hollmi-5 28.07.2009 22:13:30 | |
---|
Halford: Taas tulee Metallicaa ja nopeaa sellaista. Viime postauksen jälkeen on peltien sijoittelua yritetty saada järkevämmäksi ja basari on yritetty myös virittää mukavammin tähän musiikkityyliin sopivaksi napsubasariksi. Sen verran on pakko sanoa että Nokialainen N73 ei ole paras mahdollinen tallennusväline tämänkaltaisille videoille. Mielestäni rumpalointi toimii kohtalaisen mukavasti tällä kertaa. Antakaa rakentavaa palautetta. Fight Fire with Fire http://www.youtube.com/watch?v=9ebCIUYf0NY Paneppas kerran niin, että taustanauha pojalle korviin ja pelkkä rumpuraita poijan vetäisemänä nettiin, niin alkaa se todellisuus uida esiin. Setinasettelusta alkaen ihan kapulaotteeseen ja timekäsitykseen olisi syytä puuttua nyt jonkun, joka asiaa ymmärtää. Netin kautta neuvominen ja analysointi on kuin suolentähystys nauhoitettua jonkun muun pierua kuuntelemalla varsinaisen potilaan kuvan kera. Soundit, piuhat ja kajarit. |
dumbass 28.07.2009 22:57:12 | |
---|
hollmi-5: Paneppas kerran niin, että taustanauha pojalle korviin ja pelkkä rumpuraita poijan vetäisemänä nettiin, niin alkaa se todellisuus uida esiin. Ja myös sellainen raita, missä on suht tasainen biitti.. Muuten ei taas tiedä että toistaako vaan larssin "virheet" vai meneekö oikeasti metsään. Ja nauhoittamiseen ostat esimerkiksi zoom2h-laitteen, käytettynä sitä saa reilun satasen hintaan. Oikeasti tuo on aika puuduttavaa kuunneltavaa tuo pärinä ja rätinä ja paukkuminen. |
Jupi57 28.07.2009 23:04:22 (muokattu 28.07.2009 23:07:05) | |
---|
dumbass: Ja myös sellainen raita, missä on suht tasainen biitti.. Muuten ei taas tiedä että toistaako vaan larssin "virheet" vai meneekö oikeasti metsään. Ja nauhoittamiseen ostat esimerkiksi zoom2h-laitteen, käytettynä sitä saa reilun satasen hintaan. Oikeasti tuo on aika puuduttavaa kuunneltavaa tuo pärinä ja rätinä ja paukkuminen. Miksi se aikuisikäraja laskettiin? Tämmöistä paskaa saa lukea... |
Kailis 28.07.2009 23:24:39 | |
---|
Jupi57: Miksi se aikuisikäraja laskettiin? Tämmöistä paskaa saa lukea... Onko Jupi-sedän viini mennyt etikaksi =D |
Jupi57 28.07.2009 23:27:25 | |
---|
Kailis: Onko Jupi-sedän viini mennyt etikaksi =D Kuinka niin, sinä sotilasarvoton hylkiö? |
hollmi-5 28.07.2009 23:31:44 | |
---|
Kailis: Onko Jupi-sedän viini mennyt etikaksi =D Varmaan nääs, mutta mitä hän nyt tarkoittaa? Siis Jupi-setä... Mikä ihmeen ikäraja nyt pitäisi vetää, kun maapallolla on yhdeksän vuotiaita, jotaka vetää paremmin, kuin 99,999 % aikuisista? Rummunsoitto ei ole cooperintesti, jossa tulos suhteutetaan ikään ja siitä katsotaan kunto. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kailis 28.07.2009 23:42:00 (muokattu 28.07.2009 23:43:43) | |
---|
Jupi57: Kuinka niin, sinä sotilasarvoton hylkiö? Tyylikkäämpää olla hylkiö ilman sotilasarvoa kuin hylkiö sotilasarvolla brassailija. Jupi T.A. Mikkonen. |
jtpennane 28.07.2009 23:45:11 | |
---|
Jupi57: Miksi se aikuisikäraja laskettiin? Tämmöistä paskaa saa lukea... Ei ole dumbass väärässä paikassa. Vinkki: joku muu saattaa olla, jos ahdistaa. Itse voi päätellä loput, jos tahtoo. Kebab tai henki! |
Jupi57 29.07.2009 00:06:00 | |
---|
Angry Pierre: Ei ole dumbass väärässä paikassa. Vinkki: joku muu saattaa olla, jos ahdistaa. Itse voi päätellä loput, jos tahtoo. No neuvotellaan... |
markkuliini 29.07.2009 00:09:29 | |
---|
Jupi57: No neuvotellaan... Johan on taas kryptistä.... "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
Halford 29.07.2009 09:21:00 | |
---|
hollmi-5: Paneppas kerran niin, että taustanauha pojalle korviin ja pelkkä rumpuraita poijan vetäisemänä nettiin, niin alkaa se todellisuus uida esiin. Setinasettelusta alkaen ihan kapulaotteeseen ja timekäsitykseen olisi syytä puuttua nyt jonkun, joka asiaa ymmärtää. Netin kautta neuvominen ja analysointi on kuin suolentähystys nauhoitettua jonkun muun pierua kuuntelemalla varsinaisen potilaan kuvan kera. Juuri tällasta pelkän rumpuraidan nauhoitusta olen itekin tässä miettinyt. Täytyypä sellanen saada aikaiseksi. |
dumbass 29.07.2009 11:35:19 | |
---|
Jupi57: Miksi se aikuisikäraja laskettiin? Tämmöistä paskaa saa lukea... ite oot ihan paska |
