Aihe: Myydäänkö Suomessa näitä mikkejä?
1
jra
24.07.2009 16:18:27 (muokattu 24.07.2009 16:41:13)
jm99: Eli myydäänkö näitä mikkejä jossain päin Suomea esim. verkkokaupassa?

http://store.guitarfetish.com/humbuckers.html

VEH-merkkiset (?), ainakin ääninäytteet olivat hyviä..
Jos löytyy, niin laitatteko linkkiä.

"VEH - Vintage extra hot" on kait mallisarjan nimi, ja mikit ovat GFS:n brändillä? GFS teettää mikkintä omien sanojensa mukaan noin viidellä eri itämäisella valmistajalla, joista kimppatilauksista tuttu Artec on yksi. Mikit pitäisi olla GFS:n omilla spekseillä tehtyjä ei 1:1 esim. Artecin vastaavien mallien kanssa. Ainakin GFS:llä on huomattavasti enemmän valikoimaa kuin Artecilla.

Suomesta noita ei ainakaan saman merkkisinä saa, muilla edullisilla brändeillä saattaa olla samojakin mikkejä valikoimissaan, mutta taitaa olla mahdoton selvittää ovatko täysin samoja.

Itse olen muutamaan otteeseen tuolta tilannut, ja hyvin ovat tilaukset tulleet perille. Hirveän innostunut en kuitenkaan noista ole, vaikka yksi malli onkin erinomainen (Mean90) ja pari muutakin aivan ok. P90-malleista on muistakin kuulunut positiivista palautetta, mutta varsinkin kuumemmista sinkuista ja humppareista taas ei niin hirveän positiivista. Malleja on kyllä niin paljon, että tietystikään muutaman kokeilun perusteella ei voi ylistää tai tuomita koko valikoimaa.
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
jm99
24.07.2009 16:50:14
jra: "VEH - Vintage extra hot" on kait mallisarjan nimi, ja mikit ovat GFS:n brändillä? GFS teettää mikkintä omien sanojensa mukaan noin viidellä eri itämäisella valmistajalla, joista kimppatilauksista tuttu Artec on yksi. Mikit pitäisi olla GFS:n omilla spekseillä tehtyjä ei 1:1 esim. Artecin vastaavien mallien kanssa. Ainakin GFS:llä on huomattavasti enemmän valikoimaa kuin Artecilla.

Suomesta noita ei ainakaan saman merkkisinä saa, muilla edullisilla brändeillä saattaa olla samojakin mikkejä valikoimissaan, mutta taitaa olla mahdoton selvittää ovatko täysin samoja.

Itse olen muutamaan otteeseen tuolta tilannut, ja hyvin ovat tilaukset tulleet perille. Hirveän innostunut en kuitenkaan noista ole, vaikka yksi malli onkin erinomainen (Mean90) ja pari muutakin aivan ok. P90-malleista on muistakin kuulunut positiivista palautetta, mutta varsinkin kuumemmista sinkuista ja humppareista taas ei niin hirveän positiivista. Malleja on kyllä niin paljon, että tietystikään muutaman kokeilun perusteella ei voi ylistää tai tuomita koko valikoimaa.

Okei, kiitti tosta. Miten toi tilaaminen sit toimii?
jra
24.07.2009 18:07:46
jm99: Okei, kiitti tosta. Miten toi tilaaminen sit toimii?

Order-painikkeella menee tuote ostoskoriin. Siellä kun valitsee Finland -maaksi ja painaa update, niin saa näkyviin postimaksut (noin 7-8€ päivän kurssilla). Maksu tapahtuu kortilla (Visa jne.) tai PayPallin kautta. Tuota ostoskoria ja postimaksuja voi kokeilla ilman että vielä tilaa mitään. Kannattaa muistaa että hieman yli 40€ tilaukset saattavat jäädä tulliin ja pitää maksaa tulli+alv (eli noin x 25% hinnan päälle), ja jos ei jää niin pitäisi kuitenkin nuo maksaa. Itsellä ei ole jäänyt tulliin kun on ollut n. 50€ tilauksia muutama tuolta (tietysti olen tikkana ko. maksut sitten oma-aloitteisesti hoitanut ;)
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)