-Cale 21.07.2009 22:53:01 | |
---|
Välillä kuitenkin myyjät tulevat onneksi virittämään kitaran mitä haluaa testata ja säästää sen vaivan asiakkaalta, mikä on mielestäni hienoa ja hyvää palvelua. |
rintapek 21.07.2009 23:01:36 | |
---|
Pluto: Ei helvetti, tää keskustelu on kyllä ollut jotain elämää suurempaa! Jos mä joskus perustan soitinkaupan, ni siä myydään kaikkia muita soittimia, paitti sähkökitaroita. One kind of music only - the good kind |
bfoc 21.07.2009 23:03:37 | |
---|
Mulle ei tartte sit virittää. Parempi ettei oo ollenkaan vieressä niin ei mee molemmat osaamani riffit puihin kun testaan... Mut kaikkein parasta on just kertoo jollekin mitä sen pitäisi töissä tehdä, jos ei satu oleen sen jollenkin pomo. Niin mullekin aina kerrotaan että kun minä ja minä soitan, pitää aina vastata puhelimeen. Selitä sit siinä että se johto ei yletä vessaan saatikka lomalla kotiin asti. Jätetään ny se yleisvirityskäskyjen antaminen sille joka maksaa palkan sille virittäjälle. sutiojrikellA |
Pluto 21.07.2009 23:05:58 | |
---|
-What is the average time for a music store salesman to tune a guitar? -What do you mean, Floyd Rose or non-Floyd Rose? -I....I Don't know that...MUAAAAARGHHH Dillon, you son of a bitch! |
Migo 21.07.2009 23:30:44 (muokattu 21.07.2009 23:34:55) | |
---|
Miksi FensonGibder ei itse menisi aina viikoksi johonkin liikkeeseen säätelemään ja virittelemään 13vee tero-kyllikille kitaroita valmiiksi? Varmasti pääsisit ja vielä ilmaseksi!!! Meidän työpaikalle voi tulla pyyhkimän työntekijöiden perseitä. Case hieno vaniljan tuoksuinen. |
FensonGibder 21.07.2009 23:37:49 (muokattu 21.07.2009 23:37:59) | |
---|
Migo: Miksi FensonGibder ei itse menisi aina viikoksi johonkin liikkeeseen säätelemään ja virittelemään 13vee tero-kyllikille kitaroita valmiiksi? Kiitos mulla on jo kokopäivätyö. Meidän työpaikalle voi tulla pyyhkimän työntekijöiden perseitä. Kenties joku kädettömien lafka kyseessä? riffi, nyt |
Satu ja Tuija 21.07.2009 23:39:43 | |
---|
FensonGibder: Kenties joku kädettömien lafka kyseessä? Puhuu kielimies. LOL! ;) |
Migo 21.07.2009 23:39:51 | |
---|
FensonGibder: Kiitos mulla on jo kokopäivätyö. Ajattelin vain ehdottaa, kun niin kova sanallinen sota täällä käynnissä. Eikö se nyt vain ole kaikista yksinkertaista itse siinä testauksen lomassa ruuvailla, jos siltä tuntuu.... Kenties joku kädettömien lafka kyseessä? Joo, kädettömien kitaristien iltapäiväkahvila ry. Case hieno vaniljan tuoksuinen. |
artha61 21.07.2009 23:41:02 | |
---|
Räbbänä: Lukon kohta saapuvan jo luulen. Abloyn punaisen kilahtavan kuulen. Jebs - jotkut kai nauttii provoilusta, kun sivutolkulla paukutetaan pitääkö musakaupan myyjän ehtiä virittämään koko ajan kaikki kaupan kitarat vaiko ei. Ko. asia ei ole aiheuttanut ongelmaa kertaakaan, jos kitara on muuten normaalikunnossa. Olen joko virittänyt itse tai myyjä on singahtanut. Näin ainakin omat kokemukset pääkaupunkiseudulla ja muutamalla paikalla muuallakin. Kokonaan eri asia, jos säädöt totaalisesti pielessä tai soitin suorastaan viallinen. Jos ei muuta valitettavaa tai tyhmää ole kuin se, että kitara ei joskus ollut vireessä, niin myyjät hoitavat duuninsa ilmeisesti aika hyvin? Tosin taitaa siltikin valua ostajia tuonne ulkomaan nettikauppoihin... Toki asiallisiakin tekstejä seassa, mutta kun aiheena pitäis olla: "Tyhmimmät kommentit musaliikkeen myyjiltä?" |
nannne 22.07.2009 01:13:57 | |
---|
Joopajoo, onneksi nettikaupoista tulee kitarat aina vireessä! Jokaisella on kuitenkin oikeus valita kenen palkkoja maksaa ja mistä ne kitaransa ostelee, nimittäin jos se että joutuu joskus liikkeessä kitaran virittämään on isoin hiertävä asia niin voisi sanoa että asiat on yleisestiottaen aika hyvällä mallilla. Joidenkin vain täytyy saada nillittää. |
