smokeonthewater1 22.07.2009 00:47:58 | |
---|
Morjesta! Pitäisi saada kakkos/kolmos kitara vähän erikoisempaa mallia. Mitä mieltä olette Jacksonin JS30RR Rhoadsista,halpaa sarjaa noista kiinteä tallaisista jaskoista.Risuja ja ruusuja? Myös tilausta ajattelin kysyä kun olen kaikki kitarani ostanut suomesta ja muuta kamaa saksasta, mutta miten sitten englannista,tuleeko sieltä ehjänä/moitteettomana tavara suomeen rahdin jälkeen? http://www.dv247.com/invt/54611/Play the game, choose a side
Learn to lose, fuck your pride!! |
Antti1 22.07.2009 01:10:47 | |
---|
Mä oon sitä mieltä että: a) sun kannattaa käyttää hakua tosta kitarasta b) sun kannattaa käyttää hakua tosta kaupasta c) sun kannattaa miettiä tarviitko oikeasti tuollaista ritsaa vaivoiksesi Onko tämä nyt ihan vaan ostamisen ilosta, vai mistä syystä? Mä en näe mitään syytä ostaa tuota kitaraa, kun sun kamalistausta katselen. Jos sä uuden kitaran haluat, niin osta entisiä parempi, älä huonompaa. Mun rehellinen mielipide tuosta kitarasta ja kaikista muista saman sarjan Jacksoneista: kaikinpuolin huonoja. Ainoa positiivinen valonpilkahdus on ehkä kaulan profiili, mutta sekin on muuttunut rajusti niistä 90-luvun vehkeistä, jollaisten tuntuma oli ihan kelvollinen. Fuck this shit!
It's gone too far! |
Juicy 22.07.2009 01:13:36 | |
---|
Tuo kauppa on ihan jees, jos niillä on kamaa varastossa. Muuten joudut oottaan kauan... |
Jucciz 22.07.2009 01:15:08 | |
---|
Antti1: Mä oon sitä mieltä että: a) sun kannattaa käyttää hakua tosta kitarasta b) sun kannattaa käyttää hakua tosta kaupasta c) sun kannattaa miettiä tarviitko oikeasti tuollaista ritsaa vaivoiksesi d) otsikko on huono: säännöt tulisi lukea huolellisesti ennen uusien kirjoitusten aloittamista |
smokeonthewater1 22.07.2009 01:20:46 (muokattu 22.07.2009 01:26:33) | |
---|
Antti1: Mä oon sitä mieltä että: a) sun kannattaa käyttää hakua tosta kitarasta b) sun kannattaa käyttää hakua tosta kaupasta c) sun kannattaa miettiä tarviitko oikeasti tuollaista ritsaa vaivoiksesi Onko tämä nyt ihan vaan ostamisen ilosta, vai mistä syystä? Mä en näe mitään syytä ostaa tuota kitaraa, kun sun kamalistausta katselen. Jos sä uuden kitaran haluat, niin osta entisiä parempi, älä huonompaa. Mun rehellinen mielipide tuosta kitarasta ja kaikista muista saman sarjan Jacksoneista: kaikinpuolin huonoja. Ainoa positiivinen valonpilkahdus on ehkä kaulan profiili, mutta sekin on muuttunut rajusti niistä 90-luvun vehkeistä, jollaisten tuntuma oli ihan kelvollinen. Kolmos kitaraksi ja joskus projektin ilossa,mutta näillä näkymin taitaa jäädä kitara englantiin:D Kiitos tiedosta! Play the game, choose a side
smokeonthewater1 22.07.2009 01:23:13 | |
---|
Jucciz: d) otsikko on huono: säännöt tulisi lukea huolellisesti ennen uusien kirjoitusten aloittamista Olen pahoillani että otsikko on huono ja haittaa Mnetin toimintaa. Kysyn kuitenkin ihmisten mielipidettä kitarasta ja musiikki liikkeestä. Kiitos heille jotka valaisivat! Play the game, choose a side
smokeonthewater1: Kiitos heille jotka valaisivat! Eipä kestä! Tervetuloa toistekin. :) |