Aihe: Musiikki&soitto
1
Kuosikeimo
20.07.2009 20:44:43
oon miettiny pystyykö yksistä kuulokkeista kuuntelemaan koneelta musiikkia ja omaa soittoa samaan aikaan?

Jos ei, niin mitenkäs ootte treenailu joitakin biisejä?
Ja jos pystyy nii miten.
Kuosikeimo
21.07.2009 01:32:26 (muokattu 21.07.2009 01:33:18)
tässä on tällänen "midi out-liitäntä" ja sit "aux in-liitäntä".
aux-liitännässä oli muistaakseen ohjekirjasessa et voit lisätä kannettavan cd-soittimen ja jotain..

Mutta mites, kun mulla on kannettava ei tästä löydy tuolle mid-liitännälle paikkaa.
Lennu
21.07.2009 01:38:21

Kuosikeimo: tässä on tällänen "midi out-liitäntä" ja sit "aux in-liitäntä".
aux-liitännässä oli muistaakseen ohjekirjasessa et voit lisätä kannettavan cd-soittimen ja jotain..

Mutta mites, kun mulla on kannettava ei tästä löydy tuolle mid-liitännälle paikkaa.

Se midi out tarkoittaa, että voit lähettää miditietoa rumpuaivosta tietokoneeseen, jossa voit sitten soittaa softarumpuja. Siihen tarviit esim midi-usb konvertterin.

Siihen aux in:iin voit tosiaan kytkeä läppärin kuulokelähdöstä musaa soittamaan. Ja sitten soittaa mukana.
visentti on vihree nyrsijä.
Youni
30.08.2009 16:02:38
Et tarvitse tuohon aloitusviestissäsi kuvailtuun tarpeeseen mitään midi-liitäntää. Rolandin TD-9 moduulissa on tuo mix-in liitäntä. Siihen äänilähde kiinni (tietokone/cd-soitin ym.) Biisin volaa pystyt säätämään siitä äänilähteestä, itsellä kannettavan CD-soittimen volumepotikasta.

Ohjekirjasta/kokeilemallahan selviää onko tuo moduulisi aux vastaava kuin nykyään mix-in. Pitäisi olla. Muista pistää volumet moduulista ja äänilähteestä nollaan kun käynnistät laitteita, ei poksu kuulokkeet...
"Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä." -Moderaattori
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)