Aihe: cubase muunnos
1
unser_charly
25.07.2009 06:50:00
terve.
Oon vihree niinku biljardipöytä nauhotusasioissa, mutta ei se nyt niin vaikeeta ollutkaan..
Ongelmaa kuitenkin pukkaa..

Eli: Soitin zoom 4h:n avustamana cubase le4:lle mainion beisilainin. Yritin muuttaa sitä mp3:ksi tai waviksi, että voin viedä sitä kaverille joka vois rumputtaa siihen pädit.

mutta..

Jotain saakelia se pyytää tekemään. Ilmeisesti merkkaamaan jotain alku ja loppukohtia vai mitä häh?!
.. Sori oon yövuorossa, enkä pysty nyt tarkemmin kuvailemaan kun en oo oman koneen ääressä. Kuitenkin ohjeiden mukaan yritin kotona fiksailla, mutta en vaan osannut. Apua, kiitos!
unser_charly
25.07.2009 21:43:11
Jes!
Kokeilen huomenna tota.
Tänään meinasin, et tarkennan kysymystäni, mutta sainkin kikkailla rekisteröintiasioiden kanssa melko tovin.
Luulisin tuolla neuvolla selviäväni.
Kiitti.
Antti1
26.07.2009 16:20:40
Jos ei siltikään onnista, niin tarkista että ne tuli vedettyä oikein päin, eikä alkua loppuun ja loppua alkuun. Sekin on varsin mahdollista.
Fuck this shit! It's gone too far!
unser_charly
26.07.2009 21:19:46
Antti1: Jos ei siltikään onnista, niin tarkista että ne tuli vedettyä oikein päin, eikä alkua loppuun ja loppua alkuun. Sekin on varsin mahdollista.

jepu, varsinkin mun tapauksessa kaikki on varsin mahdollista...
Roki
12.08.2009 00:06:58
Antti1: Jos ei siltikään onnista, niin tarkista että ne tuli vedettyä oikein päin, eikä alkua loppuun ja loppua alkuun. Sekin on varsin mahdollista.

Se palkki näkyy sinisenä jos osuu tuo veto oikein päin ja punaisena jos ei osu.
Been there - done that - don't ask.
jannu
12.08.2009 10:33:40
Klikkaa regionia, joka kestää biisin alusta loppuun ja klikkaa 'p':tä.
Torniojaws
12.08.2009 10:35:35

Tuota olen aina ihmetellyt, miksi Cubase yleensäkään antaa laittaa ne väärinpäin. Sillä ei tunnu olevan mitään funktiota mihinkään, joten se on pelkästään haittatekijänä sellaisille, jotka eivät vielä tiedä kummin päin on oikein.
Vortech | Relativity | Vortech + Älymystö + Unit 731 + 4 @ Liminka, 22.8.2009 | Uusin Vortech
jannu
12.08.2009 10:37:14
Torniojaws: Tuota olen aina ihmetellyt, miksi Cubase yleensäkään antaa laittaa ne väärinpäin. Sillä ei tunnu olevan mitään funktiota mihinkään, joten se on pelkästään haittatekijänä sellaisille, jotka eivät vielä tiedä kummin päin on oikein.

Sillä saa esim. kuunnellessa skipattua halutunkokoisen palan biisiä, ihan kätevä vaikkapa biisin rakennetta pähkätessä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)