Aihe: Thomann
1 2 3 4 559 60 61 62 6397 98 99 100 101
Painajaismainen
06.07.2009 16:40:23
Mistä tuon UPS:n pakettiseurantakoodin saa? Ei löydy ainakaan T-kaupan lähettämistä sähköposteista. Tai mulla ei ainakaan ota silmään...
"Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka
Torniojaws
06.07.2009 16:52:06 (muokattu 06.07.2009 16:52:24)

Painajaismainen: Mistä tuon UPS:n pakettiseurantakoodin saa? Ei löydy ainakaan T-kaupan lähettämistä sähköposteista. Tai mulla ei ainakaan ota silmään...

Tulee pari päivää tilauksen jälkeen nettisivuille paketinseurantaan. Jos on oikein kiire niin sen saa myös sähköpostilla kysymällä, mutta joka tapauksessa menee aikaa ainakin seuraavaan päivään.
washburn21
06.07.2009 20:27:10
Lauantaina meni tuollainen Voxin valvetronix 30-vahvistin tilaukseen.
Toivotaan ettei mitään yllättävää tapahdu, ennen ei ainakaan ole ollut mitään ongelmia.
...
Painajaismainen
06.07.2009 21:14:20
Torniojaws: Tulee pari päivää tilauksen jälkeen nettisivuille paketinseurantaan. Jos on oikein kiire niin sen saa myös sähköpostilla kysymällä, mutta joka tapauksessa menee aikaa ainakin seuraavaan päivään.

Noniin, siellähän se oli. Suuret kiitokset ja plop plop! +
"Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka
Andy Six
22.07.2009 20:05:17
Timppa_: Oli vähän hidasta thomannilla rahojen palautus, mutta muuten jees ja luotettava nettikauppa.

Juu,viikon verran se kestää,mutta kyllä ne sanansa pitää..Pari skittaa oon palauttanut,kun eivät oo mielyttäneet loppupeleissä...
Kuudella Kielellä Koetan...
Eeroplane
28.07.2009 13:01:18
Muutaman kerran on tullut Thomannilta tilattua, ja viime kertaa lukuunottamatta kaikki on mennyt hienosti, yhtä palautusta myöten. Viimeksi yksi piuha oli jäänyt pois paketista, mutta tiedustelujen jälkeen lähettivät sen sitten kuluitta tulemaan.

Mutta enää en tilaa sieltä tavaraa, joka on (helposti) saatavilla myös paikallisesta liikkeestä, kuten yleisimmät kitara- ja vahvistinmerkit, pedaalit jne. Olen saanut paikallisesta satunnaisia pikkuostoksia lukuunottamatta tähän mennessä kaikesta kysymästäni Thomannin hintoja alemman tai korkeintaan pari kymppiä korkeamman tarjouksen... Lisäksi on tullut myös ehdotuksia kokeilla muita vastaavia kuin alunperin miettimää tuotetta, hyvin tuloksin. Kannattaa todellakin kysellä tarjouksia ennen T-kaupasta tilaamista.
Ye, oi luv mi Strat.
dyydfromhell
29.07.2009 23:43:21
http://www.thomann.de/fi/behringer_hps3000_stereokopfhoerer.htm Ostin tommoset thomannilta ja behringer kun on niin perusominaisuuksiin kuuluu, että pitää koputella toista kuuloketta aina välillä, että kuuluu. Eihän noin halvoista kuulokkeista muuta odotakkaan, mutta voisinko lähettää ne takaisin takuun piikkiin. Se palautusoikeus meni jo ku siinä alussa en huomannut mitään ongelmia.
Juhani
29.07.2009 23:49:31

Porukalla tilattiin tavaraa ja mä ainoastaan tämän rumpujen ja jamien live-äänityksiin.

http://www.thomann.de/fi/zoom_hd16cd.htm

Thomannin sivujen mukaan oli varastossa jne. kun yli kuukaisi sitten tilattiin. Muiden romut tuli jo, mutta mun kohdalla taitaa mennä pahimmillaan syyskuunpuolelle, että saan omani.

