Aihe: Jackson RR ja ESP SV
1 2
TKosk
18.07.2009 21:42:27
aimoo: "Nythän tossa torilla näyttäs olevan parikin Custom Shop - RR:ää, eri asia on sitten että miten ulkonäkö miellyttää, ja mitä budjetti sanoo."

Katoppa vaan niin kaupaksi menee, itse lähtisin tinkaamaan/vaihtoa ehdottamaan jos vaan tarvetta olisi saada 5. jaska.

En mä väittänytkään että ei menisi kaupaksi. Aloittaja vaan ei ilmeisesti pitänyt liekkikuvioisesta RR1:stä, joten mietin ettei maastokuviokaan ole ehkä sydäntä lähinnä.
lavaamo
18.07.2009 21:43:52
TKosk: En mä väittänytkään että ei menisi kaupaksi. Aloittaja vaan ei ilmeisesti pitänyt liekkikuvioisesta RR1:stä, joten mietin ettei maastokuviokaan ole ehkä sydäntä lähinnä.

Joo, kyllä noi liekitkin näyttää paremmalle kuin maastokuvio :) Ja alkaa tuon Customin kanssa tulla jo budjettikin vastaan.
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
aimoo
18.07.2009 22:14:37 (muokattu 18.07.2009 22:22:23)

TKosk: En mä väittänytkään että ei menisi kaupaksi. Aloittaja vaan ei ilmeisesti pitänyt liekkikuvioisesta RR1:stä, joten mietin ettei maastokuviokaan ole ehkä sydäntä lähinnä.

Jep, makuasioita...Pointtini oli enemmän että kovin on kalliita mutta ottajia vaan jostain löytyy, ei suinkaan väittely meneekö kaupaksi/eikö mene kaupaksi...Pahoittelut epäselvästä ilmaisusta.
Rr usa-malli on mielestäni varmempi valinta. Jatka etsimistä vaan kyllä se mieluisa löytyy, kyllä niitä suht paljon liikkuu.
lärviapina
18.07.2009 23:41:51
Juicy: Näin mun mielikuvissa. =)

Hyvä korjaus!
Rauchen Sie Malrboro oder Rovaniemi?
McNulty
19.07.2009 00:05:59
Juicy: RR on mallistossa vähän kuin Corvette.

Mie en ainakaan ostaisi ainuttakaan urheiluautoa jonka takajousitus hoidetaan 2000-luvulla vielä LEHTIJOUSILLA! Siis oikeasti... ei näin, ei todellakaan näin :)

Sori offtopicista.
Ylimielistä besserwisseröintiä m.netissä jo vuodesta 2003 lähtien!
Juicy
19.07.2009 00:28:18

lärviapina: Hyvä korjaus!

No niinhän se on, varmaan joidenkin mielestä Toyotat on paskimpia autoja joita ikinä on tehty, ja jumalaisen Ibanezin rinnastaminen siihen on pahempaa kuin kirkkojen polttaminen ja hautojen häpäisy.

Nyt puhuttiin MOJOsta, ja jokainen arvioi sen täysin omakohtaisesti. En minäkään jenkkiautoja kovin käytännöllisenä pidä, vaikka mojoa niissä mulle onkin. =)
"...pala kaulan yhden elimen, pitkä tappi."
Esp
19.07.2009 01:12:08

Juicy: No niinhän se on, varmaan joidenkin mielestä Toyotat on paskimpia autoja joita ikinä on tehty, ja jumalaisen Ibanezin rinnastaminen siihen on pahempaa kuin kirkkojen polttaminen ja hautojen häpäisy.

Nyt puhuttiin MOJOsta, ja jokainen arvioi sen täysin omakohtaisesti. En minäkään jenkkiautoja kovin käytännöllisenä pidä, vaikka mojoa niissä mulle onkin. =)

Mojosta ei tule mieleen muuta kuin Homer Simpsonin apuriapina. Henkilökohtaisella tasolla ärsyttävin jenkkitermi ikinä, varsinkin soitinta kuvaillessa. Se taika mitä soitossa on tulee sormista, eikä instrumentista. Ja tämä on virallinen totuus tm

Hieman totisemmalla naamalla voinee todeta, että omaan lapaseen ESP:n kaulaprofiili sopii Jaskaa paremmin, tosin Lespa sopii vielä paremmin, siksi oma custom ESP:ni onkin Lespan kaulaprofiililla tehty v-hirviö... kaikkea sitä.

Jossain muussakin topicissa totesin, että yli 2000 euron kitaroissa kyse on vain makuasioista, niissä on laatu ja viimeistely yleensä kohdillaan, toinen tykkää äidistä, toinen tädistä ja kolmas tyttären mäyräkoirasta.
Täh?!?
Valtton
19.07.2009 12:08:58 (muokattu 19.07.2009 12:51:19)

Miten pakasta vedetyn jenkki Jaskan kohdalla voi puhua mistään sen kummallisemmasta "mojosta" muutenkaan? Helv.tin hyvä soitinhan se on mutta ei ketään pidetä sen kovempana kepittäjänä vaikka olisi mimmosta "mojoa" luutussa. Jos tsekkaa Youtuben jotain kotivideota missä heppu vetää vaikka millä RR1 Customilla niin ei paljon auta jos ei homma rokkaa.
Ja "mojo" taitaa olla tehdasrelikoitujen sun muiden mallisarjojen hyvä myyntipuhe. Hei ostas tästä tämmönen kulutettu keppi niin jengi näkee että kyllä nyt on skebaa jyystetty vuosikaudet:)

Miusta se "Mojo" syntyy kun viini soittimen pitkän omistussuhteen johdosta, eli kyse on tunnearvosta enneminkin. Sitä voi hyvällä omallatunnolla vaikka sanoa että perkule nää skraadut on muuten tullut sieltä ja sieltä tai tämän skeban hankintamatkalla perkele laiva upposi ja kitaralaukun päällä sitä seilattiin Atlantilta haiden seassa kannibaalisaarelle, jossa Woodoopappien kanssa juotiin pääkalloista Ayahuascaa................

Rapulaista ajatuksenlentoa näin sunnuntaisin.

EDIT: Älkää vaan jatkako kertomusta!
First Class In The WhiteTrash
H.Corruption
19.07.2009 16:50:43
Juicy: Tästä olis kiva kuulla lisää. Oliko kyseessä virhe tehtaalta, vai jokin tietyn mallin ominaisuus?

Parin Jacksoneiden kanssa toimineen kitarakorjaajan mielestä kyseessä oli joko tehtaan paha moka tai sitten kitara oli alunperin custom, joka ei jostain syystä kelvannutkaan asiakkaalle. Heidän mukaansa Jaskojen kauloissa ei mittaheittoja esiintynyt.

Siitä kaulasta. Se oli 1,2mm paksumpi kolmannen nauhan kohdalta ja 1,9mm paksumpi 12. nauhalta kuin spekseissä. Lisäksi kaula oli reilusti leveämpi kuin standardi.

Ihmetystä aiheutti myös kitaran sarjanumero. Se oli pienempi kuin olin nähnyt tilaushetkellä erään jenkkiläisen kitaraliikkeen listassa myynnissä olevat RR1:t.

Onneksi sain kitaran palautettua ja rahat takaisin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)