Aihe: Jalkapallokeskustelu
1 2 3 4 511 12 13 14 15122 123 124 125 126
Tuomas.
27.07.2009 23:16:35
Mun pitää nyt varmaan opetella pitämään tosta Ibrasta, kun kerran liittyy perheeseen. Noh, onneksi valkoisissa pelaa nyt paljon ostettuja "kovempia" kavereita. Voi rauhassa nälviä. ;)
The Duke
28.07.2009 14:35:47
Zlatanin tulo kovettaa kyllä! Mahtava homma!

Kahden kaverin kanssa menossa 29.11 Barcelonaan katsomaan Klassikkoa. Siellä on kyllä molemmissa joukkueissa sellaista potkupalloilijaa että huh huh.
*Brian Jones Boozing Society*
washburn21
28.07.2009 14:40:35
The Duke: Zlatanin tulo kovettaa kyllä! Mahtava homma!

Kahden kaverin kanssa menossa 29.11 Barcelonaan katsomaan Klassikkoa. Siellä on kyllä molemmissa joukkueissa sellaista potkupalloilijaa että huh huh.

Oho! Mitäs kautta saitte El classicoon liput?
...
DJKaaos
28.07.2009 16:54:05
Uusimmassa Veikkaaja-lehdessä on juttua alkavan kauden sarjojen televisioinneista. La ligan oikeuksia ei ole tällä hetkellä kellään, eikä Urheilukanava ole näyttämässä sitä alkavalla kaudella. Bundesliigaakaan ei nähdä enää. Urheilukanavalle jää Ranskan ja Brasilian sarjat ja FA Cup. Eurosport2 -kanava näyttää kuulemma viisi ottelua viikossa Bundesliigaa.

Canal plussan tarjonta paisuu entisestään. Canal alkaa näyttämään Mestareiden liigaa keskiviikkoisin. Yle näyttää edelleen Mestareiden liigaa perinteisesti tiistaisin. Mestareiden liigan lisäksi Canal alkaa näyttämään Uefan uutta Euroopan liigaa sekä Englannin liigacupia. Näiden lisäksi ohjelmistossa jatkavat vanhat sarjat, kuten Valioliiga ja Serie A.

Tuomas Virkkunen on myös siirtymässä Canalille selostajaksi.

Canal plussan asiakkaana vetää kyllä suun hymyyn tuo ensi kauden kattaus :)
Minä olen minä.
carlos
28.07.2009 17:22:04
djKaaos: Uusimmassa Veikkaaja-lehdessä on juttua alkavan kauden sarjojen televisioinneista. La ligan oikeuksia ei ole tällä hetkellä kellään, eikä Urheilukanava ole näyttämässä sitä alkavalla kaudella. Bundesliigaakaan ei nähdä enää. Urheilukanavalle jää Ranskan ja Brasilian sarjat ja FA Cup. Eurosport2 -kanava näyttää kuulemma viisi ottelua viikossa Bundesliigaa.

No voihan vitalis! Toivottavasti paikalliset baarit näyttäisivät screeneiltään muutakin kuin valioliigaa ja serie A:ta. on nimittäin ollut aina hyvä lopetus viikolle La ligan rähinät sunnuntaisin.
by the grace of God
Lord of the strings
29.07.2009 00:31:56
HIFK pudotusviivan yläpuolelle 5-2 -voitolla sarjakakkonen WJK:sta. Huomenna toivottavasti samanlaista peliä Porvoossa, Futuraa nekkuun ja kohti vähemmän kuumottavia sijoituksia. Loistavaa!
"Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK
Jake24-25
29.07.2009 11:17:12
washburn21: Oho! Mitäs kautta saitte El classicoon liput?

