Aihe: marchis apua?
1
jurzi
17.07.2009 21:42:47
joo elikkä olen perinyt isältäni tällläisen vanhan marchis les paulin ja olen kuullut jostain että olisi hyvin arvokas kitara joten osaisitteko auttaa miestä mäessä ja kertoa jotain hintaa mitä siitä voisi saada :)
Karvanaama-Zakk
17.07.2009 21:56:11

Enpä osaa sanoa että onko toi nyt mitenkää arvokas.Itelläkin on tossa kaapissa jonkin sortin Strato kopio samalta valmistajalta.Oishan toi mukava joskus kuntoon laittaa ku eka kitarani kumminki =)
Karvojen kasvatus on miesten hommaa!!!!
Antti1
17.07.2009 21:58:28
Saatan erehtyä kovastikin, mutta mulle on jäänyt jostain takaraivoon sellainen todella epävarma kutina, että tämäkin olisi yksi sellainen "isännätön" japsimerkki vuosien takaa.

Pistätkö vielä speksejä ja mahdollisimman hyvät/monipuoliset kuvat vehkeestä, niin on helpompi jeesata.
Fuck this shit! It's gone too far!
Trendkeel
17.07.2009 22:02:12
Antti1: Saatan erehtyä kovastikin, mutta mulle on jäänyt jostain takaraivoon sellainen todella epävarma kutina, että tämäkin olisi yksi sellainen "isännätön" japsimerkki vuosien takaa.

http://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=8190692

Näinhän kettu viimeisessä virkkeessä sanoo. Vahvasti epäilen, että olisi kovin haluttu peli, etenkin kun kyseessä on näinkin tuntematon merkki. Tai no, toiselle tuntematon voi tarkoittaa ihan hyvin harvinaista..
Antti1
17.07.2009 22:05:02
Kas vain, eli en sittenkään ollut muistelmieni kanssa aivan väärässä. Tolla perusteella jo sanoisin, että kyseessä ei ole erityisen arvokas kitara. Riippuen yksilöstä toki ihan käypä soittopeli, mutta rahallinen arvo on todennäköisesti suuri pettymys.
Fuck this shit! It's gone too far!
tonhat
18.07.2009 16:38:31
Omistin taannoin Marchisin SG:n 70-luvulta, hieman kärsinyt mutta toimiva. Arvoltaan ei tosiaan mikään päätä huimaava, mutta kyllä siitä reilun satkun sai.

Etsiskelin tietoja k.o. kitarasta, mutta hankala oli ihmeempiä löytää, mutta kuten täällä jo mainittukin ei vastaa noita arvo japseja.
Näillä Mennään!
jazzbass-74
18.07.2009 23:08:30
Mun ensimmäinen BASSO oli Marchis Jazz Bass kopio ja erittäin tyylikäs sunburst. Laadusta en osaa sanoa, koska olinhan silloin 12-14 -vuotinen basistinalku ennenkuin myin sen pois. Mut ostaisin sen takaisin kotiin, jos saman yksilön löytäisin.
Bassonsoiton salat on nopeat jalat!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)