dumbass: ite oot ihan paska Hyvä heitto takaisin Jupi-sedälle...! =D Ite aloitti paskottelemaan. Enkä kyllä ymmärrä minäkään, mikä ihmeen aikuisikäraja tänne pitäis asettaa... Jos joku täällä kirjoittaa paskaa, ei se ole ainakaan dumbass. Btw, uskalsin kirjoittaa tämän kannanoton sotilasarvoni tuoman rohkeuden siivittämänä, muahahaaa! :) "Minä olen jezmi. Me jezmit olemme varsin sinklanoitua kansaa." -Tulinpahan ohimennen kommentoineeksi kerran 90-luvulla eräässä treenikellarissa, jossa oli ns. jamit hyvässä vauhdissa. |
Halford 29.07.2009 20:03:58 | |
---|
Löysin arkistosta poitsun soittaman Metallican ...and Justice for All:n jossa on pelkästään rumpuraita. Ei todellakaan ole mikään täydellinen veto mutta siinä on näytiksi jotakin. Tämä tallennussysteemi ilman musiikkia taustalla vaikuttaa oivalta. Antakaa palautetta. http://www.youtube.com/watch?v=WtTXcMvg2C0 |
hollmi-5 29.07.2009 22:23:39 (muokattu 29.07.2009 22:27:53) | |
---|
Halford: Löysin arkistosta poitsun soittaman Metallican ...and Justice for All:n jossa on pelkästään rumpuraita. Ei todellakaan ole mikään täydellinen veto mutta siinä on näytiksi jotakin. Tämä tallennussysteemi ilman musiikkia taustalla vaikuttaa oivalta. Antakaa palautetta. http://www.youtube.com/watch?v=WtTXcMvg2C0 Nyt ei enää biisi kuljeta. Eikä rummut kulje. En tunnistanut kappaletta. Tiedän, että on todella korni verrata tähän seuraavaan, mutta tässä näkee ja kuulee, kuinka tauotkin ovat tärkeitä ja niistä lähteminen on tärkeä taito. Steve Smith on kova soittaja. Vaikka genre ei liippaa läheltäkään hänen tunnusomaisinta soittoaan ja rummutkin ovat hyvin kaukana alkuperäisen raidan setistä, ovat kappaleet selkeästi tunnistettavissa. http://www.youtube.com/watch?v=DzveeuFz1_o Soundit, piuhat ja kajarit. |
markkuliini 29.07.2009 22:31:31 | |
---|
hollmi-5: Nyt ei enää biisi kuljeta. Eikä rummut kulje. En tunnistanut kappaletta. Tiedän, että on todella korni verrata tähän seuraavaan, mutta tässä näkee ja kuulee, kuinka tauotkin ovat tärkeitä ja niistä lähteminen on tärkeä taito. Steve Smith on kova soittaja. No on korni joo, koska nuo Steven kompit ei groovaa läheskään niin paljon kun pitäisi. Rummut ei kulje eikä kuljeta. Tunnistin kappaleet ja kiusallisen selväksi tuli ero alkuperäisiin. Eka komppi on vielä ihan ok, mutta lähes kaikki loput hajoilevat liikaa ollakseen uskottavia. Mulla ei tullut luottavainen olo ja aloin jännittää soittajan puolesta. Oon sanonut tästä pätkästä aiemminkin, että kumma kun on julkaistu, ja nyt kuuntelin uudestaan, ilman kuvaa, jotta se ei pääse vaikuttamaan ja ihan sama fiilis taas. Steve on kova soittaja kyllä, mutta tuo ei ole hänen vahvinta osaamistaan, eikä selvästi paras päivänsä. "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
hollmi-5 29.07.2009 23:07:40 | |
---|
Steve on kova soittaja kyllä, mutta tuo ei ole hänen vahvinta osaamistaan, eikä selvästi paras päivänsä. En voi aivan samaa mieltä olla kanssasi. Olen niin paljon Bonhamia kuunnellut, että biisit ovat kovin tuttuja. Ja jos Stevellä olisi ne tähän hommaan kovasti paremmat Ludwigin isot, niin kyllä sekin veisi enemmän suuntaan. Mutta ei Steven ominta aluetta. Siinä olen aivan samaa mieltä. Ukko uskaltaa kuitenkin vetää nämä ja selkeästi ulkomuistista ilman taustanauhaa ja yhdellä otolla. Hemmetin haastavat raidat vielä. Soundit, piuhat ja kajarit. |
markkuliini 29.07.2009 23:14:34 (muokattu 29.07.2009 23:17:33) | |
---|
Mua häiritsee eniten tuossa nokittava ja epätarkka bassari. Bonham osasi varsinkin sen homman hienosti, ja siksi ero korostuu. Muutenkin hosuva tunnelma... "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
hollmi-5 29.07.2009 23:23:52 | |
---|
markkuliini: Mua häiritsee eniten tuossa nokittava ja epätarkka bassari. Bonham osasi varsinkin sen homman hienosti, ja siksi ero korostuu. Muutenkin hosuva tunnelma... Ei se nyt niin hosuvaa ollut. Pikemminkin melko kiireetön tunnelma siihen nähden, kuinka nopeita juttuja siinä kuitenkin on. Bonhamin tavaramerkikisi muodostunut triolibassarikuvio (eli virveli ja kaksi bassorummun lyöntiä...) on aika hankala soittaa, kun Stevelläkin yskähyelee. Tosin hyvin hienokseltaan yskähtelee. Soundit, piuhat ja kajarit. |
moderndrummer88 29.07.2009 23:24:45 | |
---|
hollmi-5: Nyt ei enää biisi kuljeta. Eikä rummut kulje. En tunnistanut kappaletta.
Niinköhän olisit tunnistanu biisiä vaikka sitä olisi Steve Smith soittanu :) Vai onko sulla Metallica -luurankoja kaapissa? :D Relaxin' At Camarillo... |