Huono mäihä taisi käydä. Eikä Thomannin sivut olleet ajan tasalla syystä tai toisesta.

No, toivottavasti toimii kuitenkin. Tähän asti on toimineet.
7-kielinen mies
30.07.2009 08:58:58
Itselläni on erittäin positiivisia kokemuksia Thomannin takuuhuolloista. Mulla oli Line6:n Flextone II, joka sekosi jossain vaiheessa täysin ja lähetin sen huoltoon. Kuukausi tästä ja vahvistin tuli kuin uutena takaisin.

Paras esimerkki Thomannin pitkästä takuusta on viime keväältä. Nauhoitimme tuolloin bändimme viimeisintä demoa ja oli enää laulut sekä akustisetkitarat nauhoittamatta. Ai niin, olin ostanut muutama vuosi takaperin Thomannilta Terratecin Phase 88 äänikortin (suht oleellinen tieto tarinan kannalta), jolla nauhoitimme kaikki muut instrumentit paitsi rummut. Mihinkäs jäin.... Niin akustista varten tarvitsimme phantom virtaa ja kortissa on kaksi etuastetta, joista molemmat tarjosivat phantomvirran. Kytkin mikin korttiin ja aloimme hakea soundia mikin paikkaa vaihtelemalla. Ehdimme nauhoittaa pari pätkää kunnes yhtäkkiä nauhalle ei tullut mitään. Kokeilin toista kanavaa ja sama juttu. Etuasteet menivät siis pimeäksi. Akustiset piti nauhoittaa sitten suoraan linjasta. Ja lauluja varten piti roudata 16 kanavanen mikseri, kun pienempää "etuastetta" ei sillä hetkellä ollut saatavilla.

Demo saatiin nauhoitetuksi, mutta hajonnut kortti harmitti itseäni äärimmäisen paljon. Kunnes muistin, että Thomannilla on kolmen vuoden takuu. Pikaisesti lähdin selaamaan vanhoja kuitteja läpi, että milloin olen kortin tilannut. En löytänyt kuittia, mutta onneksi Thomannin sivuilta näkee vanhat tilaukset ja huomasin, että kortilla oli vielä pari kuukautta takuuta jäljellä kun olin sen 2005 toukokuussa tilannut. Otin yhteyttä T-kaupan takuuhuoltoon ja he pyysivät lähettämään kortin heille. Korttia ei enää tuossa vaiheessa myyty/valmistettu. Epäilinkin, että he pistävät syyn niskoilleni. 2-3 viikkoa lähetyksestä sain sähköpostin, jossa pahoiteltiin, että korttia ei voida korjata. Sen sijaan he antoivat kortin "arvon" rahassa käytettäväksi uuteen korttiin. Maksoin kortista jotain yli 400 ja sain heiltä 306 euroa tuosta Terratecistä. En ikinä olisi saanut vastaavaa summa myymällä korttia eteenpäin. No pistin tuohon 90 lisää ja sain Presonuksen firepodin... Ei voin muuta kuin kiittää ja kumartaa!
Paska lentää ja banjot soi...
gunkko
30.07.2009 11:26:56
oon jonninverran sälää tilannu tuolta ja tänään laitoin reklamaatio-paketin sinne päin.todella nopsaa palvelua.tyytyväinen olen vallan saamaani palveluun.tässä tapauksessa oli ZOOM zfx plugin loota.kuulu hirveetä kohinaa laitoksesta joten aiheelliseksi koin reklamaation.selkeät toiminta ohjeet oli joita seuraamalla homma roilotti kivasti!
"hyvin hoidettu krapula on humalan kaunein kukka"..jokelan kirjasta
Zarmo
30.07.2009 11:42:23

Eeroplane: Olen saanut paikallisesta satunnaisia pikkuostoksia lukuunottamatta tähän mennessä kaikesta kysymästäni Thomannin hintoja alemman tai korkeintaan pari kymppiä korkeamman tarjouksen...

