Calliope 17.02.2009 17:53:30 | |
---|
"Olet kirjoittamassa yli 814 päivää vanhaan ketjuun!" No joo, mutta hyvä syy. Kuka on tsekannut Derek Trucksin uuden albumin? |
antnis 17.02.2009 18:30:25 | |
---|
"Olet kirjoittamassa yli 814 päivää vanhaan ketjuun!" No joo, mutta hyvä syy. Kuka on tsekannut Derek Trucksin uuden albumin? Juu ei iskenyt sitten ollenkaan, Laidbackia country-rockia suurimmaksi osaksi. |
DoThePop 18.02.2009 12:43:54 | |
---|
Helkutin hyvin toimii mulle uusi albumi.Vaatii tosin useamman kuuntelu kerran ennenkuin kolahtaa ihan täysillä. National Rifle Association |
oulukyllosa 18.02.2009 17:41:31 | |
---|
Juu just parhaillaan kuuntelen toista kierrosta em. levyä. Yllättävän kansantajuista musiikkia. Pitänee kuunnella jonkun kerran ennen teilausta :-) www.myspace.com/allmancousins |
horsehead75 18.02.2009 18:18:51 | |
---|
Amen. Täällä potkii oikein hyvin: tilasin cd:n ja vinyylin. Kovaa ja vakuuttavaa kamaa mun mielestä. Hiukan tuo "maailmanmusiikki"-osasto on tällä levyllä poissa, mutta materiaali ei mielestäni sitä tällä kertaa kaipaa. Saataiskos ne Suomeen kesällä? Puistoblues? Pori Jazz? Helkutin hyvin toimii mulle uusi albumi.Vaatii tosin useamman kuuntelu kerran ennenkuin kolahtaa ihan täysillä. When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace. - Jimi Hendrix |
blastoff 18.02.2009 20:05:44 | |
---|
Saataiskos ne Suomeen kesällä? Puistoblues? Pori Jazz? Kusisin kyllä hunajaa jos saataisiin. Vielä kun ottaisivat Susan Tedeschin mukaan laulamaan, niin aijai... |
DoThePop 19.02.2009 08:21:08 | |
---|
Jumankauta sehän olisi liian hyvää ollakseen totta jos Derek suomeen keikalle saataisiin. National Rifle Association |
oulukyllosa 01.07.2009 22:11:06 | |
---|
Pitäiskö meidän tehä Adressi jonnekin, missä vakuuttelemme Derek Trucks Bandin olevan erittäinkin toivottu/kannatava sainaus Suomeen? Jos pitäis arvata, niin nimi "Derek Trucks" sanoo ihmisille enemmän kuin "Gov`t Mule", mutta bändi lienee kuitenkin pienempi(=halvempi), kuin juuri PuistoBluesissa esiintynyt Mule.Tämä taas tekis taas bändistä loistavan hankinnan. Että jos tuo arvailu pitää paikkansa niin Hyytiäinen ja co, PuistoBluesissa nyt hereillä. Ja vaikka tuo teoria ei pitäiskään, niin hommatkaa silti.Maailman kovin slidekitaristi, joka kannattaa hommata NYT eikä sitten kun hän on liian iso nimi tai heittää veivinsä esim. moottoripyöräonnettomuudessa. The Allman Brothers Bandiä oululaisittain coveroituna www.myspace.com/allmancousins |
blastoff 02.07.2009 19:33:26 (muokattu 02.07.2009 21:09:03) | |
---|
oulukyllosa: Pitäiskö meidän tehä Adressi jonnekin, missä vakuuttelemme Derek Trucks Bandin olevan erittäinkin toivottu/kannatava sainaus Suomeen? Itse laitoin meilillä Puistobluesin järjestäjille palautetta, jossa kiittelin Gov't Mulen järkkäämisestä Suomeen ja ehdotin ensi vuodeksi juuri Derekin (ja Susan Tedeschin ja Allman Brothersien...) hommaamista :) info@puistoblues.fi -> Sinne vaan viestiä. |
oulukyllosa 02.07.2009 21:07:39 | |
---|
blastoff: Itse laitoin meilillä Puistobluesin järjestäjille palautetta, jossa kiittelin Gov't Mulen järkkäämistä Suomeen ja ehdotin ensi vuodeksi juuri Derekin (ja Susan Tedeschin ja Allman Brothersien...) hommaamista :) info@puistoblues.fi -> Sinne vaan viestiä. Juu minä laitoin kanssa. Tuolla "perheyrityspaketilla" saisi koko festivaalin esiintyjät kuntoon yhdellä iskulla.Plajonko lie maksais, on eri asia.Vittu tuo OIS kova paketti, saattasin lähteä kauemmaskin kattomaan. The Allman Brothers Bandiä oululaisittain coveroituna www.myspace.com/allmancousins |
velsa 20.07.2009 00:53:21 | |
---|
Hommasin ton muutaman vuoden takaisen Songlines:in puolivahingossa ja jumalauda että purkka pysähty.........kyllähän mä sen oon jo vuosikymmenen verran tienny et se on vidun kova keittäjä mutta ei mulla sitten näköjään ollu pienintäkään aavistusta mihin se oikeesti pystyy halutessaan.......toihan on täysin järjetöntä osaamista......ei tolleen voi vetää!!!!!Siel on Japanit ja Intiat ja Turkit ja blyyssit ja zäässit ja mitä niitä nyt onkaan.....sekoitettu ihan tosta vaan älyttömän hienoksi täysin omansa näköiseksi sopaksi.........USKOMATON HEPPU!!!!!!!!! Kauas on pitkä matka........ |
