Aihe: Keskustelua Roots-skabasta Vol II
1 2 3 4 567 68 69 70 71122 123 124 125 126
latuska90
17.07.2009 20:44:24

BigPapa: Uusi perheenjäsen:

Fender Stratocaster 1985

http://muusikoiden.net/dyn/users/60840.jpg

No ohhoh, kylläpäs sulla nopsasti kasvaa tuo kitara-arsenaali. Mä aion hankkia heti kun on rahnaa, Matti Nevalaisen Telecasterin:

http://www.millbrook.fi/tuotteet.ph … &tuoteryhma_id=73&offset=60
"Valkoinen mies on viisas sen sähkön kanssa, mutta mitäs sitten tehdään kun sähkö loppuu?" - Albert Järvinen
BigPapa
17.07.2009 21:11:23

1. BigPapa: Nastaa kiireilemätöntä bluesia ja varmaa menoa. Papan soundi on vähän muuttunut viime kuulemasta tiukemmasta hieman pehmeään, ei paha. Kerrotko Papa onko tässä ny sun uusi Strato ja millä mikillä vetäisit?

Oli Firebird tässä ja tallamikki vallankin käytössä.
They say everything can be replaced Yet every distance is not near So I remember every face Of every man who put me here. I shall be released.
blues guitar
17.07.2009 21:24:27

blues guitar: Tässä kitarassa on kyllä mainio ja tasapainoinen soundi, kerrotko millä kepillä & setupilla vetelit?

Fender Byddy Guy Stratocaster kaulamikillä, mid boost kakkosella ja TBX puolessavälin.
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
BigPapa
17.07.2009 21:37:26

Tuoreehko Family Portraitti:

http://muusikoiden.net/dyn/users/60849.jpg
They say everything can be replaced Yet every distance is not near So I remember every face Of every man who put me here. I shall be released.
blaekie
17.07.2009 21:56:03

BigPapa: Tuoreehko Family Portraitti:

http://muusikoiden.net/dyn/users/60849.jpg

Makoisan näköinen värisuora. Vaikka jotkut jotain toista väittääkin, kyllä näillä ulkomusiikillisilla ulkonäköseikoilla on toudellakin merkitystä, kiva soittaa kivan näköisellä kitaralla, siis.
Nii onkii ... vai oliko sittenkään ..
Väsykäsi
17.07.2009 22:02:52
Kuningas suora ja potti Papalle onnittelut uudesta perheenjäsenestä.

Näyttää jakavan vähän mielipiteitä tää mun soitto ja saundi. Jokku tykkää delayn määrästä jotkut ei jotkut revittelystä jotkut ei. Itse tykkään alkuun soitella rauhallisesti ja tunnelmoida mutta lopussa sitten revitellä oikein kunnolla :P Epävireisyys tosiaan johtunee siitä että kesken vetoo alko sormesta vuotaan verta mutta vedin tuskallisesti loppuun asti, ja Firebirdillä on ollut paha tapa kunnon bendausten jälkeen laskea g-kielen virettä. Olisko vinkkejä kuinka saan otelaudan puhtaaksi verestä?
Plexi Marshall has 2 mode: all on 0 and all on 10 (or 11;D)
blaekie
17.07.2009 22:07:02

Väsykäsi95: Kuningas suora ja potti Papalle onnittelut uudesta perheenjäsenestä.

Näyttää jakavan vähän mielipiteitä tää mun soitto ja saundi. Jokku tykkää delayn määrästä jotkut ei jotkut revittelystä jotkut ei. Itse tykkään alkuun soitella rauhallisesti ja tunnelmoida mutta lopussa sitten revitellä oikein kunnolla :P Epävireisyys tosiaan johtunee siitä että kesken vetoo alko sormesta vuotaan verta mutta vedin tuskallisesti loppuun asti, ja Firebirdillä on ollut paha tapa kunnon bendausten jälkeen laskea g-kielen virettä. Olisko vinkkejä kuinka saan otelaudan puhtaaksi verestä?

Huhhuh, hurjaa meininkiä, veri lähtee kyllä ihan kylmällä vedellä, Mutta ei tää niin vakavaa oo, et kannattaa itteensä teloo, ainakaan kitaroiden sun muiden kanssa ;-)
Väsykäsi
17.07.2009 22:11:48 (muokattu 17.07.2009 22:29:31)
Joo muttakun alkulähti niin mukavasti niin päätin jatkaa soittamista. Ei sitä verta paljoa tullu mutta on vähän ruma tollanen punanen läiskä bindingeissä ja nauhoissa otelaudassa se ei niin näykkään.

Tossa on Firebirdi ottamassa vähän aurinkoo.

http://muusikoiden.net/dyn/users/60822.jpg
Plexi Marshall has 2 mode: all on 0 and all on 10 (or 11;D)
BigPapa
17.07.2009 22:13:12

Väsykäsi95: Joo muttakun alkulähti niin mukavasti niin päätin jatkaa soittamista. Ei sitä verta paljoa tullu mutta on vähän ruma tollanen punanen läiskä bindingeissä ja nauhoissa otelaudassa se ei niin näykkään.

