jyrkit 13.07.2009 12:01:51 | |
---|
Kaipailisin sanoja+sointuja Sommerjoen tulkitsemiin kappaleisiin: - Arpiset haavat - Aaamuöiseen sateeseen - Teinienkeli - Mä haluan sut Olisi kiva jos edes joku löytyisi jyrkitamminen@hotmail.com |
niko_ 13.07.2009 23:02:50 | |
---|
Joo elikkäs popedalta kaipailisin 3 perusbiisiä. Onhan päivä vielä huomennakin , elän itselleni ja pitkä kuuma kesä sointuja kaipailisin. pitkä kuuma kesään olen jonkinlaiset soinnut saanut mutta en saa kuulostamaan samalta. Kiitos jo etukäteen! |
WillHouy 14.07.2009 16:05:09 | |
---|
Minun guugletus taidoila ei löydy tabseja Verenpisaran biiseihin harvoin ja sinun tyyneytesi vie voiton kaikesta. Pittää syä, että kasvaa isoksi ja vahvaksi. Tai ainaki isoksi... |
lehtiju2 15.07.2009 01:30:43 | |
---|
Chydeniuksen "Sinua sinua rakastan" ja "Laulu kuolleesta rakastetusta" -biiseihin olisi kiva saada jonkinlaiset soinnut. |
lehtiju2 15.07.2009 21:15:55 (muokattu 15.07.2009 21:16:55) | |
---|
niko_: Joo elikkäs popedalta kaipailisin 3 perusbiisiä. Onhan päivä vielä huomennakin , elän itselleni ja pitkä kuuma kesä sointuja kaipailisin. pitkä kuuma kesään olen jonkinlaiset soinnut saanut mutta en saa kuulostamaan samalta. Kiitos jo etukäteen! No "Kuumaa kesää" olen ainakin itse soitellut tälviisii (vaikka soinnut sulla kuulemma jo onkin): -riffi- E, H E Hän oli tosi upee näky lyhyessä kesämekossaan... Emaj7 Cism Mä hänet rantatiellä näin... A ...nousi... E ...satulaan 2. kierron jälkeen: H, H(C bassosävelenä, en nyt muista mikä sointu tuo on viralliselta nimeltään...) Chorus: Cism, H, A E, Cism Cism, H, A H, E -riffi- C-osa: Cism Aamuyön raikas tuoksu... A Torin laitaan kävellään... Fism Purista mua lujaa beibi... H Pistä silmät... H(C) ...kii... |
lehtiju2 15.07.2009 22:53:54 (muokattu 15.07.2009 23:55:53) | |
---|
lehtiju2: No "Kuumaa kesää" olen ainakin itse soitellut tälviisii (vaikka soinnut sulla kuulemma jo onkin): -riffi- E, H E Hän oli tosi upee näky lyhyessä kesämekossaan... Emaj7 Cism Mä hänet rantatiellä näin... A ...nousi... E ...satulaan 2. kierron jälkeen: H, H(C bassosävelenä, en nyt muista mikä sointu tuo on viralliselta nimeltään...) Chorus: Cism, H, A E, Cism Cism, H, A H, E -riffi- C-osa: Cism Aamuyön raikas tuoksu... A Torin laitaan kävellään... Fism Purista mua lujaa beibi... H Pistä silmät... H(C) ...kii... PS. Voimasointuinahan alkuperäinen tietty menee. PPS. Öööh, painoin väärää nappulaa ja vastasin näköjään itselleni, kun lisäsin tuon jälkikirjoituksen... Pitäis jollain keinolla olla mahdollista poistaa nämä turhat omat viestit. |
Vompo 16.07.2009 00:30:48 (muokattu 16.07.2009 00:31:25) | |
---|
|
akustikko 16.07.2009 08:42:56 (muokattu 16.07.2009 12:48:25) | |
---|
Tervehdys Mitenkäs kiertää tuo Onkimiehen Blues? Mä Töölönlahden rantaan lähden fisustaan, skitareita jallittaan. "Joko sä nyt heräät, duunataanko eväät," mutsi huusi mennessäin. "Oota vähän vielä, roskis täyty viedä," mut mä vain shungasin: "Nyt mä lähden kalaan. Nyt mä lähden kalaan. skitareita jallittaan."................................ |
Siogo 16.07.2009 14:50:54 | |