sehän on edelleen euroopan rundilla...noppeesti liput ja menoks! |
oulukyllosa 21.07.2009 03:34:13 | |
---|
Näkyi Derek komeilevan uuden "Guitarist"-lehden kannessa ja otsikko kuului "Maailman paras slide-kitaristi".Jäi ostamatta ku hinta oli läpyskällä 13e,törkeästi olivat laittaneet sellaiseen muovikelmuun vielä, ettei saa selata ennen ostopäätöstä :-) The Allman Brothers Bandiä oululaisittain coveroituna www.myspace.com/allmancousins |
apenaattori 21.07.2009 17:17:41 | |
---|
oulukyllosa: Näkyi Derek komeilevan uuden "Guitarist"-lehden kannessa ja otsikko kuului "Maailman paras slide-kitaristi".Jäi ostamatta ku hinta oli läpyskällä 13e,törkeästi olivat laittaneet sellaiseen muovikelmuun vielä, ettei saa selata ennen ostopäätöstä :-) Harvasta kitaristista uskaltaa antaa "maailman paras"- lausuntoja, mutta kyllä Trucksin slide-työskentely on jotain täysin yliluonnollista. Songlines -live-dvd:tä olen tässä viime päivinä katsellut ja on kyllä aika tiukkaa kamaa. Pitäisi varmaan ottaa uusi levykin kuunteluun. http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
horsehead75 22.07.2009 19:58:50 | |
---|
Kannattaa muuten myös tsekata tuo Rouva Trucksin, Susan Tedeschin, uusin levy "Back to the river". Derek vetää muutamilla piiseillä tyylikkäästi kanssa. Levy on muutenkin erinomainen, kannattaa tutustua! apenaattori: Harvasta kitaristista uskaltaa antaa "maailman paras"- lausuntoja, mutta kyllä Trucksin slide-työskentely on jotain täysin yliluonnollista. Songlines -live-dvd:tä olen tässä viime päivinä katsellut ja on kyllä aika tiukkaa kamaa. Pitäisi varmaan ottaa uusi levykin kuunteluun. When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace. - Jimi Hendrix |
oulukyllosa 23.07.2009 01:22:31 | |
---|
Jep,itse hoksasin vasta aivan äskettäin,että Susan Tedechi on tosiaan Derek Trucksin vaimo.Ihmettelin että pirunko lailla ne aina on toistensa keikoilla vierailevina tähtinä:-) Täytyypä tutustua noihin rouvan tuotoksiin.Erittäin miellyttävä lauluääni Susanilla on sen perusteella mitä olen kuullut. The Allman Brothers Bandiä oululaisittain coveroituna www.myspace.com/allmancousins |
DoThePop 23.07.2009 11:12:53 | |
---|
Hyvää kamaa Susankin vetää, vaikka omaan levyhyllyyn ei oo eksynyt kuin yksi rouvan levy. National Rifle Association |
blaekie 25.07.2009 20:12:14 (muokattu 25.07.2009 20:25:50) | |
---|
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
velsa 28.07.2009 01:10:30 | |
---|
blaekie: Joo kyllä noi slaidilikit on käsittämättömiä, miten ne tuleekin noin sujuvasti, Joyful Noise -> http://www.youtube.com/watch?v=8AkvIErWE8c EDIT: ja ihan vidun tiukka bändi muutenkin, ei muuta kuin jäkeen ensi kesänä tää ryhmä, tai sitten ABB EDIt2: Noo joo kyllä tolla http://www.youtube.com/watch?v=5FlOJXL4j6k progesoololla vois pärjätä mnetin sooloskaboissa, tai sit ei, jos sattuu joku puritaani paikalle ;-) Ihan vidun kova jamppa se on ilman putkeekin.......tossa Songlines levyllä se vetelee yhessä biisissä semmosta zäässiä ilman putkee ettei mitään rajaa......ja joku ties kertoo et sil on keppi kuulemma aina avoimessa E:ssä veteli se putkella tai ei......eli kyllähän se aina menee silleen et jos joku vetelee jollain erikois vireellä ni aina se kuulostaa erilaiselta ku perusvire.... vaikka vedeltäs samoja likkejä.....samahan pätee vasureihin jotka vetää kielet nurinpäin.....!!! Kauas on pitkä matka........ |
oulukyllosa 28.07.2009 17:11:46 | |
---|
Joo,avoimessa E-ssä on Derekin kitara. Crossroads 2007 dvd:llä Derek kertoilee että heidän kotonaan kuunneltiin lähinnä kahta levyä "Live At The Fillmore Eastiä" Allmanilta, ja "Laylaa..." Derek And The Dominoesilta,ja se oli lähtökohtaisesti jo syy että pikkupoika Derek alkoi soittaa putkella ja E vireestä.Niin ja nimensäkinhän Derek sai tuosta jälkimmäisestä levystä.Jos joku ei tiedä niin Derek on Allman rumpali Butch Trucksin veljenpoika. Tuota Layla levyä paljon kuunnelleena oon hoksannu että Derek on blokannu sen levyllä kuultavan Duanen soundin ihan yks yhteen.Se on se Derekin vähemmän käyttämä soundi niistä kahdesta millä se soittaa :-) Onneksi,sillä se ei oikein ole minun makuun. The Allman Brothers Bandiä oululaisittain coveroituna www.myspace.com/allmancousins |