Tossa on Freebirdi vähän ottamassa aurinkoo:P (Kyllä ristin kitaran Freebirdiksi 8) )

Kato prkl...samanlaisen tuolin hommasin tänään.
blaekie
17.07.2009 22:20:01

Väsykäsi95: Joo muttakun alkulähti niin mukavasti niin päätin jatkaa soittamista. Ei sitä verta paljoa tullu mutta on vähän ruma tollanen punanen läiskä bindingeissä ja nauhoissa otelaudassa se ei niin näykkään.

Tossa on Freebirdi vähän ottamassa aurinkoo:P (Kyllä ristin kitaran Freebirdiksi 8) )

BigPapa: Kato prkl...samanlaisen tuolin hommasin tänään.

Mä ostin tollasen kylmälaukun joskus kans, ;-) mut ihan siisdi Fairböördi, eikä mikään "freebird" , vm on biisin nimi, ja siksi saa jäädäkkin.
Väsykäsi
17.07.2009 22:28:12
Kyllä mää sen tiedän että Freebird on biisin nimi (kukapa ei). No vaihdetaan nimee niin ei tule kränää. Ookkos Papa muuten huomannu että kallistuksen säätö on vähän epämääräinen?
Yllä olevassa tekstiä ei ole tarkastettu kenenkään toimesta enkä ota vastuuta puheistani klo 12 jälkeen.
Väsykäsi
17.07.2009 22:29:00 (muokattu 17.07.2009 22:36:14)
jotain paranormaalia on tekeillä postaa tänne pari minuuttia sitten lähettämää kirjotusta.
Yllä olevassa tekstiä ei ole tarkastettu kenenkään toimesta enkä ota vastuuta puheistani klo 12 jälkeen.
Väsykäsi
17.07.2009 22:29:50
Tuplat tuli rölöö.
BigPapa
17.07.2009 22:31:54 (muokattu 17.07.2009 22:32:22)

Väsykäsi95: Kyllä mää sen tiedän että Freebird on biisin nimi (kukapa ei). No vaihdetaan nimee niin ei tule kränää. Ookkos Papa muuten huomannu että kallistuksen säätö on vähän epämääräinen?

Mjaa mä en tiedä kun kitarapajassa laittovat kaiken valmiiks, eikä oo mitään tarvinnu muuttaa. Joo joo tuolissa ....on se vähän ...
Väsykäsi
17.07.2009 22:34:53
BigPapa: Mjaa mä en tiedä kun kitarapajassa laittovat kaiken valmiiks, eikä oo mitään tarvinnu muuttaa. Joo joo tuolissa ....on se vähän ...

Joo tuolia meinasinki vähän sekavasti sanoin. Kitarakuun Seppo pisti omani (kitaran) tosi hyviin säätöihin mihinkään ei ole tarvinnu koskea (vielä).
BigPapa
17.07.2009 22:35:49

Väsykäsi95: Joo tuolia meinasinki vähän sekavasti sanoin. Kitarakuun Seppo pisti omani (kitaran) tosi hyviin säätöihin mihinkään ei ole tarvinnu koskea (vielä).

Noi tuolit pitää säätää iha ite...
MadMatt
17.07.2009 22:36:54 (muokattu 17.07.2009 22:38:07)

--- Sensuuri iski ----
blaekie
17.07.2009 22:38:55

Väsykäsi95: Kyllä mää sen tiedän että Freebird on biisin nimi (kukapa ei). No vaihdetaan nimee niin ei tule kränää. Ookkos Papa muuten huomannu että kallistuksen säätö on vähän epämääräinen?

Kummassa, Firebirdissä vai tuolissa ? 8D) Ok, tsori ei ollu tarkoitus kiusata, kyl mää tiesin et sä tiesit, mulla on itsellä suurinpiirtein sun ikäinen poika , jonka kans näitä juttuja tulee heitettyy. Keep up the good work,
Väsykäsi
17.07.2009 22:41:19 (muokattu 17.07.2009 22:43:40)
BigPapa: Noi tuolit pitää säätää iha ite.

Niin...Mulla on semmonen tunne vielä että joku kaunis päivä nukahdan tuoliin ja herätessäni löydän itseni solmiintuneena tuoliin niin huteran olonen se on pitäis kai ottaa jesari ja työkalut kauniiseen käteen ja säätää se yhteen asentoon...

Kummassa, Firebirdissä vai tuolissa ? 8D) Ok, tsori ei ollu tarkoitus kiusata, kyl mää tiesin et sä tiesit, mulla on itsellä suurinpiirtein sun ikäinen poika , jonka kans näitä juttuja tulee heitettyy. Keep up the good work,

Ei anneta pikkujuttujen pilata hienoo perjantai iltaa. Samaa juttuu se oma isukki heittää.

Rölö röllöllöö

lisää limpparia :P
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)