Henkka370 30.06.2009 00:50:57 (muokattu 30.06.2009 00:52:59) | |
---|
Jos jäsen on alle 18-vuotias niin pitääkö tässä olla huoltajan allekirjoitus? |
Ben_D 30.06.2009 20:26:39 | |
---|
Henkka370: Musta tuntuu, että Unit 731 tulee olemaan vitunkova! Saisivat ilmottaa jo julkaisupäivän ja vähän äkkiä. Mulla on nimittäin kiire! E: mitäh joku kirja http://www.levykauppax.fi/artist/slayer/slayer/ Kirja, joka julkaistiin...ööö....reilut vuosi sitten. On muuten hyvä kirja. Fleshred New EP Streaming@http://www.myspace.com/fleshred |
redhat 04.07.2009 23:08:02 | |
---|
Kunhan tuo kirja ilmestyy suomen kielisenä niin täytyy käydä lunastamassa vaikka suomalaisesta kirjakaupasta. .. |
d3monilaama 04.07.2009 23:13:22 (muokattu 04.07.2009 23:14:38) | |
---|
redhat: Kunhan tuo kirja ilmestyy suomen kielisenä niin täytyy käydä lunastamassa vaikka suomalaisesta kirjakaupasta. .. Tosiaan sehän on jo ilmestynyt vuosi sitten jos en kännipäissäni väärässä ole. E: No olin kuitenkin väärässä. Pitäis mennä vaan koisii. Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista. |
Börje 14.07.2009 17:14:01 (muokattu 14.07.2009 17:18:58) | |
---|
You suck, sanoo Hra Devin ja sillon muuten imetään! |
d3monilaama 14.07.2009 17:54:18 | |
---|
Saisivat pikkuhiljaa ilmoittaa sen uuden levyn julkaisupäivämäärän. Eikös sen tässä kesän aikana pitäisi tulla? Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista. |
MaxDamage 14.07.2009 19:23:44 | |
---|
Kirja, joka julkaistiin...ööö....reilut vuosi sitten. On muuten hyvä kirja. Ei kai tuota vain ole kirjoittanu se Englantilainen Joel McIver, joka nyt on julistautunut metalli kirjallisuuden messiaaksi ja siksi pukkaa jokaisesta bändistä teoksen? "Tämä kappale ei ikävä kyllä ole nappisuoritus." "Voi vain ihmetellä mitä bändin mielessä on liikkunut." "Tämäkin sovitus on kummallinen" Jos, niin jätän kyllä Slayer- kirjan väliin. Eiköhän McIver kohta väsää Children of Bodom-The Story -kirjan sillä perusteella että on "Seurannut bändin uraa jo pitkään.";) Mutta asiaan, Kova on odotus Slayerin uutukaisen suhteen. Christ Illusion ei iskenyt yhtä kovaa kuin God Hates Us All joten nyt voisi olla taas näytönpaikka. Toivottavasti levy ei jää setien viimeiseksi vaikka ikä jo painaa. |
Miggoz 14.07.2009 20:13:46 | |
---|
MaxDamage: Ei kai tuota vain ole kirjoittanu se Englantilainen Joel McIver, joka nyt on julistautunut metalli kirjallisuuden messiaaksi ja siksi pukkaa jokaisesta bändistä teoksen? On kirjoittanut. Basisti |
Ben_D 14.07.2009 20:31:34 | |
---|
Ihan sama, kuka on kirjoittanut, mutta kirja on hyvä. Fleshred New EP Streaming@http://www.myspace.com/fleshred |
Walker 14.07.2009 23:02:25 | |
---|
Ainakin Iverin Metallica-läpyskä oli varsin laaduks, vois tänkin etsiä hyppysiinsä. |
krautio 15.07.2009 09:11:53 | |
---|
Kannattaa lukea se kirja. Kehuu kun on kehuttavaa ja kritisoi varsin voimakkaasti tarpeen tullen. Köpe "I would step on anyone who fucked around with my band - personally. I would never send in a heavy, I'd deal with it myself, just as I would go to any lengths to get the band the money they were due" - Peter Grant, The Man Who Led Zeppelin, page 96. |
allupatukka 15.07.2009 15:08:34 | |
---|
krautio: Kannattaa lukea se kirja. Kehuu kun on kehuttavaa ja kritisoi varsin voimakkaasti tarpeen tullen.
