuli noudettua sitten tuo Mastery Bridge tullista. 156 euroa (sis. verot) Jazzmasterin tallasta voi kuullostaa isolta rahalta, mutta voin väittää, että tuo on joka ikisen sentin arvoinen. Suosittelen varauksetta jokaiselle Jazzmasterin ja Jaguaarin omistajalle jolla on ollut ongelmia alkuperäisen tallan kanssa ja vaikkei olisikaan. What is life? - A bad trip. |