petrin1 16.07.2009 15:03:06 | |
---|
terve.olisin ostamassa käytettyä vanhemman mallista toneport ux2:sta. hintaa olisi 120€ sisältäen postikulut. tästä mallista "puuttuu" fx junkie model pack. kuinka tarpeellinen tuo fx junkie on? tämä uusin toneport,pod studio ux2 maksaa thomannilla 188e+rahdin. eli siis teenkö järkevät kaupat jos ostan tuon vanhemman ux2 120€ rahteineen. |
Antti1 16.07.2009 15:04:23 | |
---|
petrin1: kuinka tarpeellinen tuo fx junkie on? Riippuu siitä tarviitko sinä sitä. Tarpeellinen tai ei, niin ilmankin pärjää mainiosti. eli siis teenkö järkevät kaupat jos ostan tuon vanhemman ux2 120€ rahteineen. On toi ihan ok hinta, muttei kyllä mistään megadiilistä voida puhua siltikään. Fuck this shit!
It's gone too far! |
Evilson 16.07.2009 15:57:55 | |
---|
Antti1: On toi ihan ok hinta, muttei kyllä mistään megadiilistä voida puhua siltikään. Uusia POD Studioita saa briteistä 150 euroon, 120 euroa vanhemmasta mallista on ylihintainen IMO. Mä maksoin mun Toneportistani 100 euroa toimituskuluineen. Ostakaa ENGL Powerball! |
Antti1 16.07.2009 16:00:00 | |
---|
Evilson: Uusia POD Studioita saa briteistä 150 euroon Jos sellaisen sattuu saamaan toimitettuna Suomeen asti joskus. :) 120 euroa vanhemmasta mallista on ylihintainen IMO. Mä maksoin mun Toneportistani 100 euroa toimituskuluineen. No saahan sitä vaikka kympillä ostaa, muttei tuo mun mielestä kuitenkaan mikään ryöstöhinta ole. Tinkiä aina kannattaa, jos myyjä hintaa suostuu laskemaan. Fuck this shit!
It's gone too far! |
Antti1: Jos sellaisen sattuu saamaan toimitettuna Suomeen asti joskus. :) Kyllä ne ihan ajallaan tulee jos tavaraa on varastossa. No saahan sitä vaikka kympillä ostaa, muttei tuo mun mielestä kuitenkaan mikään ryöstöhinta ole. Tinkiä aina kannattaa, jos myyjä hintaa suostuu laskemaan. Miten vaan, en mä silti 120 euroa maksaisi. Ostakaa ENGL Powerball! |