joomake 22.07.2009 09:30:12 (muokattu 22.07.2009 09:31:29) | |
---|
Virittäkää ne kitarat itse jossa ei ole floikkaa. Hommatkaa floikkakitaran viittäjäksi vaikka myyjä. Jos et osaa non floikallista virittää hommaa siihenkin myyjä, tai älä osta koko kitaraa. Montakohan sivua tätä viritys hommaakin on jankattu?:D |
McNulty 22.07.2009 11:00:39 | |
---|
artha61: Ko. asia ei ole aiheuttanut ongelmaa kertaakaan, jos kitara on muuten normaalikunnossa. Olen joko virittänyt itse tai myyjä on singahtanut. Nimenomaan näin. Siksi "me myyjät" olemme täällä, että meiltä voi kysyä ja meille voi vinkata että "saiskos tän vireeseen ja säätöihin?" Kokonaan eri asia, jos säädöt totaalisesti pielessä tai soitin suorastaan viallinen. Ja tuollaisesta tosiaan myyjänä toivon, että asiakas kertoo rohkeesti tuotteen olevan viallinen tai puutteellinen säädöiltään. Saadaan kyseinen soitin takahuoneen puolelle säädettäväksi ja homma pelittää. Kuten sanottu, tässä ei aina ole aikaa käydä jokaista seinällä olevaa testisähkistä, -akustista tai -bassoa lävitse, joten on pelkästään hyvä asia mikäli asiakas huomauttaa myyjää. Vähän sama kuin täällä m.netissä... käyttäjät voivat painaa varoitusta jolloin ylläpito löytää paikanpäälle ongelmakohtaan :) Ylimielistä besserwisseröintiä m.netissä jo vuodesta 2003 lähtien! |
Terry Pantheras 22.07.2009 11:25:39 | |
---|
Kävin Vötkyläisen Musiikissa ja siellä oli 4 kitaraa epävireessä. SAATANAN PErkELE!!! Sormikin luiskahti vahingossa viritystapilta pyllyyn, mutta kun myyjä luki KESKEN TYÖPÄIVÄN jotain aviisia, eikä huomannut tuoda paperia, niin pyyhin sormen siihen kämäseen ja kuluneeseen Les Pauliin, joka oli kuulemma jostain 50-luvulta... Hoho, 50-luku, hassua. MASTEROID ~~ stoner - doom - heavy - death metal ~~ |
Mebrick 22.07.2009 11:46:19 | |
---|
Ja onhan meillä arvon musikanteilla korvat päässä - ainakin toistaiseksi mikäli luonnonvalinta ei ole viime aikoina suosinut korvattomia yksilöitä, jotka virittävät ainoastaan mittareilla - joten käytetään niitä kun napataan se kitara seinältä. Pidetään mielessä kitaran anatomia ja se, miksi ne viritystapit ylipäätään on siellä lavassa. Sen kuuluu mennä epävireeseen. Nyt ne maankuulut sensorit päähän. |
McNulty 22.07.2009 15:43:50 | |
---|
ergoroth: Nyt ne maankuulut sensorit päähän. Päällä on mutta silti antaa viestiä: "Error in signal processing - Transmitter Failure!" :) Ylimielistä besserwisseröintiä m.netissä jo vuodesta 2003 lähtien! |
bonecrusher: Päällä on mutta silti antaa viestiä: "Error in signal processing - Transmitter Failure!" :) - Please contact support! |
Harris 22.07.2009 16:22:54 | |
---|
Migo: Meidän työpaikalle voi tulla pyyhkimän työntekijöiden perseitä. Varsinkin kuormauksen työnjohdon pyllyt kaipaa pyyhkimistä, ku ei ite jaksa eikä kerkee ku pitää roikkua muusikoiden.netissä päivät pitkät ;) GAS rahasto 12 eur. |
Terry Pantheras 22.07.2009 16:46:57 | |
---|
Harris: Varsinkin kuormauksen työnjohdon pyllyt kaipaa pyyhkimistä, ku ei ite jaksa eikä kerkee ku pitää roikkua muusikoiden.netissä päivät pitkät ;) Kyllä tosimiehellä pitää aina olla vähän paskaa housussa. MASTEROID ~~ stoner - doom - heavy - death metal ~~ |
Illu 22.07.2009 18:13:09 | |
---|
Terry Pantheras: Kyllä tosimiehellä pitää aina olla vähän paskaa housussa. Sen verran, ettei sauma hierrä. |
UncleFester 22.07.2009 23:19:41 | |
---|
Helsingin Musamaailmassa ja DLX:ssä oli kyllä hyvä palvelu, vaikken mitään loppupeleissä ostanut. Musamaailmassa myyjä esitteli soitinta, viritti sen ja pisti kaikki valmiiksi ja rupatteli mukavia. Propsit noihin :) maihinnousu.net/superbullets |