Sam Hotman 24.04.2009 23:01:05 | |
---|
juuberi: Paras bändi ikinä Kiitos, että osasit avautua tänne noin hienosti! Vaikka aikalailla sama mieltä minäkin olen :D Joulunviettosi? ''Ostan ihan helvetisti lahjoja, käytän jenkkimaasturia tyhjäkäynnillä koko yön, lähetän arfikan köyhille kersoille jääpalamuotteja ja koskettelen itseäni joulukirkossa.'' - Jawski |
Bobana 25.04.2009 01:31:35 | |
---|
Pöh. Stone on ihan keskivertoa. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
-J.- 25.04.2009 15:08:26 | |
---|
Kylläpä Ruisrock nyt koukuttas! Well, fuck you too! Goodnight's the one I choose, for you.
Sentenced - Excuse me while I kill myself |
InnerSelf 25.04.2009 17:26:07 (muokattu 25.04.2009 17:26:21) | |
---|
-J.-: Kylläpä Ruisrock nyt koukuttas! Niin koukuttais mutta 65e ei koukuta.. :s onneks ehti näkemään vanhukset viime vuonna saunassa ja tavastialla :P mut kaipa sitä pitää silti tonne ruissiin lähteä kun on ihan vieressäkin :D |
FatSam 26.04.2009 10:01:52 | |
---|
InnerSelf: Niin koukuttais mutta 65e ei koukuta.. :s onneks ehti näkemään vanhukset viime vuonna saunassa ja tavastialla :P mut kaipa sitä pitää silti tonne ruissiin lähteä kun on ihan vieressäkin :D Juu, Ruissiin aina vaiks samat kiroomiset aina jonoista ja muista. Hieno perjantai Ruissalossa. "Kappale on yhtyeen tunnetuimpia. Se sisältää yhtyeen kitaristin Dimebag Darrellin soittaman tunnetun kitarariffin. Myös kappaleen musiikkivideo on hyvin tunnettu, jossa kuvataan muun muassa yhtyettä soittamassa erikoisista kuvakulmista välillä hidastettu |
Sodomy 03.05.2009 22:19:42 | |
---|
Thrashin kuluttajana toki kuuntelen Stonea. Ei ehkäpä uppoa läheskään kaikille mutta kyllä se on selvästi paras suomalainen thrash bändi now and foreva. Joutsenniemen laulu on kans hieman kyseenalainen asia mutta esimerkiksi itse keskitynkin enemmän riffeihin ja muuhun soittoon. Pakko-ostoksena Stonen levy heti kun saan rahaa. Meikäpoika ei nimittäin olekkaan niitä miehiä jotka warettaa musaa netistä ja tuhlaa rahat joihinkin paitoihin vaikka sillä rahasummalla saisi ehkä sitä kaikkein tärkeintä. -LEVYJÄ! |
haunted 04.05.2009 00:03:55 | |
---|
FatSam: Juu, Ruissiin aina vaiks samat kiroomiset aina jonoista ja muista. Hieno perjantai Ruissalossa. Time for a little rust in peace.. Semmosta. |
Bimmeri 13.07.2009 21:50:05 | |
---|
Juu parasta Suomi rässiä mitä oon ikinä kuullu. Harmi etten omista kyseisen bändin levyjä enkä ole keikoillekkaan päässyt.=( |
Jonne22 14.07.2009 15:00:17 | |
---|
Hirveesti en oo Stonea kuunnellu aikasemmin, mutta ruisrockin liveveto vakuutti. Nyt on tullut kuunneltua aika paljon, ja erittäin kovaahan tämä on... |
Juu, sanokaahan jotain kappaleita/albumeita mistä kannattaisi aloittaa kuuntelu. Hirveästi on minulle kehuttu kyseistä bändiä, joten katotaas jos itsekkin voisin jossain vaiheessa ;) ... |
Väinämöinen 16.07.2009 10:35:06 | |
---|
washburn21: Juu, sanokaahan jotain kappaleita/albumeita mistä kannattaisi aloittaa kuuntelu. Hirveästi on minulle kehuttu kyseistä bändiä, joten katotaas jos itsekkin voisin jossain vaiheessa ;) Mä lähtisin liikkeelle kahdesta ekasta levystä, Stone ja No Anaesthesia! |
Hiekkaharjun Hendrix 16.07.2009 11:08:54 | |
---|
washburn21: Juu, sanokaahan jotain kappaleita/albumeita mistä kannattaisi aloittaa kuuntelu. Hirveästi on minulle kehuttu kyseistä bändiä, joten katotaas jos itsekkin voisin jossain vaiheessa ;) Ensin lähtisin hakemaan tuota No Anaesthesiaa, jonka jälkeen kävisin debyyttialbumin (Stone) kimppuun. "Laughter is loud when he tells nigger jokes
with his mouth full of banana" |
Kersu 16.07.2009 15:54:55 | |
---|
Ite omistan Stonelta Emotional Playgroundin ja jonku kokoelmalevyn, olisko tuo Stoneage vissiin. Tuossa yöllä päätin sitten tilata palkan kunniaksi loputkin levyt. Tiiäm jo valmiiksi minkätasosta tavaraa sieltä on tulossa, joten ei tarvi pelätä, että rahat ois menny hukkaan. Huomenna levykkeet ovat minun! Suuret zen-viiksimestarit pystyvät tuhisemaan viiksiinsä, vaikka niitä ei olisi. Viikseys on heille ennen kaikkea ruumiista irrallinen olotila, ei niinkään viiksien itsensä fyysinen manifestaatio. -Heartwood |
Stalkah 16.07.2009 18:59:49 | |
---|
Kersu: Ite omistan Stonelta Emotional Playgroundin ja jonku kokoelmalevyn, olisko tuo Stoneage vissiin. Tuossa yöllä päätin sitten tilata palkan kunniaksi loputkin levyt. Tiiäm jo valmiiksi minkätasosta tavaraa sieltä on tulossa, joten ei tarvi pelätä, että rahat ois menny hukkaan. Huomenna levykkeet ovat minun! Suosittelen myös Get Stoned, Stay Stoned-DVD:tä (jos et siis jo ollut tietoinen siitä), kympin materiaalia täynnä koko pakkaus! |
Bugi 16.07.2009 19:51:32 | |
---|
Debyytti on kyllä se paras...Emonational Playground ei oikein iske,muutamaa tapausta lukuunottamatta. Hieno yhtye kumminkin. Jumansviidu. |
Ben_D 17.07.2009 11:33:50 | |
---|
Hommatkaa se livelätty nimeltään Free....levylle on tallennettu erinomaisesti Stonen livefiilis. Fleshred New EP Streaming@http://www.myspace.com/fleshred |
jigsore 19.03.2010 01:16:00 | |
---|
Ben_D: Hommatkaa se livelätty nimeltään Free....levylle on tallennettu erinomaisesti Stonen livefiilis. Totta.. Yksi kovimmista livelevyistä, vaikka onkin kahdelta keikalta koottu. Lipun ostoa Stone-keikalle: http://www.youtube.com/watch?v=UrQ15nDgBOk |
MolesterI 19.03.2010 07:20:57 | |
---|
Thrash till sex |
Filli293 13.10.2010 16:07:04 | |
---|
Itte en noita Stonen lättyjä osaa paremmuusjärjestyksee pistää. Parhaita kaikki! It's not just music, it's a lifestyle! |
Entropia666 13.10.2010 16:50:04 | |
---|
Kaikki albumit ja DVD-löytyy! Latvalan tuotanto tässä pumpussa hakkaa kymmenen - muna COB/Laiho rävellykset... Rokkifotoja
www.haje.fi |