Point 03.07.2009 18:18:50 | |
---|
Metallica - Death Magnetic. Nyt taas tajunnut kuinka hyvä levy tuo onkaan. Itselleni ainakin iskee ihan täysillä. Mukavia biisejä soittaa.. :) |
aalataur 03.07.2009 23:20:02 | |
---|
Nyt on Extremen II ja III -levyt. Nuno Bettencourt on vaan niin inspiroiva soittaja ettei mitään rajaa. Sekä rytmikitaristina, että soolokitaristina. Vaikeustaso on vaan turhan kova, pakko tyytyä vaan kuuntelemaan opettelun sijaan. |
Doinkki 06.07.2009 21:14:52 | |
---|
Tuli poimittua heräteostoksena Heaven & Hellin The Devil You Know. En edes tiennyt tämän olemassaolosta ennen eilistä, kun bongasin pari artikkelia sattumalta. Ja tänään tuli sellainen ihan fyysisessa muodossa vastaan ja loppu on historiaa. Mutta joo... On se Iommi vain kuningas. Loistavaa riffittelyä. Diokin kuulostaa mahtavalta vaikka lievää väsähtämistä onkin havaittavissa. Mutta toisaalta onhan ukkelilla sitä ikääkin, joten olisi aika höhlää valittaa asiasta enempi. Ensimmäisen kuuntelukierroksen jäljiltä tästä jäi erittäin hyvä maku. |
jpolvi 07.07.2009 00:22:34 | |
---|
Tällä hetkellä Mastodonin Leviathan ja Crack The Skye ja RHCP Californiacation. Hinds ja Kelliher on mahtava kitaraduo ja John Fruscianten soitossa on mahtavaa keveyttä ja rentoutta. Hyvin paljon tulee samoja fiiliksiä kuin Hendrixiltä |
Blain 08.07.2009 15:18:53 | |
---|
Genesiksen Invisible Touch on ollu parin viikon ajan soitossa. Mukavan rentoa kuunneltavaa. Mättöä en oo kuunnellu pariin kuukauteen juuri ollenkaan, vaikka ennen en kuunnellut mitään muuta. x |
Lionslicer 09.07.2009 20:52:18 | |
---|
Mastodonin Crack The Skye on täälläkin soittimessa, mahtavaa ja omaperäistä soittoa. Myös Opethin Watershed ja Burzumin Hvis Lyset Tar Oss tuli tänään viimein hankittua, mutta jälkimmäisellä painaa enemmän muut kuin kitaransoitannolliset perusteet. :) ''Most modern men should be grateful
even for the fact that they have not yet been put to sleep,
like dogs often are when there is something seriously wrong with them.''
-Varg Vikernes |
Karipiirto 11.07.2009 18:08:20 | |
---|
Al Di Meola - Elegant Gypsy. Sattui juutupessa korviin ja nyt kuunnellaan tätä. En tiedä milloin lopetan. :) Kulttuurituottajan tunnistaa iloisesta naamasta ja yli 4 promillen lukemista. |
Sakmongkol 11.07.2009 20:49:15 | |
---|
Karipiirto: Al Di Meola - Elegant Gypsy. Sattui juutupessa korviin ja nyt kuunnellaan tätä. En tiedä milloin lopetan. :) Minulla soi autossa usein juurikin Elegant Gypsy sekä Land of the Midnight Sun, viimeksimainitusta ehkä pidän hiukan enemmän. Muuten en oikein jaksa Alia kuunnella mutta automatkoilla on mukavaa kuunneltavaa. =) Uudemmasta Di Meolasta en kyllä välitä ollenkaan. Ja tuo Burzumin Hvis Lyset Tar Oss on minulla myös toisinaan kuuntelussa, vaikken äijän muusta tuotannosta (enkä norjalaisesta musiikista ylipäätään =) oikein perustakaan. Tuolla levyllä on minusta hieno tunnelma, sopii hyvin illan ratoksi. Juuri parhaillaan minulla soi Hecenia-nimisen progebändin debyyttilevy Legendes johonka aivan sattumalta törmäsin. Hienoa kitarointia paikoin, mutta ennen kaikkea loistavaa kosketinsoitantaa minusta. |
Karipiirto 12.07.2009 17:48:14 | |
---|
Minulla soi autossa usein juurikin Elegant Gypsy sekä Land of the Midnight Sun, viimeksimainitusta ehkä pidän hiukan enemmän. Muuten en oikein jaksa Alia kuunnella mutta automatkoilla on mukavaa kuunneltavaa. =) Joo huomasin itsekin katsastaa myös tuon ekan levyn. On kumma että olen saanut näin kauna elää ilman että olen tutustunut. Ja minä sentään kuuntelin muksuna isän kaseteilta lattarijazz-rock-kauden Santanaakin ja tämä olisi kolissut jo silloin täysillä meikään. :) Kulttuurituottajan tunnistaa iloisesta naamasta ja yli 4 promillen lukemista. |
Andy Six 12.07.2009 22:12:59 | |
---|
Karipiirto: Al Di Meola - Elegant Gypsy. Sattui juutupessa korviin ja nyt kuunnellaan tätä. En tiedä milloin lopetan. :) Uskokaa nyt sitten jos haluatte,mutta kuuntelin tätä levyä vuonna-1978,kun veli-poika äänitti sen mulle ja toiselle puolen Camelin Rain Dancesin..olin tuolloin 15-vuotias..Ilmankos Gabriel-kauden Genesis meni hankintaan Boxina... Judge me not by the music i play,but how i play it.... |
BigPapa 20.07.2009 12:19:42 | |
---|
The Beatles - Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band - mukava kuunnella näin mahtavaa musiikillista ja musikaalista touhuilua. They say everything can be replaced
Yet every distance is not near
So I remember every face
Of every man who put me here.
