Aihe: Omituisimmat musiikkimieltymyksenne
1 2 3 4 5
Järvihirviö
27.02.2004 23:40:22 (muokattu 27.02.2004 23:43:04)
Jokuhan tietty voisi pitää warp ja rephlex-tuotantoa outona, mutta sitä en laske. Viimeaikoina perversioni on ollut ambient nature soundit. Puronsolina se vasta alkaa väsyttää.
Monia vuosia on ollut sitten tämä jenkkiläinen indie ja emo sekä pop-rock-punk ja ska-punk.
Fuzzball
27.02.2004 23:47:30
Enpä tiedä,miten outona tätä pidetään,mutta ainakin meikäläisen ikäryhmässä.Kaverit&tyttöystävä eivät jaksa ymmärtää mieltymystäni suomalaiseen kasarirokkiin,kuten vakiot Yö ja Dingo..Skädäm,Kinsky,Claudia.
Rakasta itseäsi jotta muutkin rakastaisivat sinua...
Allis
28.02.2004 00:01:08
Kerran kuulin radiosta kivan humpan jytinän ja siitä se sitten lähti. Nyt on eläkeläisten kolme levyä ja dvd hankittuna. Tulee aina hyvälle tuulelle kun hunppa raikaa.
Humppa vai kuolema?
Ylläri
28.02.2004 00:06:52
Klezmer on jo pitkään ollut suosiossani. Jossain vaiheessa se tosin oli Suomessakin muodissa ja silloin siitä meni vähän maku. Olennaistahan on aina se, että on ollut asioista jyvällä jo ennen kuin ne tulevat rahvaan tietoon ;-)
Montako basistia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Ei yhtään, koska kosketinsoittaja hoitaa sen vasemmalla kädellä.
Numbie
28.02.2004 00:51:46

Robbie Williams on aivan tajuttoman kova laulaja ja Didolla on ihan mahtavia biisejä-
Nazareth
28.02.2004 00:53:05 (muokattu 28.02.2004 02:22:41)
no miä voin sanoo et ainaki meiän suvussa omituisimmat musiikkimieltymykset on mulla; Iron Maiden, Deep Purple, Uriah Heep, Pink Floyd, Nazareth, jne... palaute on vaa et "kuka tollasia enää kuuntelee"

edit: lisään että teiän kaikkien musiikkimaut kuulostaa miusta iha normaaleilta. en itse asiassa oo kuullukkaan suurimmasta osasta bändeistä mistä tässä threadissa oon lukenu
"Yks kalja ja yks lapin kulta."
Mr.Babbit
28.02.2004 01:07:38 (muokattu 06.03.2004 11:33:52)
Sugarbabesin Overload, josta tykkäsin ihan hulluna, vieläkin tulee kuunneltua, en tiedä miksi. Tai Kylien can´t get you out of my head tjms. Kylie on niin muovia, ettei voi kuin ihailla.
yksi järkyttävä kappale on myös Matin Ja Tepon Lähdön hetki, jonka kuuntelun sain lähes loppumaan korvaamalla sen 50-luvun oikeasti hyvällä suomalaisella iskelmällä (kinnunen, virta yms)
toisaalta mieltymystä hindipoppiin voi pitää myös aika outona.
moderni klassinen muza tai noise nyt ovat vielä ihan järkevästi selitettävissä..ehkä myös belgialainen hc-metalli.

Lisäys: Shakira unohtui kokonaan, hyi minua.
randy
28.02.2004 08:04:13
Robbie Williams on aivan tajuttoman kova laulaja ja Didolla on ihan mahtavia biisejä-

Piilokomppaan. Celine Dion ja Tik Tak ovat myös aika kovia.
Lumiukolla on valkonen perse. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Chemo
28.02.2004 09:54:21

Aika erilaisia juttuja tulee kuunneltua, mutta uusimpana: jotain pari viikkoa sitten innostuin indonesialaisesta temppelitanssimusasta.

Eihän toi nyt niin kummallista oo verrattuna noihin teidän MTV-poppiprimadonniinne.
Ramalamadingdong.
hörhö
28.02.2004 11:02:22

Kuuntelen niin paljon erilaista musiikkia, että mahdoton sanoa mikä on omituisinta.
"Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara
Hate
28.02.2004 11:10:01

En kuuntele mitään omitusta (omasta mielestäni) mutta omituiseksi voi laskea sen että lempi bändini, joita en viitsi kirjottaa tähän poikkeavat kuin yö ja päivä.

käykää kattoos mun jäsenkuvauksessta.

HUOMatkaa myös keikat joilla olen ollut ja ihmetelkää ikääni.
"En meidän taloon lisää aikuisia halua"
Super-Jari
28.02.2004 11:54:47
Piilokomppaan. Celine Dion ja Tik Tak ovat myös aika kovia.

Tik Takhan on ihan selviö.
Kaikki on epäreilua
Snowblind
28.02.2004 13:04:42

Jotkut saattavat pitää omituisena sitä, että pidän sellaisesta ihme ambientista. Eli vaikka 20min pelkkää äänimaisemia ja sellaista.
Like Andrey Bolshakov's smile, cruel and cold
Zarmo
28.02.2004 13:15:34

Kuuntelenhan minä kaikkea yleisen mittapuun mukaan hämärää kansanmusiikista freehäröilyyn, mutta tähän kai voisi laittaa Vesku Loirin Eino Leino -tulkinnat. Tietysti jonkun mielestä Erkki Rankaviitakin voi olla omituinen mieltymys...
Don´t you know there ain´t no Devil That´s just God when he´s drunk - Tom Waits
Ola_90
28.02.2004 13:44:02
Itse tykkään hyvin paljon vanhasta pelimusiikista. Erityisesti NESin Mega manit ja Ducktalesit sisältävät joitakin mielettömän hyviä biisejä.

Sama juttu,NESillä on mooonta peliä joista nykyiset pelien musiikin tekijät voisivat ottaa oppia.
OMALLA VASTUULLA!1!1!1
Exhausted
28.02.2004 15:47:25

Manu Chao ja Irwin Goodman
Noidanmetsästäjä
28.02.2004 15:47:54
Esa Saarinen : "Poikarakkaus"
"Minä olen Kari Peitsamo!" (NurseryRhime: 'Minä olen Kari Peitsamo')
seeprahim
29.02.2004 14:28:25
Iron Maiden, Deep Purple, Uriah Heep, Pink Floyd, Nazareth, jne... palaute on vaa et "kuka tollasia enää kuuntelee"

tästä tuli mieleen syvä järkytykseni kun eräs ystäväni kaiveli levyhyllyäni ja panteran levyt huomatessaan huudahti: "voi ei, ihan järkyttävää! siis täähän on ihan kun kuuntelisit jotain ikivihreitä iskelmiä, kunnon pappamusiikkia!"
siis hän meinasi että on niin vanha ja unohdettu orkesteri kyseessä. rohkenisin olla eri mieltä. :-)

mutta aiheeseen. omasta mielestäni ei ole edes outo mieltymys, mutta kaveripiirini ilmoitti outouteni tulleen huippuunsa kun he "joutuivat" meillä kyläillessään kuulemaan voltairen musiikkia. hyvän päällehän ne eivät koskaan ole ymmärtäneet.
hop hop hopping down the bunny trail
hanuristi
29.02.2004 14:41:58
ei tää nyt kovin omituista, mutta Fu-Tourist on ihan ässä.
"Jenni oli poissa,ei siis ollut koulussa" - luokanvalvojamme Eila Salenius poissaolovihossani. IHKK #1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)