Moro. Synttärit alkaa lähestyä ja uutta keppiä on ollu mielessä laittaa. Katselin thomannilta kitaroita ja löysin ltd mh-1000 joka vaikuttaa täysin sopivalta kitaralta käyttööni. Emg 81,85 mikit, floikka ja mahonkinen body kuulostavat aika viehättävältä minun makuuni :p. Onko kellään kokemuksia kyseisestä kitarasta ja saakohan sitä Oulusta päin ? |
etodss: Moro. Synttärit alkaa lähestyä ja uutta keppiä on ollu mielessä laittaa. Katselin thomannilta kitaroita ja löysin ltd mh-1000 joka vaikuttaa täysin sopivalta kitaralta käyttööni. Emg 81,85 mikit, floikka ja mahonkinen body kuulostavat aika viehättävältä minun makuuni :p. Onko kellään kokemuksia kyseisestä kitarasta ja saakohan sitä Oulusta päin ? Tilaat sieltä mistä halvimmalla tai muuten parhaimmalla diilillä saat, testaat kotonasi/treenikämpillä kaikessa rauhassa omilla vahvareilla ym. ja pidät kepukan jos se miellyttää. Muussa tapauksessa palautat sen postimyyntisääntöjen mukaisesti joko 2 viikon aikana tai Thomannilta ostettuna 30 päivän aikana. Itselläni on MH-1000 kiinteällä tallalla ja passiivimikeillä ja olen siihen erittäin tyytyväinen; hyvä viimeistely, loistava soittotuntuma, hyvät saundit ja hieno ulkonäkö (DBSB). "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.) |