---|
Voisko joku laittaa tabeina Popedan Huumetta |
jyrkit 16.07.2009 20:47:07 | |
---|
Löytyiskö keltää sanat ja soinnut YÖ:n biisiin "Rakkaus on lumivalkoinen" jyrkitamminen@hotmail.com |
jyrkit: Löytyiskö keltää sanat ja soinnut YÖ:n biisiin "Rakkaus on lumivalkoinen" jyrkitamminen@hotmail.com http://lmgtfy.com/?q=rakkaus+on+lumivalkoinen+tab Siinä ois. Ja se on sitten se eka linkki jos vielä pitää helpottaa. Pakko vielä kysyä että menikö tuo siun viesti multa jotenkin ohi, vai etkö vaan jaksanut googlettaa? |
akuankkakomppi 16.07.2009 22:34:11 | |
---|
Call me a relic, call me what you will. Say I'm oldfashioned say I'm over the hill. Today's music ain't got the same soul, I like that old time rock'n'roll" -Bob Seger |
Isokello 17.07.2009 10:33:31 | |
---|
|
nasker 19.07.2009 16:35:57 | |
---|
Marzi Nyman - Outo tyttö http://www.youtube.com/watch?v=Wiwct6YBlPc Koitin aikani plokkailla, mutta en kyllä ihan tyytyväinen ole saatuihin tuloksiin. Viitsisikö joku ketunkorva pistää soinnut tänne. Tuhannet kiitokset jo etukäteen! |
Bugi 20.07.2009 06:38:17 | |
---|
Jumansviidu. |
Zarmo 20.07.2009 13:08:06 | |
---|
Bugi: Nyt iski meikäläisenn kovanluokan J.Karjalais innostus,ja netistä löysinkin Ankkurinnapin soinnut. Mutta ovatko nuo nyt sitten oikeita? http://www.guitartabs.cc/tabs/j/j_karjalainen/ankkurinappi_crd.html Miullon sellanen muistikuva, että tuo menis Bb:stä, muuten varmaan ihan hyvät soinnut. Eli jos tuntuu, ettei levyn päälle toimi, niin sävellaji taitaa olla eri. Edelleen muistikuvani mukaan puolue suosittelee kapoa kolmosväliin ja G-duurin sormituksia. Sitten voi ottaa siinä yhdessä kohtaa aina Cadd9:n. Muistikuvani ovat tosin hataria. |
Bugi 20.07.2009 14:50:25 | |
---|
Zarmo: Miullon sellanen muistikuva, että tuo menis Bb:stä, muuten varmaan ihan hyvät soinnut. Eli jos tuntuu, ettei levyn päälle toimi, niin sävellaji taitaa olla eri. Edelleen muistikuvani mukaan puolue suosittelee kapoa kolmosväliin ja G-duurin sormituksia. Sitten voi ottaa siinä yhdessä kohtaa aina Cadd9:n. Muistikuvani ovat tosin hataria. Mitäs nuo g-duurin sormitukset tarkoittavat? G:tä ja G7:seiskaa? Jumansviidu. |
Sergei Fallinen 20.07.2009 14:58:41 | |
---|
Bugi: Mitäs nuo g-duurin sormitukset tarkoittavat? G:tä ja G7:seiskaa? sitä, et kun sullon se capo siin kolmosvälissä, niin vedät ton G-duurin soinnuilla, jolloin se soi Bb-duurissa, eli soinnut tos biisis lähtis G C G C ja se kuulostais tältä: Bb Eb Bb Eb |
Bugi 20.07.2009 15:00:33 | |
---|
hibernance: sitä, et kun sullon se capo siin kolmosvälissä, niin vedät ton G-duurin soinnuilla, jolloin se soi Bb-duurissa, eli soinnut tos biisis lähtis G C G C ja se kuulostais tältä: Bb Eb Bb Eb Selvä...senverta vielä kysyisin että muuten siis samat sormitukset,paitsi että tässä tapauksessa se 3väli onkin se 1väli? Jumansviidu. |
papitsu 20.07.2009 15:03:44 | |
---|
Bugi: Selvä...senverta vielä kysyisin että muuten siis samat sormitukset,paitsi että tässä tapauksessa se 3väli onkin se 1väli? Kolmas väli on vapaa kieli, neljäs väli taas ensimmäinen väli. BACON IT! |