Lippuja El Clásicoon ei ole vielä myynnissä. Liput tulevat myyntiin seuran jäsenille ensiksi joskus syyskuun alussa ja sitten myöhemmin vasta yleiseen myyntiin (n. kuukausi ennen ottelua). Lippuja kannattaa ostaa F.C Barcelonan virallisten sivujen nettikaupasta - ei missään nimessä muualta jossa yleensä on hirveät kulut. F.C Barcelonan virallisten sivujen nettikauppa on virallinen kanava jota ehdottomasti kannattaa hyödyntää. Kokemusta itselläni on rutkasti El Clásicon (ja muiden F.C Barcelonan otteluiden) lippujen hankinnasta.
Jake24-25
29.07.2009 11:24:32 (muokattu 29.07.2009 11:36:16)
The Duke: Barcelonassa sijaitsevasta lipputoimistosta törkeään ylihintaan. Pitäisi olla virallinen jäsen, että saisi hommattua lipun "normaaliin" hintaan. Siinäkin aikamoista kyttäämistä netissä. Jos ja kun lippuja tulee tavallisille tallaajille myyntiin niin ne tulevat vasta yksi tai kaksi päivää ennen peliä. Ei viitsi ottaa riskiä, että hommaa lennot Barcelonaan, hotellit jne ja sit jää ilman lippua.

Futisforum2:lla tällainen:

Espanjan jalkapalloliiga Suomen televisioon http://www.adressit.com/laliga

Teidän ei missään nimessä kannata ostaa lippuja tuolta lipputoimistosta ylihintaan. Saatte liput vaikka ette olisi jäseniä normaalin hintaan seuran virallisten sivujen kautta kuukautta ennen peliä. Missään ei voi olla lippuja myynnissä vielä koska jäsenille (joilla on etuosto-oikeus) ei ole vielä lippuja myynnissä. Tiedän tämän koska olen itse seuran jäsen.

Kannattaa varata lennot+hotellit vasta kun lippu on hommattua netin kautta ja lippu on varma. Lentoja+hotelleja saa hyvään hintaan vaikka muutamaa päivää ennen matkaa. Tiedän koska olen käynyt useasti Barcelonassa katsomassa pelejä.

Vielä ei kannata El Clásicon kanssa hosua kun lippuja ei edes ole vielä myynnissä. Jos joku lupaa tässä vaiheessa lipun ylihintaan kannattaa asia unohtaa. Ei kannata maksaa turhasta kun odottamalla kuukautta ennen ottelua saa lipun normaaliin hintaan.

P.S Jos joku väittää että muut kuin seuran jäsenet eivät saa lippuja normaaliin hintaa hän valehtelee. Muut kuin seuran jäsenet saavat nimenomaan lippuja normaaliin hintaan seuran virallisen nettikaupan kautta ja portilta mutta jäsenet saavat lippuja alennuksella. Älkää missään nimessä ottako jos teille on luvattu liput nyt ja myyjä perii ylihintaa!!! Unohtakaa koko juttu ja odottakaa lokakuuhun ja varatkaa liput netin kautta!!! Saatte liput virallisen kanavan kautta ja säästätte rahaa!!!
The Duke
29.07.2009 11:39:01
Jake24-25: Teidän ei missään nimessä kannata ostaa lippuja tuolta lipputoimistosta ylihintaan. Saatte liput vaikka ette olisi jäseniä normaalin hintaan seuran virallisten sivujen kautta kuukautta ennen peliä. Missään ei voi olla lippuja myynnissä vielä koska jäsenille (joilla on etuosto-oikeus) ei ole vielä lippuja myynnissä. Tiedän tämän koska olen itse seuran jäsen.

Kyllä, kuukautta ennen peliä liput tulevat myyntiin seuran jäsenille. Klassikko myydään loppuun noin tunnissa. Noin viikkoa ennen peliä kausikorttilaisten seuralle takaisin myydyt paikat tulevat myyntiin. Ja jälleen kerran ensiksi seuran jäsenille. Tämän jälkeen jäljellä olevat liput tulevat myyntiin 1-2 päivää ennen virallista ottelua.

