Aihe: Etsin Itselleni Tannsiorkesteria
1 2 3 4
EP
22.07.2009 22:49:04
Kyllähän sitä vois lähteekin tollaseen, jos homma tosiaan toimis ja olis keikkaa (sen verran, että lainat hoituisi), sovittu ohjelmisto (mä voin tehdä pahvit) eikä kukaan olisi naama kurtussa.
KoskPaavo
23.07.2009 00:20:33 (muokattu 23.07.2009 00:21:46)
EP: Kyllähän sitä vois lähteekin tollaseen, jos homma tosiaan toimis ja olis keikkaa (sen verran, että lainat hoituisi), sovittu ohjelmisto (mä voin tehdä pahvit) eikä kukaan olisi naama kurtussa.

No ilmottaudu sitten sille Virpille.
Humppamuseon intendentti
EP
23.07.2009 04:09:58
KoskPaavo: No ilmottaudu sitten sille Virpille.

Liian monta JOS!
Komppia ikä kaikki
23.07.2009 11:07:46 (muokattu 23.07.2009 11:09:46)
- No, kun tyttö on lyönyt läpi itsensä ja keikkaa on rutosti, niin...? - Kannattaa olla nöyrä soittaja myös teoissa, eikä vain puheissa...!!! Sitä ollaan niin neekeriä, niin neekeriä, että...?
WanhaWetäjä
23.07.2009 11:14:04

EP: Kyllähän sitä vois lähteekin tollaseen, jos homma tosiaan toimis ja olis keikkaa (sen verran, että lainat hoituisi), sovittu ohjelmisto (mä voin tehdä pahvit) eikä kukaan olisi naama kurtussa.

Ai että olis keikkaa, solistilla jolla ei ole bändiä?

Juu ei, noita on nähty ihan tarpeeksi, yleensä bändiä etsivällä solistilla ei ole keikan keikkaa, miten voisi olla kun ei ole bändiäkään?
Ja laput on tosiaaankin usein mitä on, jopa joillain ex-tangokuninkailla/kuningattarilla.Ja osa näistä usein lievästi kotisukkelista"lauluhölmöistä" on tosiaankin jalat tukevasti metrin maanpinnan yläpuolella, realismista ei ole tietoakaan, tämä ihan omakohtaisesti koettuna, ei liity suoranaisesti topicin henkilöön.

Mistä sä löydät soittajia joila on aina hauskaa?Jos orkesterissa on enemmän kuin yksi jäsen ja keikkaa tehdään työkseen niin ihan takuulla se huono päivä ja väsy iskee joskus jollekkin, ihmisistä tässä on kuitenkin kyse?
Sä taidat olla samanlainen unennäkijä kun nuo kalifiksi kalifin paikalle hamuavat tähtöset...kannattais varmaan käydä joskus keikoilla?
Lyyki
23.07.2009 11:36:32
WanhaWetäjä: Ai että olis keikkaa, solistilla jolla ei ole bändiä?

Ou jee, tän takia mä käyn lukemassa näitä. WW on kone ja plussakin tipahti ihan vaan siitä että todellisuus on tarua ihmeellisempää.
EP
23.07.2009 12:14:52
WanhaWetäjä: Ai että olis keikkaa, solistilla jolla ei ole bändiä?

Juu ei, noita on nähty ihan tarpeeksi, yleensä bändiä etsivällä solistilla ei ole keikan keikkaa, miten voisi olla kun ei ole bändiäkään? ..

Jepu ja sitten kun on pänti, niin ei oo keikkoja ..se ikuinen noidankehä.

..Ja laput on tosiaaankin usein mitä on, jopa joillain ex-tangokuninkailla/kuningattarilla.Ja osa näistä usein lievästi kotisukkelista"lauluhölmöistä" on tosiaankin jalat tukevasti metrin maanpinnan yläpuolella, realismista ei ole tietoakaan, tämä ihan omakohtaisesti koettuna, ei liity suoranaisesti topicin henkilöön..

