muutama 22.07.2009 22:53:14 | |
---|
Uutta kitaraa olen ostelemassa ja mietin noiden kahden väliltä tällä hetkellä. Olen itse molempia testannut ja tiedän suurimmat erot ,mutta jos jollain kokeneemmalla on kokemuksia kitaroista niin ajattelin kysäistä ! :) Voisiko joku jos mahdollista antaa oman mielipiteensä tai ehdottaa jotain muuta samantyylistä kitaraa. Tietenkin myös omia kitaroita saa tarjota :)) |
PekkaM 22.07.2009 23:52:31 (muokattu 22.07.2009 23:53:29) | |
---|
Nyt kun on floikkatallaisia (kunnollisia ja kohtuuhintaisia) PGM:iä sekä kiinteätallaisia (sikahintaisia) Jemejä, niin voit valita ihan niin kuin parhaalta tuntuu. Ei mulla ole hajua mitä mikkejä Jemeissä nykyään on mutta Evolutionit oli aika ärjyt. PGM:issä on tuota Tone Zonea ja muuta vähän monikäyttöisempää. Molempia ollut kaksi kappaletta (Jem 7BSB sekä 77BFP, PGM 500CA sekä 90HAM) ja nyt enää 90HAM PGM jäljellä. |
oiva tumpeloinen 23.07.2009 00:16:21 (muokattu 23.07.2009 21:21:48) | |
---|
PekkaM: Nyt kun on floikkatallaisia (kunnollisia ja kohtuuhintaisia) PGM:iä sekä kiinteätallaisia (sikahintaisia) Jemejä, niin voit valita ihan niin kuin parhaalta tuntuu. Ei mulla ole hajua mitä mikkejä Jemeissä nykyään on mutta Evolutionit oli aika ärjyt. PGM:issä on tuota Tone Zonea ja muuta vähän monikäyttöisempää. Molempia ollut kaksi kappaletta (Jem 7BSB sekä 77BFP, PGM 500CA sekä 90HAM) ja nyt enää 90HAM PGM jäljellä. Vaikka nyt periaatteessa näin, niin eikö kuitenkin puhuta ensin yleisellä tasolla. Eli siis PGM on kovin usein kiinteätallainen ja JEM floikalla varustettu. Mikeistä suurin osa PGM-malleista on varustettu Paf Pro-setillä ja JEMeissä taas näkyy Evolutioneja tai Breedejä. Joissain vanhemmissa löytyy niistäkin Paf Pro:t. PGM:n muista mikityksistä en osaa sanoa. Muita eroja on potikoiden sijoittelu ja PGM:ssä ei tainnut tonea olla. Jos siis näin yleisellä tasolla puhutaan. Poikkeuksia löytyy kyllä, kuten esim. eri mikkiä ja tallavaihtoehtoa PGM:ssä. |
P-man 23.07.2009 10:07:44 (muokattu 25.07.2009 10:12:09) | |
---|
Osta Jem, siinä on se floikka ku sitä kumminkin jossain vaiheessa tarvii. |
muutama 23.07.2009 21:08:32 | |
---|
Joo Siis pgm juuri kiinteenä ja jem floikalla ja jemeistä löytyy myös dimarzio breed mikkejä. Myös tuo Parker Fly deluxe voisi olla mukava onko kellään siitä minkäänlaista kokemusta ? =) |
muutama: Joo Siis pgm juuri kiinteenä ja jem floikalla ja jemeistä löytyy myös dimarzio breed mikkejä. Myös tuo Parker Fly deluxe voisi olla mukava onko kellään siitä minkäänlaista kokemusta ? =) Ups. Kun sitä pääs taas pätemään, niin meni ne mikit sit sekaisin. En tiedä, mistä tuon aiemman sain, mutta tosiaan Breedejä tarkoitin. |
kimurantti1 23.07.2009 21:55:08 | |
---|
oiva tumpeloinen: Ups. Kun sitä pääs taas pätemään, niin meni ne mikit sit sekaisin. En tiedä, mistä tuon aiemman sain, mutta tosiaan Breedejä tarkoitin. Universessa on Blazet. |
oiva tumpeloinen 23.07.2009 21:56:51 | |
---|
kimurantti1: Universessa on Blazet. Nonni. En siis ollut ihan kuutamolla. Tai olin, mut en kuitenkaan. Tai jotain. |
PekkaM 24.07.2009 13:11:56 | |
---|
Möin itse vähän aikaa sitten PGM 500CA:n. Sellaista ehkä kannattaa katsella, niitä liikkuu ajoittain käytettyinä selvästi alta tonnin eikä häviä missään mielessä uudelle PGM:lle kun ovat hyvin pidettyjä. HfH kaulamikkinä tuo paljon lisää soundiskaalaan. |