Liput eivät ole vielä myynnissä mutta jotkut lipputoimistot ovat ns. virallisia Barcelona tikettien myyjiä joten sieltä pystyy "ennakkoon" ostamaan liput. Eli valitsee paikat, maksaa, ja noutaa liput esim pelipäivänä.

Hinta on kova lipputoimistoissa mutta tänä vuonna on kyllä tulossa sen verran spesiaali Klassikko, että lippujen saaminen Barcelonan kotisivuilta 1-2 päivää ennen peliä saattaa olla hankalaa...
Jake24-25
29.07.2009 11:42:49 (muokattu 29.07.2009 11:46:18)
The Duke: Kyllä, kuukautta ennen peliä liput tulevat myyntiin seuran jäsenille. Klassikko myydään loppuun noin tunnissa. Noin viikkoa ennen peliä kausikorttilaisten seuralle takaisin myydyt paikat tulevat myyntiin. Ja jälleen kerran ensiksi seuran jäsenille. Tämän jälkeen jäljellä olevat liput tulevat myyntiin 1-2 päivää ennen virallista ottelua.

Liput eivät ole vielä myynnissä mutta jotkut lipputoimistot ovat ns. virallisia Barcelona tikettien myyjiä joten sieltä pystyy "ennakkoon" ostamaan liput. Eli valitsee paikat, maksaa, ja noutaa liput esim pelipäivänä.

Hinta on kova lipputoimistoissa mutta tänä vuonna on kyllä tulossa sen verran spesiaali Klassikko, että lippujen saaminen Barcelonan kotisivuilta 1-2 päivää ennen peliä saattaa olla hankalaa...

Ei, vaan seuran jäsenille liput nimenomaan tulevat myyntiin syyskuussa ja yleiseen myyntiin netissä kuukautta ennen. Seuran jäsenille kyllä tulee pari päivää ennen myyntiin sellaiset liput jotka yleisessä myynnissä ei ole mennyt kaupaksi tai kausikorttilaisilta vapautuneet paikat. Tiedän asiat koska olen seuran jäsen ja olen ostanut liput aikaisempina vuosina syyskuussa.
Jake24-25
29.07.2009 11:55:40
Tässä linkki seuran virallisille sivuille jossa kerrotaan milloin liput tulevat myyntiin eri kanavien kautta (jäsenille, yleiseen myyntiin): http://www.fcbarcelona.com/web/engl … s/futbol/entrades.html#a_entrCanals
Oheisessa linkissä sanotaan täsmälleen se sama mitä olen aiemmin kertonut.
The Duke
29.07.2009 11:57:12
Jake24-25: Ei, vaan seuran jäsenille liput nimenomaan tulevat myyntiin syyskuussa ja yleiseen myyntiin netissä kuukautta ennen.

Olin tätä juuri korjaamassa. Sori. Syyskuun ensimmäinen päivä liput tulevat myyntiin jäsenille ja Klassikko myydään luonnollisesti loppuun. Mutta kuukautta ennen peliä ei ole Klassikkoon lippuja tavalliselle tallaajalle tarjolla. On hyvä sauma tosin saada liput yleisestä myynnistä 1-2 päivää ennen peliä mutta meitä on lähdössä yhteensä kolme joten se voisi jonkin verran kismittää, jos saisikin hankittua vain kaksi lippua.
Spesiaali tapaus tämä nyt tänä vuonna on ja jos haluaa olla 100% varma, että liput ovat hallussa niin lipputoimisto ainoa varma keino. Kalliiksi tulee mutta kerran se vaan kirpaisee ja mielestäni on mukavaa maksaa "hieman" enemmän ihan ok paikoista ja vielä siitä että saa sitten kavereiden kanssa vierekkäiset paikat.
Eikä käy niin, että kaksi tyyppiä istuvat esim katetulla CAT2:lla ja yksi piippuhyllyllä.

