Kurkunleikkaava 21.07.2009 18:27:54 | |
---|
Antti1: Minäkin olen ilmeisesti aloittelija: mitä ihmettä ovat "cowboy-soinnut"? :| No semmosia vapaita kieliä sisältäviä perus molleja ja duureja. Niinkun Country-meininkiä, you know? |
Kurkunleikkaava: Niinkun Country-meininkiä, you know? Ei, en tiedä. Tällä periaatteella esim. Metallica, Opeth, Iced Earth ja monet muutkin bändit soittavat jotain länkkärihomostelua, tai countrya? Ihan avoimia sointuja vaan mun mielestä ne on. Fuck this shit!
It's gone too far! |
Kurkunleikkaava 21.07.2009 20:41:33 | |
---|
Antti1: Ei, en tiedä. Tällä periaatteella esim. Metallica, Opeth, Iced Earth ja monet muutkin bändit soittavat jotain länkkärihomostelua, tai countrya? Ihan avoimia sointuja vaan mun mielestä ne on. No ei. Mutta onhan Metallicallakin länkkärihomosteluvaikutteita joissain biiseissään. |
antnis 22.07.2009 00:28:15 (muokattu 22.07.2009 00:28:30) | |
---|
Antti1: Ei, en tiedä. Tällä periaatteella esim. Metallica, Opeth, Iced Earth ja monet muutkin bändit soittavat jotain länkkärihomostelua, tai countrya? Ihan avoimia sointuja vaan mun mielestä ne on. No sillä nyt ei o kauheesti väliä mitä ne sinun mielestäsi ovat, noita kutsuttiin cowboy-soinnuiksi jo vuoskymmenet sitten. Toinen nimitys on campfire chords. Well, I may have alzheimers but at least I don't have alzheimers!! |
rintapek 22.07.2009 00:30:21 | |
---|
antnis: No sillä nyt ei o kauheesti väliä Ei o ei. Akkaria ny rämpytetään. Se on siihen niinko tehty. One kind of music only - the good kind |
Kurkunleikkaava 22.07.2009 12:40:20 | |
---|
rintapek: Ei o ei. Akkaria ny rämpytetään. Se on siihen niinko tehty. Akkaria rämpytetään, kun ei osata soittaa. |
cokekola 22.07.2009 21:54:54 | |
---|