Aihe: Rastapäät
1 2 3 4 512 13 14 15 1623 24 25 26 27
mungiisi
15.06.2009 11:49:51
Palkka tuli ja nyt olisi rahaa takuttaa pää. Pitäisikö ne ottaa nyt? Kampaamossa vai kotikutoisesti? Mitä pitää tehdä? Apua!

Tukkaani ei ole värjätty ikinä, eli se on sellainen kuin minulla luonnostaan on, vaalean ruskea. Haluaisin kuitenkin rastoistani tumman ruskeat, joten kannattaisiko minun värjäyttää hiukseni ensin ja sitten rastoittaa ne?
itsy
15.06.2009 17:35:11
mungiisi: Palkka tuli ja nyt olisi rahaa takuttaa pää. Pitäisikö ne ottaa nyt? Kampaamossa vai kotikutoisesti? Mitä pitää tehdä? Apua!

Tukkaani ei ole värjätty ikinä, eli se on sellainen kuin minulla luonnostaan on, vaalean ruskea. Haluaisin kuitenkin rastoistani tumman ruskeat, joten kannattaisiko minun värjäyttää hiukseni ensin ja sitten rastoittaa ne?

Varmaankin pääset helpommalla jos etukäteen värjäät, rastojen värjääminen on tietääkseni vaivallisempaa.

Nakitat pari frendiä hommaan, etsit jotain ohjeita ja tekniikoita tekemiseen. Kampaamossa laittamisella on omat haittapuolensa, suurimpana raha.

http://takkutukka.kapsi.fi/phpBB3/index.php
Tuolta löytyy ohjeita ja voi myös hakea rastoille tekijöitä.
BassLass
19.07.2009 18:56:24 (muokattu 19.07.2009 19:00:56)
Nyt on silleen että alko vituttamaan tämä rastojen pörrötys. Miten sais nuo hiukset liittymään pötköön? Mielellään en vahailis näitä.

Eli siis yksittäiset pötköt pörröttää tolleen tyhmästi.

E: Niinja, ajattelin testata laittaa villa/huopa/mitälie ne sitten on, keinotekosia takkuja päähän. Eli mistä ne kannattaisi tehdä ja kuinka kauan niitä uskaltaa pitää kerralla päässä?
Milkop
22.07.2009 20:55:42

Kyllähän se nyt vaan on niin, että parhaat pötkylät tulee tekemättä mitään. Kuidut, parturissa takuttaminen ym. homoilu kannattaa jättää omaan arvoonsa. Luomu is the way of the walk.
"People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin
BassLass
22.07.2009 21:53:33
Milkop: Kyllähän se nyt vaan on niin, että parhaat pötkylät tulee tekemättä mitään. Kuidut, parturissa takuttaminen ym. homoilu kannattaa jättää omaan arvoonsa. Luomu is the way of the walk.

Hiljaa sielä takarivissä!

Ajattelin nimittäin tuohon etualalle peittämään kauhiaa koloa.
pehko
23.07.2009 10:23:57

Hiljaa sielä takarivissä!

luomut on kuule eturivin miehiä tässä asiassa. et ihan hyst nyt vaan. hähä
"Kaikki järjestäytyneet dogmaattiset uskonnot ovat harhaanjohtavia, eikä itseään kunnioittavan ihmisen pidä hyväksyä niitä ehdottomina." - Hypatia Aleksandrialainen
BassLass
23.07.2009 15:11:45
pehko: luomut on kuule eturivin miehiä tässä asiassa. et ihan hyst nyt vaan. hähä

Luomumies se on täällä lavallakin, että hiljaa tai ulos salista.
mungiisi
23.07.2009 16:12:12
Tänään alkaa takutus. Kaveri tekee. Jännittää...
mungiisi
24.07.2009 08:13:34
1/3 päästä rastoilla, tänään jatkuu. Hitto että mä dikkaan jo näistä vähäisistä. :-)
Vainaja
24.07.2009 11:58:49
eäääh..mie en jaksa oottaa että tää mun kuontalo kasvais ja sais takut tukkaan. Hiljaa hyvä tullee. Kuinka lyhyisiin ihmiset on muuten takkunsa vääntäneet? Tää nyt ei ole sellanen kysymys että kuinka pitkät pitäs olla vaan ihan uteliaisuuttani kyselen.
Päin puuta. Pää edellä.
Da Make
24.07.2009 13:00:19
Kyllä on tytöt tykännyt ja ollut helppo hoitoinen tää takkukuontalo. Jatkuvati kuulee kehuja ja kyllä on kerrankin kiva pitää tukkaa päässä ! n. 3 vuotta olleet nyt ja pituutta on edessä 20cm leuan alle.
Katso omat plussasi täältä! "Vedetään sisään tai ulos muttei REAMPATA !"
mungiisi
27.07.2009 08:25:06
Valmista tuli lauantaina ja tykkään kyllä todella! Vielä kun nämä vähän tasottuvat enkä näytä enään niin rölliltä niin ai että... :-)
BassLass
27.07.2009 13:18:44
Pistähä kuvia tulemaan.
BassLass
28.07.2009 12:44:34
Voi nappinenä ku on hianot. Lyhenikö paljo hiukset? Ite sain ponnarille hiukset ja yli jäi jotain 25cm ja nyt ku on rastat niin hyvä kun saa ponnarille. Hii.
mungiisi
28.07.2009 13:19:37
BassLass: Voi nappinenä ku on hianot. Lyhenikö paljo hiukset? Ite sain ponnarille hiukset ja yli jäi jotain 25cm ja nyt ku on rastat niin hyvä kun saa ponnarille. Hii.

Tänks. Eivät nuo hirveästi lyhenneet, takaa on pidempää rastaa kun edestä/päältä on tukka kuluneempaa. Suorana tukka oli melkein napaan asti, nyt se on suunnilleen nänneihin.
varo
31.07.2009 21:34:08
Mites, Tiettekö missä noita persekarvoja rastoitettas? tarvetta olis hygienian parantamiseen.
Läpistö
31.07.2009 22:51:19 (muokattu 31.07.2009 22:52:37)

varo: Mites, Tiettekö missä noita persekarvoja rastoitettas? tarvetta olis hygienian parantamiseen.

Eikös ne rastotu ihan iteksee ku esim. kävelet pitkiä matkoja, hikoilet, etkä peseydy.

EDIT:
Niin olihan mulla ihan asiaakin. Oma projekti on sellainen että pää on muuten kalju, mutta takaraivossa ponnari, vähän niinku kiinalaisten munkkien ja hare krishna -tyyppien hiusten välimallia. Tarkoitus on nyt sitten kasvatella tuota tuppoa jonkin verran ja sitten tehdä siihen parit locksit.
Super-Jari
24.08.2009 20:28:31
Morjens. Onko kellään kokemusta rakennustyöstä takkujen kanssa? Mietin lähinnä sitä sotkeutumista, pölyä, kiveä, hiekkaa, whatever. Miten onnistuu?

Ja joo, Kari, sinä peset päivittäin.
BassLass
24.08.2009 21:00:14
Vasara: Morjens. Onko kellään kokemusta rakennustyöstä takkujen kanssa? Mietin lähinnä sitä sotkeutumista, pölyä, kiveä, hiekkaa, whatever. Miten onnistuu?

Ja joo, Kari, sinä peset päivittäin.

Tiili tiileltä, ai sei. Mitä yrität kysyä? Miten teet takut vai? Miten pidät paskan erossa vai?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)