Nuottien teossa/transponoinnissa tosiaan riittäisi työsarkaa, mutta ei niitäkään viittis ihan ilmaiseksi tehdä, niinkuin moni kuvittelee..

Ehkä sopivasti molempia pitäisi olla, realismia ja unelmaa..

..Mistä sä löydät soittajia joila on aina hauskaa?Jos orkesterissa on enemmän kuin yksi jäsen ja keikkaa tehdään työkseen niin ihan takuulla se huono päivä ja väsy iskee joskus jollekkin, ihmisistä tässä on kuitenkin kyse?
Sä taidat olla samanlainen unennäkijä kun nuo kalifiksi kalifin paikalle hamuavat tähtöset...kannattais varmaan käydä joskus keikoilla?

En mistään, mutta ei sitä pidä aina näyttää ja se pändin ulkoinen ilme pitäis olla kyllä osa sitä työtä iliman muuta ja saattaapi se oma olokin kohentua kun kääntää suupielet ylös ja saa ehkä vastaavia ilmeitä muiltakin ..itsellä auttaa ainakin :)
Joo oon unennäkijä ja haaveilija ja toivottavasti aina! :))
isojussi
23.07.2009 13:51:54 (muokattu 23.07.2009 13:52:03)
EP: J...En mistään, mutta ei sitä pidä aina näyttää ja se pändin ulkoinen ilme pitäis olla kyllä osa sitä työtä iliman muuta...

Ehdottomasti juuri näin.

Murjottava muusikko tekee työnsä huonosti ja on siksi murjottava.
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
walttoni
23.07.2009 17:21:24
EP: J
Nuottien teossa/transponoinnissa tosiaan riittäisi työsarkaa, mutta ei niitäkään viittis ihan ilmaiseksi tehdä, niinkuin moni kuvittelee..

:))

No nytpä sattui sopivasti. Mun nuotinkirjoittajat on just nyt niin kiireisiä, että ne ei ehdi tekemään yhtä nuottia. Biisi on ihan tavallista suomalaista tanssimusaa. Maksan sen mikä näiden hommien markkinahinta on.

Laita pikaviestinä sähköpostiosoitteesi, niin pistän biisin tulemaan.
COVS2.
EP
23.07.2009 17:26:40
walttoni: No nytpä sattui sopivasti. Mun nuotinkirjoittajat on just nyt niin kiireisiä, että ne ei ehdi tekemään yhtä nuottia. Biisi on ihan tavallista suomalaista tanssimusaa. Maksan sen mikä näiden hommien markkinahinta on.

Laita pikaviestinä sähköpostiosoitteesi, niin pistän biisin tulemaan.

Jep, mä oon kanssa kiireinen, oon nimittäin kesälomalla ja silloin ei tehdä yhtään mitään :)

E: Sp on omalla sivulla kyllä!
walttoni
23.07.2009 17:29:08
EP: Jep, mä oon kanssa kiireinen, oon nimittäin kesälomalla ja silloin ei tehdä yhtään mitään :)

E: Sp on omalla sivulla kyllä!

Milloin ehdit? 2 viikon sisällä?
COVS2.
Ukko
23.07.2009 18:19:54

WanhaWetäjä:
Mistä sä löydät soittajia joila on aina hauskaa?Jos orkesterissa on enemmän kuin yksi jäsen ja keikkaa tehdään työkseen niin ihan takuulla se huono päivä ja väsy iskee joskus jollekkin, ihmisistä tässä on kuitenkin kyse?

Tätä ei voi kiistää.
COVS jäsen nro 6
WanhaWetäjä
23.07.2009 21:25:21

isojussi: Ehdottomasti juuri näin.