Vielä kun laittaisivat noissa paikallisissa kaupoissa näkyviin sen hinnan, jolla laite oikeasti lähtee.
Ajatuksenjuoksun leimaa-antavin luonteenpiirre on pimeys.
Ostakaa muinaissoitinfolkia
Vapinamonologeja
7-kielinen mies
30.07.2009 12:16:08
Vaikka suomestakin saa jo alle T-kaupan hintojen, niin takuu on kuitenkin yleensä vain sen vuoden mittainen. Takuu on mielestäni aika tärkeä asia ja varsinkin kun on kyse elektronisista laitteista. Se taas on se ja sama, kuinka pitkä takuu on jossain ankkuriksi kelpaavassa pa-kaapissa, mikkitelineessä tai romukopassa.
Paska lentää ja banjot soi...
sakkemule
01.08.2009 10:54:49
toinen kerta, jolloin tilasin tavaraa thomannilta. 10 päivän jälkeen kamat eivät vieläkään olleet lähteneet, ja peruin kaupat. tavarat tilasin sieltä sikis, kun olisin heidän mukaansa saaneet ne nopeammin. pahoittelivat ja ihmettelivät itsekkin. sama vika oli edellisellä kerralla. no onneksi samat kamat saa nopeemmin nyt kuitenkin suomesta, ja edullisemminkin. paska kauppa thomann. ainiin, ja eräälle tutulle kävi niin, että sai viallisen 2000 eken gibsonin, ja kun lähetti takas, niin sanoivat siellä että asiakas on hajoittanut sen itse, ja rahaa ei palauteta. kaularauta ei toiminut kyseisessä kitarassa.
tämän totesi eräs kuuluista kitaraseppä, sekä thoman sekä gibson itse. thomann vaan väitti että asiaks oli sen itse hajoittanut... 3 vuotta on hyvä antaa takuuta, kun kuitenkaan ei mitään korvata...
eräs tyyppi soitti studiossa väärinpäin kääntyneellä rikkinäisellä sabianin aax pellillä...ihmettelin et miks se on väärinpäin, niin kaveri sanoi että sillai se postista thomannilta tulikin. se kun oli mennyt heti rikkikin, kun hän ei ollut sitä tajunnut muljauttaa takaisni oikein päin. eipä se siitäkään mitään korvausta saanut, vaikka kuljetusvirhe oli. hyvä thomann! vaikka olen itse tässä tapauksessa "jäävi" niin siltikin sanon, että kyselkää noilta suomalaisilta firmoilta ennen kuin raahaatte ne rahanne saksaan. mulle oli ainakin viimeinen kerta kun thomannin kanssa olen missään tekemisissä.
sakkemule
01.08.2009 10:56:29
7-kielinen mies: Vaikka suomestakin saa jo alle T-kaupan hintojen, niin takuu on kuitenkin yleensä vain sen vuoden mittainen. Takuu on mielestäni aika tärkeä asia ja varsinkin kun on kyse elektronisista laitteista. Se taas on se ja sama, kuinka pitkä takuu on jossain ankkuriksi kelpaavassa pa-kaapissa, mikkitelineessä tai romukopassa.

vai on saksassa 3 vuoden takuu? tarkastapas nyt, mitä se takuu oikein korvaa... suomen takuu on aivan yhtä hyvä kuin saksassakin, ellei parempi.
ganesha
01.08.2009 11:11:47
sakkemule: toinen kerta, jolloin tilasin tavaraa thomannilta. 10 päivän jälkeen kamat eivät vieläkään olleet lähteneet, ja peruin kaupat. tavarat tilasin sieltä sikis, kun olisin heidän mukaansa saaneet ne nopeammin. pahoittelivat ja ihmettelivät itsekkin. sama vika oli edellisellä kerralla. no onneksi samat kamat saa nopeemmin nyt kuitenkin suomesta, ja edullisemminkin. paska kauppa thomann. ainiin, ja eräälle tutulle kävi niin, että sai viallisen 2000 eken gibsonin, ja kun lähetti takas, niin sanoivat siellä että asiakas on hajoittanut sen itse, ja rahaa ei palauteta. kaularauta ei toiminut kyseisessä kitarassa.
tämän totesi eräs kuuluista kitaraseppä, sekä thoman sekä gibson itse. thomann vaan väitti että asiaks oli sen itse hajoittanut... 3 vuotta on hyvä antaa takuuta, kun kuitenkaan ei mitään korvata...
eräs tyyppi soitti studiossa väärinpäin kääntyneellä rikkinäisellä sabianin aax pellillä...ihmettelin et miks se on väärinpäin, niin kaveri sanoi että sillai se postista thomannilta tulikin. se kun oli mennyt heti rikkikin, kun hän ei ollut sitä tajunnut muljauttaa takaisni oikein päin. eipä se siitäkään mitään korvausta saanut, vaikka kuljetusvirhe oli. hyvä thomann! vaikka olen itse tässä tapauksessa "jäävi" niin siltikin sanon, että kyselkää noilta suomalaisilta firmoilta ennen kuin raahaatte ne rahanne saksaan. mulle oli ainakin viimeinen kerta kun thomannin kanssa olen missään tekemisissä.