I shall be released. |
Väsykäsi 20.07.2009 12:45:53 | |
---|
Nyt soi paraikaa Gov't mulen Puistobluesin keikkataltiointi. Miksi? No siksi koska keikan saundit oli todella hyvät samoin kuin biisit. Ja koko pienen elinikäni southern rockia kuunnelleena Mule on yks tärkeimpiä bändejä mulle. Yllä olevassa tekstiä ei ole tarkastettu kenenkään toimesta enkä ota vastuuta puheistani klo 12 jälkeen. |
Deep Purplen Stormbringer remasteroitu. Dvd osio just ny. Hyvin on pojjaat vetäneet paletin auki. On niin monensorttista tyylilajia soitettu, ettei tuu aika pitkäks. No sen kuuli jo 70-luvulla, kun vinyylinä tuli hommattuu toi heti sen ilmestyttyä. They say everything can be replaced
Yet every distance is not near
So I remember every face
Of every man who put me here.
I shall be released. |
Juzpe 21.07.2009 12:21:54 | |
---|
Töissä pyörii playlistillä purplet In Rockista Purpendiculariin, juurikin BP:n edellä mainitseamasta syystä. Samalla listalla on tosin muutakin rokkia mm. D.A.D:n Riskin' it all, Gilby Clarken Pawnshop Guitars ja poimintoja Freen, Queenin, Allman Brothersien, Eaglesien, James Gangin ja Robin Trowerin tuotannosta. If practising doesn't sound good, why bother? - Saul "Slash" Hudson |
Andy Six 21.07.2009 12:24:49 | |
---|
Tyrannosaurus Rex: Beard of stars. Tää on oikeastaan lähinnä Bolanin soololevy;Mickey Finn kopistelee hieman perkussioita,ei taida juuri laulaa;Bolan vetää stemmat itsensä kanssa...Todella hienoa ja omaperäistä musiikkia;tästä varsinaisesti alkaa Bolan fanittamiseni..Great Horse ja Woodland Bob ovat lempiraitani levyllä... Kuudella Kielellä Koetan... |
PaavoMik 23.07.2009 11:31:38 | |
---|
Tällä hetkellä Johnny Winter "Captured Live" En ollut ennen pitänyt kyseistä herraa lähinnä minään, mutta nyt rakastan koko jätkää, aivan helevetin loistavaa settiä. mmjes |
blaekie 29.07.2009 20:32:09 | |
---|
John Mayer Trion , Live CD ,"Try" . Tiukkaa bändiä tarjolla, Steve Jordanin rumpukompeilla. Ostin kun just tuli Anttilan levypisteen kaiuttimista, ja kyselin et mitäs pluussia tää on. Eikä ollu edes paha hinta, 9.95. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
foetor ex ore 29.07.2009 20:37:37 | |
---|
Euroteknoa melodisuiuden taksia. |
Andy Six 09.08.2009 19:07:49 | |
---|
Jefferson Airplane:Takes Off ja Surrealistic Pillow...Molemmat näitä levyjä,joita kuunnellessa miettii;mistä tää musiikki on tullut tuon bändin päähän 1960-luvun puolivälissä...??Aivan sama homma kuin Doorsin parin ekan levyn kohdalla..(Hauska anekdootti;mainitut bändit vihasivat toisiaan...=9)Nämä Airplanen kaks ekaa ovat täynnä hienoja pop-melodioita,upeaa laulua ja Kaukosen Jompan viiltävää blueskitarointia...After the bathing at baxters on mielestäni ylitaiteellinen proge(sanan negatiivisessa merkityksessä)levy,josta hienot pop-melodiat puuttuvat...Mutta nuo kaksi ekaa;Eräitä tärkeimmistä levyistä rock-historiassa...P.S. Jack Casady oli ensimmäisiä rock- basisteja,jolla ei ollut aikomustakaan jäädä muiden soittajien huomaamattomaksi myötäilijäksi.... Kuudella Kielellä Koetan... |
EddieTheHead 10.08.2009 13:27:38 (muokattu 10.08.2009 13:28:29) | |
---|
Iron Maiden - Age Of Innocence albumilta Dance Of Death, koska en ole vielä kuunnellut tätä albumia. E: Juuri vaihtui Journeyman |