Tulihan se sieltä...TT iskee jälleen(Tarttilan Tanakka)...tästä sais loistavan sarjakuvan!TT kulkee keikkapaikoila tarkastamassa löytyykö murjottavia soittajia, ja murjoo ne tarvittaessa iloisiksi, HOHO!Ja jos eivät muuten usko niin sitte otetaan pasuuna esiin!

Leikki sikseen, kuulin tosi jutun yhestä basistista, oli pitänyt mykkäkoulua keikoilla ja keikkamatkoilla monta viikkoa, sai lopulta kenkää...että jossainhan se raja on tietenkin.

Murjottava muusikko tekee työnsä huonosti ja on siksi murjottava.

Tosiaankin, sanalla "murjottava"on kaksi merkitystä , tässä tapauksessa vois aatella että koska soittaja murjottaa, muiden on murjottava se että se ei enää murjottaisi...

Vai tarkoitiko juuri tuota?

Joo, sori off topic, tän vois varmaan jo lukita?
isojussi
23.07.2009 23:28:10
WanhaWetäjä: Tulihan se sieltä...TT iskee jälleen(Tarttilan Tanakka)...

En mä missään Tarttilassa asu.

Tosiaankin, sanalla "murjottava"on kaksi merkitystä ...

Stop the press - pysäyttäkää painokoneet: "Tamperelainen tajusi sanaleikin!!!"

Asiallisesti puhuen on muuten kumma juttu, että jatkuvasti joidenkin kroonisten valittajakyynikoiden mielestä palveluammatissa saisi olla asiakkalle tympeä.

Eikö se nyt millään mene kaaliin, että se on just se teidän palkanmaksaja, joka siellä laatialla venkuroittee. Ja se on ansainnut ystävällisen palvelun kyllä se.
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
Pirkka
24.07.2009 02:58:20
isojussi: Eikö se nyt millään mene kaaliin, että se on just se teidän palkanmaksaja, joka siellä laatialla venkuroittee. Ja se on ansainnut ystävällisen palvelun kyllä se.

Jos kaupan kassaa vituttaa ja se ei jaksa hymyillä jokaiselle asiakkaalle niin mun mielestä se ei siitä hyvästä ansaitse potkuja. Kunhan laskuttaa oikean summan niin ihan ok.
AnselmiMaa
24.07.2009 03:32:37
Tyttö etsii melko asiallisesti bändiä itelleen ja jätkät senkun aukoo päätä toisilleen..

Jämerää, jos tykkää??!!
Ei muutaku ei anna periksi ja huumori yllä ja eiku lisää paskaa housuun!
EP
24.07.2009 06:07:16 (muokattu 24.07.2009 06:14:58)
Pirkka: Jos kaupan kassaa vituttaa ja se ei jaksa hymyillä jokaiselle asiakkaalle niin mun mielestä se ei siitä hyvästä ansaitse potkuja. Kunhan laskuttaa oikean summan niin ihan ok.

Ei tietenkään potkuja, mutta..

E: Seuraavalla kerralla saatan mennä toiseen kauppaan : )
Lennu
24.07.2009 08:13:54

EP: Ei tietenkään potkuja, mutta..

E: Seuraavalla kerralla saatan mennä toiseen kauppaan : )

Mä meen lähikauppaan, sieltä saa boonuksia. Ihan sama, vaikka ne näyttäis tiskillä persettä. Ei mua kiinnosta, onko niillä hyvä vai huono päivä.
visentti on vihree nyrsijä.
puusormi
24.07.2009 09:04:33

Lennu: Mä meen lähikauppaan, sieltä saa boonuksia. Ihan sama, vaikka ne näyttäis tiskillä persettä. Ei mua kiinnosta, onko niillä hyvä vai huono päivä.

Meillä on paikallisessa kaupassa parikin sellaista kassaa joiden suorastaan toivoisin näyttävän minulle persettään. Vaan pelkästään ystävällisesti hymyilevät, perkeleet.
Saapiko lähettää terveisiä?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)