kuljetusvaurioit pitäisi tarkistaa heti, mielellään ennenku paketin kuittaa. DHL:n, UPS:n yms. logistiikkafirmojen kanssa se joskus onnistuukin, Itellan kanssa vähän niin ja näin. (Noh, muutenkin Itellan toiminta on ku jostain vitun 80-luvun alun itä-Saksasta...) Jos paketin kuittaa ja kuukauden päästä huutelee perään ku tilatut kamat onkin rikki niin eihän mikään firma missään enää siinä vaiheessa korvaa yhtään mitään. Ja kuljetuksen aikana tulleet damaget muutenkin on kyl täysin kuljetusyrityksen syytä eikä T-kaupan.
Ite oon tilannut T-kaupasta mm. 2 synaa, läjän mikkejä, putkietusen, äänikortteja. Kaikki tulleet ehjinä perille.
viina. hanuri. ja naiset.
Bluesmies
13.08.2009 20:25:14
Miten kauan yleensä menee, että tuote saapuu tilauksesta? Äänikortin ajattelin tilata. Entäs jos sen palauttaa, joutuu ilmeisesti maksamaan postimaksut takaisin? Eli ei pääse aivan omilleen, mikäli joutuu palauttaan?
dyydfromhell
13.08.2009 20:41:59
Bluesmies: Miten kauan yleensä menee, että tuote saapuu tilauksesta? Äänikortin ajattelin tilata. Entäs jos sen palauttaa, joutuu ilmeisesti maksamaan postimaksut takaisin? Eli ei pääse aivan omilleen, mikäli joutuu palauttaan?

4-6 päivää. 30 päivän täysi palautusoikeutus on. Mulla ku tuli tuotteeseen vika, joka ei ollu mun syytä ni thomann makso kaiken, korjauksen ja postit. Jos vika johtuu tuotteen väärinkäytöstä ni sitte joutuu ite maksamaan.
Bluesmies
13.08.2009 20:51:59
dyydfromhell: 4-6 päivää. 30 päivän täysi palautusoikeutus on. Mulla ku tuli tuotteeseen vika, joka ei ollu mun syytä ni thomann makso kaiken, korjauksen ja postit. Jos vika johtuu tuotteen väärinkäytöstä ni sitte joutuu ite maksamaan.

Pitää kyllä sanoa, että melko hyvä diili. Taidanpas kannattaa sakemanneja.
dyydfromhell
13.08.2009 20:56:19
Bluesmies: Pitää kyllä sanoa, että melko hyvä diili. Taidanpas kannattaa sakemanneja.

Joo, tähän mennessä ei oo kyllä ollu valittamista, kaikki on toiminu täydellisesti. Sitten on enää tuotteista kiinni. Onhan se vähä ikävää lähettää tonne jos jotain menee, mutta kuhan et osta behringerii ni eiköhän ne kestä

Ps. Ei tarvinnu edes kuittia tai vastaavaa olla kun he näkivät tietokoneelta, että on tilattu. Erittäinen ystävällistä toimintaa muutenkin
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)