tommiot 15.07.2009 20:17:50 | |
---|
Kävin duunipaikalla lataamassa Logicista yhden yhen vanhan projektin uudelleenmiksattavaksi Digital Performeriin omalle koneelle. Raitoja tuli yhteensä n. 60 kpl. En ehtiny laittaa edes mitään plugareita mihinkään, niin Digital Performer valitteli jo playbackin overloadia. Kone 2006-mallinen Mac Pro 2,66ghz 2xdual core 8 gigalla muistia. Järjestelmänvalvonnan mukaan n. 10% prossutehosta on käytössä. Osaisko joku toinen softa hyödyntää koneen tehoja paremmin, vai mikä tässä kusee? How do mix ?! ¯(°_o)/¯ |
anapena 15.07.2009 20:57:48 | |
---|
Bufferit, work priority, Liquid Mix firewire-väylässä, joku "uusi" laite laitteistossa tms? |
tommiot 15.07.2009 21:01:42 | |
---|
anapena: Bufferit, work priority, Liquid Mix firewire-väylässä, joku "uusi" laite laitteistossa tms? Buffer 1024, enempää ei saa. Work Priority high. Firewire-väylä tyhjä. Ei ylimääräisiä laitteita. How do mix ?! ¯(°_o)/¯ |
tommiot 15.07.2009 21:05:54 | |
---|
Ja audiot on omalla sisäisellä kovalevyllä (Samsung F1). Ei kai tollanen 60 raitaa vielä tarvii olla kahdella eri levyllä?? How do mix ?! ¯(°_o)/¯ |
Koeta kysellä tuolta: www.motunation.com Siellä on aika pätevää Motu-porukkaa yleensä paikalla. Koeta work prioritya medium tai low-asennoissa. |
tommiot 15.07.2009 23:07:12 | |
---|
anapena: Koeta kysellä tuolta: www.motunation.com Siellä on aika pätevää Motu-porukkaa yleensä paikalla. Koeta work prioritya medium tai low-asennoissa. Joo mä laitoin jo tonnekin kyselyä. Mä kelasin vaan että tällä palstalla saattaa tulla objektiivisempaa näkemystä jos joutuu jo harkitsee softan vaihtamista =) DP on mukava käyttää mut ton playback bufferin overloadin kanssa on ollut aina vähän ongelmia... How do mix ?! ¯(°_o)/¯ |
anapena 15.07.2009 23:22:03 | |
---|
Mulla rauhottu tilanne tuon Liquidmixin kanssa, kun laitoin sen plugarien minimenusta jonkun realtime-asetuksen päälle. Mutta toi sun voi olla eri homma...ootko kysyny Motun tech supportista? Joskus sieltä saa fiksunkin vastauksen, joskus taas ihan tyhjänpäiväistä... |
tommiot 16.07.2009 00:16:49 (muokattu 16.07.2009 00:17:08) | |
---|
Näköjään Work Prioritya pienentämällä lähti kuitenkin toimimaan paremmin ... Pistin ihan Low:lle sen. How do mix ?! ¯(°_o)/¯ |