Lainaan tähän nyt Barcelonassa asustavan nettitutun neuvoa:
"For every other game tickets go on sale a month before but the clasico is a sell out from about 2 hours after tickets go on sale to members in the first week of September. Come the week of the game the only tickets available through the club are season ticket holders' seats which have been sold back to the club and these are offered to members first and then 1 or 2 days before the game the remaining seats are put on general sale."
Jake24-25
29.07.2009 12:01:23
No, ehkä se on tossa tilanteessa järkevintä toimia näin kun kolme on lähdössä. Yritin vaan auttaa ja antaa hyviä neuvoja joilla säästäisi rahaa.
The Duke
29.07.2009 12:04:37
Jake24-25: No, ehkä se on tossa tilanteessa järkevintä toimia näin kun kolme on lähdössä. Yritin vaan auttaa ja antaa hyviä neuvoja joilla säästäisi rahaa.

Kiitos neuvoista! Ymmärrän kyllä mitä ajat takaa ja jos kyseessä olisi ns "normaali" La Liga matsi niin tulisi toimittua aivan eri tavalla.

Olen tässä selvittänyt jo jonkin aikaa lippujen hankkimista Klassikkoon ja ilman seuran jäsenyyttä se on pirullisen hankalaa. Jäsenyyskin takaa tosin vain osto-oikeuden kahteen lippuun. Virallisessa mynnissä saakin sitten ostaa jo ilmeisesti 6 kpl lippuja jos siltä tuntuu.
Seppo_Howitzer
30.07.2009 22:46:01
Huikeaa Club Brugge ja FC Lahti 2-2 tilanteessa. Litti syöttäny molemmat Lahden maalit.
Deg
31.07.2009 06:47:00

3-2 lopulta sitten päättyi Bruggelle, mutta silti hieno tulos vieraspelistä, nyt vaan myllyttämään 1-0 tai miksei 2-0 kotivoitto ja HIIHTOSTADION täyteen väkeä!
Sexual chocolate, baby!
myrtonen
31.07.2009 14:30:54
Cityn pelaajakaupat vähän sapettaa, varsinkin kun omasta lempijoukkueesta veivät jo kaksi kovaa mustaa peluria. Saas nähdä.
En oo nähny yhtään tällaista tapausta. Oikeesti.
Ziggy Bubba
31.07.2009 14:40:02 (muokattu 31.07.2009 14:40:43)

myrtonen: Cityn pelaajakaupat vähän sapettaa, varsinkin kun omasta lempijoukkueesta veivät jo kaksi kovaa mustaa peluria. Saas nähdä.

Hyvä taktiikka Cityllä: vahvistavat omaa jengiä ja heikentävät samalla pahimpia kilpailijoita. Varsinkin kun muistetaan, että he ovat ostaneet myös Aston Villasta Gareth Barryn ja Manusta Tevezin... Vieläkin yrittävät saada Joleon Lescottia Evertonista.

Jännä nähdä miten saavat tuon paketin toimimaan - tuossa on mun nähdäkseni yhtä iso mahdollisuus täydelliseen mahalaskuun kuin uuteen nousuun... Liikaa hyökkääjiä on Cityssä, etten sanoisi. Sama resepti kuin Realilla tänä kesänä, katotaan kuinka törsääjien käy.
The Crookmachine Project
DJKaaos
31.07.2009 14:53:37 (muokattu 31.07.2009 14:54:43)
sikki-six:

Jännä nähdä miten saavat tuon paketin toimimaan - tuossa on mun nähdäkseni yhtä iso mahdollisuus täydelliseen mahalaskuun kuin uuteen nousuun.

Jännä tosiaan nähdä. Odotettavissa voi olla oikeastaan mitä tahansa. Harjotuspelien tulokset ovat ainakin lupaavia... Turpaan ovat ottaneet ainakin Orlando Piratesilta ja Kaizer Chiefsiltä.

E:

Ja suru-uutinen tähän loppuun. Sir Bobby Robson on kuollut.
Minä olen minä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)