Aihe: ESP LTD EX-260 ja uudet mikit
1
justlate
25.07.2009 00:41:22 (muokattu 26.07.2009 00:05:33)
Lueskelin juuri tuota "faqia" kitaramikeistä, mutta silti jäi tarve kysymiseen.

Tuosta kitarastahan löytyy vakiona passiivimikit, mutta kovasti tykkään EMG-65 ja EMG-81 saundeista.

Jotenka kirjotuksen kysymksenä olisi se, että muuttuuko saundi about samanlaiseksi kuin jossain muussa kitarassa jossa nämä mikit ovat, ja onko passiivien vaihto aktiiveihin mahdollinen, vai tarkoitettiinko faqissa että niitä ei voi vain käyttää samaan aikaan samassa kitarassa? Myös se kiinnostaa, että muodostuuko patterin sijoittaminen ongelmaksi?

Kiitos jo etukäteen =)

E: typo
lavaamo
25.07.2009 00:49:38
Voi vaihtaa tosin koko elektroniikka menee uusiksi. FAQ on varmaan tarkoitettu että passiivit ja aktiivit ei toimi yhdessä, tai toimiihan ne on vain työ saada ne toimimaan.
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
trih
25.07.2009 01:49:54 (muokattu 25.07.2009 01:51:30)
Aktiivimikkien mukana tulee omat potikat, jakki ym. Helppo nakki. Elektroniikan hurja vaihto tarkoittaa siis ruuvimeisselin, ym prikan ruvaajan käyttöä.

Mahtuuko patteri? No avaa se potikkakolon luukku ja pistä 9V paristo sisään, jos se mahtuu sinne sisälle niin sitten mahtuu 9V paristo sinne :D. Itse en ole niin pieniin jyrsintöihin törmänny etteikö se pikku palikka sinne mahtuisi.

Soundit on kyllä ihan kitarakohtasia mitä olen itse emg81 kokeillu jossain 5-10:ssä kitarassa. Soundas selkeästi paremmalta toisissa.

Lisäys. Jos rahaa riittää muille jakaa niin veisin taksilla liikkeeseen vaihtoon ja lähtisin itse kaljalle :D.
Just.
pekurides
25.07.2009 02:33:37 (muokattu 25.07.2009 02:43:28)

nii.. helpommalla pääsisi kyllä jos päivittäisi ihan sen tallamikin toiseen tykkiin pasiiviin.

mie taidan repiä taas kerran aktiivit pois omasta ykkösestäni.... jääpiikkiä.

Lundgren M6
BKP Warpig
BKP Nailbomb
seymour Duncan D-sonic

Vaikka noita voisi myös kokeilla ennen aktiiveja.

Riippu tietennin myös vaffarista , löysää kivasti aktiivit tiukentaa mutta valmiiksi tiukasta puristaa sitten kaikki mehut.
Tunteella päin vittua.
Snapo
26.07.2009 21:14:05
pekurides:
seymour Duncan D-sonic

Vaimitenkäseoli?
Economy on köyhille.
pekurides
26.07.2009 23:24:58

Juicy: No, eikö Blackoutsit ollukkaan enää hyvät?
vaihtelu virkistää:)

njoo, aikansa kutakin...... jostain syystä Lundgren M6 asennuksen jälkeen lespassa alkanut se kitara saada enemmän soittoaikaa kun Blackoutsilla oleva ykköskeppi..... hmm. joutuu tekemään niitä kuuluisia johtopäätöksiä.

...ja HIGH-gain ENGL kanssa vaikeuksia pitää gainit kurissa lead kanavalla.... ja kliinillä.. liikaa runtua... aivan liikaa, mutta löysemmällä vehkeellä tuo taas poistaa buustipedaalin tarpeet.

tuo D-sonic peruskiva ja edukas verrattuna butiikki BKP tai lundgren, minun suosikki dimarzziolta.
Tunteella päin vittua.
Juicy
27.07.2009 00:06:39

pekurides: vaihtelu virkistää:)

njoo, aikansa kutakin...... jostain syystä Lundgren M6 asennuksen jälkeen lespassa alkanut se kitara saada enemmän soittoaikaa kun Blackoutsilla oleva ykköskeppi..... hmm. joutuu tekemään niitä kuuluisia johtopäätöksiä.

...ja HIGH-gain ENGL kanssa vaikeuksia pitää gainit kurissa lead kanavalla.... ja kliinillä.. liikaa runtua... aivan liikaa, mutta löysemmällä vehkeellä tuo taas poistaa buustipedaalin tarpeet.

tuo D-sonic peruskiva ja edukas verrattuna butiikki BKP tai lundgren, minun suosikki dimarzziolta.

Et sattumoisin myisi Blackoutsejas? Ajattelin kokeilla niitä tulevan Engl Savagen kans... Jos ei sitten kuulosta samalta kuin siinä Fearedin juutuubipätkässä, niin torille vaan koko paska.

No ehkei kuitenkaan...=)
"...pala kaulan yhden elimen, pitkä tappi." | Ette sitten myyneetkään mulle Savagea! Jouduin ostamaan SEn!
pekurides
27.07.2009 01:07:46

Juicy: Et sattumoisin myisi Blackoutsejas? Ajattelin kokeilla niitä tulevan Engl Savagen kans... Jos ei sitten kuulosta samalta kuin siinä Fearedin juutuubipätkässä, niin torille vaan koko paska.

No ehkei kuitenkaan...=)

täytyy kattoo tos viikolla kui käy....

ENGL e570 etusella aika pitkälle samanmoiset pörinät olen itekkin näillä kyllä saanut.
tuommosessa dropatussa alavireessä (olikohan se A#) nämä kyllä toimivat pitäen paketin tiukasti kasassa.
Tunteella päin vittua.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)