Onko kokemuksia yamaha hipgig seteistä, etenkin niistä teline hässäköistä? Ja kuinka kestävä se katkeeva basari on, jatkuvassa keikka käytössä? fazerilla niitä kuolattuani, menetin lähes yöunet. Oli se upee setti. Se mitä ei muista, ei pidäkään muistaa. |
Nolte 20.07.2009 18:21:22 | |
---|
Lucky 7:fazerilla niitä kuolattuani, menetin lähes yöunet. Oli se upee setti. Tämä on oikein pätevä ja aivan riittävä syy hommata ne. Menet nyt sinne kauppaan ja haet ne kotiin. ;) Sen tiiän, että Steve Jordan on vetänyt keikkaa semmoisilla. Ja eikös Rick Marottakin...? Yamaha -laatua, eli eiköhän ne myös käyttöäkin kestä, kun järkevästi käsittelee. Uskoisin. http://kotistudio.com/foorumi/ |
Analuuk 24.07.2009 10:26:25 | |
---|
Vanhalla koululla oli tuollainen setti ja pari keikkaa sillä tein opiskeluaikana. Ihan hauska kioski pikkukeikoille, mutta ei niistä kovin isoa soundia saanut. Munatonta mutta pikkuhassua meininkiä. Jaskassa voipi toimia, en tiiä ku en sen päälle ymmärrä... Telineethän siinä on ihan perus Yamaha-laatua. Tosin kaikki oli basarissa kiinni ja sen vuoksi hieman hankalaa säätää. http://youtube.com/watch?v=U2w4ZVWb3_Y |
hemmo 25.07.2009 16:51:39 | |
---|
Analuuk: Ihan hauska kioski pikkukeikoille, mutta ei niistä kovin isoa soundia saanut. Munatonta mutta pikkuhassua meininkiä. Jaskassa voipi toimia, en tiiä ku en sen päälle ymmärrä... Hjoo, kovaa-klopajuttaja Janne Haavisto soitteli Hipgig-setillä vuosikausia. Jatsmieshän se lienee. Tosin kaikki oli basarissa kiinni ja sen vuoksi hieman hankalaa säätää. Munsta juuri se on mainiota ja toimivaa. "Vittu mä oon niin energinen!" |
Nolte 25.07.2009 17:19:12 (muokattu 25.07.2009 17:28:25) | |
---|
Nolte: Tämä on oikein pätevä ja aivan riittävä syy hommata ne. Menet nyt sinne kauppaan ja haet ne kotiin. ;) Sen tiiän, että Steve Jordan on vetänyt keikkaa semmoisilla. Ja eikös Rick Marottakin...? Yamaha -laatua, eli eiköhän ne myös käyttöäkin kestä, kun järkevästi käsittelee. Uskoisin. Oho, miepäs näköjään sekoilin. Sekotin näet HipGigin Cocktail Set:tiin. Semmoisella se Jordanin Steve, ja hemmo on vetänyt, mutta voi olla, että Yamaha pakotti. Jordanin, ei hemmoa. :) EDIT: Tärkeä editti. |
hemmo 25.07.2009 17:26:25 | |
---|
Nolte: Oho, miepäs näköjään sekoilin. Sekotin näet HipGigin Cocktail Set:tiin. Semmoisella se Jordanin Steve on vetänyt, mutta voi olla, että Yamaha pakotti. :) Jordan on "suunnitellut" sen Jammun cock-setin, eikä se voi olla paska, jos mullakin on sellainen. (8-=) "Vittu mä oon niin energinen!" |
Nolte 25.07.2009 17:30:28 | |
---|
hemmo: Jordan on "suunnitellut" sen Jammun cock-setin Muistinkin tämän. eikä se voi olla paska, jos mullakin on sellainen. Editoin asian johdosta äsköistä viestiäni. |
hollmi-5 26.07.2009 18:23:50 | |
---|
hemmo: Jordan on "suunnitellut" sen Jammun cock-setin, eikä se voi olla paska, jos mullakin on sellainen. (8-=) Nota oli jenkkivaimistajilla jo ennen Jordanin putkahdusta maailmaan. Soundit, piuhat ja kajarit. |
hemmo 26.07.2009 18:54:36 | |
---|
hollmi-5: Nota oli jenkkivaimistajilla jo ennen Jordanin putkahdusta maailmaan. Jamahasta oli puhe. ns. cocktail-rummuthat keksittiin tai kehitettiin 30-40 -luvuilla ilmeiseen tilan puutteeseen tai tarpeeseen. "Vittu mä oon niin energinen!" |