Ja tuo on täyttä paskaa. Kun joku kirjoittaa elämänkertaa jonkun tois(t)en töistä, vähintä mitä voi odottaa on puolueettomuus. Jos teos on sitten tälläistä subjektiivista "se riffi oli hyvä mut ei niin hyvä ku se" niin ollaan yläastetasolla. Metallica-läpyskää lukiessa tuntu kovasti siltä että kirjailija on joku randomfani joka kirjottelee mitä sattuun. Faktaa ja omaa mielipidettään sekaisin. Biisien arvostelun saisi jättää kriitikoille. Toivottavasti McIver ei ole sössinyt Slayer-teosta yhtä pahasti. "Naiset ovat kuin saunavuoroja. Parhaat ovat aina varattuja ja loput hyvät yleisiä." |
allupatukka: Ja tuo on täyttä paskaa. Kun joku kirjoittaa elämänkertaa jonkun tois(t)en töistä, vähintä mitä voi odottaa on puolueettomuus. Jos teos on sitten tälläistä subjektiivista "se riffi oli hyvä mut ei niin hyvä ku se" niin ollaan yläastetasolla. Metallica-läpyskää lukiessa tuntu kovasti siltä että kirjailija on joku randomfani joka kirjottelee mitä sattuun. Faktaa ja omaa mielipidettään sekaisin. Biisien arvostelun saisi jättää kriitikoille. Toivottavasti McIver ei ole sössinyt Slayer-teosta yhtä pahasti. Ei se ole yhtään sen enempää paskaa kun sun mielipitees, jonka mukaan joku on paskaa. Muistatko, että mielipiteet ovat kuin persereikiä? Fleshred New EP Streaming@http://www.myspace.com/fleshred |
allupatukka 15.07.2009 22:47:18 | |
---|
Ben_D: Ei se ole yhtään sen enempää paskaa kun sun mielipitees, jonka mukaan joku on paskaa. Muistatko, että mielipiteet ovat kuin persereikiä? En kirjoita elämänkertoja tai mukamasfaktaan pohjautuvia kirjoja bändeistä vaan kommentoin tälläisiä teoksia mnetissä. Siinä on pienoinen ero. Pidä vaan kirjasta kuinka paljon lystäät, se ei ole elämänkerta tms. vaan juuri se satunnaisen fanin kirjoittelema läpyskä joka kertoo bändistä. Voisihan sitä itsekkin kirjoittaa samanlaisen jos vain jaksaisi. Slayerin kohdalla haukkuisin faktana ainakin RIBin yliarvostetuksi, sehän on se yleinen totuus, yksilön mielipide. Ja joo, mielipiteeni on paska, sinun myös. Onneksi Slayerin kirjan nimi on sentään "The Bloody Reign Of Slayer" eikä mikään "The Truth About -----" kuten tallicaa käsittelevä vastaava teos. Metallica-kirjan nimi oli hyvin harhaanjohtava, että menin vahingossa hankkimaan sen. Wikipediastakin olisi löytänyt puolueettomampaa tietoa. "Naiset ovat kuin saunavuoroja. Parhaat ovat aina varattuja ja loput hyvät yleisiä." |
Ben_D 15.07.2009 22:55:09 (muokattu 15.07.2009 22:56:43) | |
---|
allupatukka: En kirjoita elämänkertoja tai mukamasfaktaan pohjautuvia kirjoja bändeistä vaan kommentoin tälläisiä teoksia mnetissä. Siinä on pienoinen ero. Pidä vaan kirjasta kuinka paljon lystäät, se ei ole elämänkerta tms. vaan juuri se satunnaisen fanin kirjoittelema läpyskä joka kertoo bändistä. Voisihan sitä itsekkin kirjoittaa samanlaisen jos vain jaksaisi. Slayerin kohdalla haukkuisin faktana ainakin RIBin yliarvostetuksi, sehän on se yleinen totuus, yksilön mielipide. Ja joo, mielipiteeni on paska, sinun myös. Onneksi Slayerin kirjan nimi on sentään "The Bloody Reign Of Slayer" eikä mikään "The Truth About -----" kuten tallicaa käsittelevä vastaava teos. Metallica-kirjan nimi oli hyvin harhaanjohtava, että menin vahingossa hankkimaan sen. Wikipediastakin olisi löytänyt puolueettomampaa tietoa. Heh...totta vitussa mä tykkään siitä niin paljon kun tykkään...ei kai mun sulta siihen tarvi pyytää lupaa tai hyväksyntää? Älä lue jos on paska...aika simppeliä. Koitappa kirjoittaa samanlainen "läpyskä". Katotaan riittävätkö rahkeet. Mun mielestä RIB ei ole yliarvostettu, vaan yksi maailman parhaista ja energisimmistä levyistä, jolla on helvetin iso merkitys koko genrelle ja sen johdannaisille. Sellasta... Fleshred New EP Streaming@http://www.myspace.com/fleshred |
allupatukka 15.07.2009 23:01:54 (muokattu 15.07.2009 23:03:09) | |
---|
Ben_D: Heh...totta vitussa mä tykkään siitä niin paljon kun tykkään...ei kai mun sulta siihen tarvi pyytää lupaa tai hyväksyntää? Älä lue jos on paska...aika simppeliä. Koitappa kirjoittaa samanlainen "läpyskä". Katotaan riittävätkö rahkeet. Mun mielestä RIB ei ole yliarvostettu, vaan yksi maailman parhaista ja energisimmistä levyistä, jolla on helvetin iso merkitys koko genrelle ja sen johdannaisille. Sellasta... Se luvan antaminen nyt oli lähinnä sarkasmia tai jtn. Ja en lukenut sen jälkeen kun totesin paskaksi, nakkasin kirjan jonnekkin vanhojen dekkarien väliin. Ja en todellakaan aio kirjoittaa, sillä minusta ei ole kirjailijaksi. Ei edes kirjoittamaan satukirjoja bändeistä. Ja RiB-kommentilla kaipasin juuri tuota "EIPÄ OO" -asennetta. Tämä oli pointti, mielipiteen esittäminen faktana on aina paskaa. En oikeasti edes pidä RiBia yliarvostettuna, pelkkä esimerkki. Eihän mielipidejohtoisessa kirjoittamisessa ole monien mielestä mitään vikaa kunhan ne mielipiteet ovat samoja kuin itsellä... "Naiset ovat kuin saunavuoroja. Parhaat ovat aina varattuja ja loput hyvät yleisiä." |
Sahtimies666 16.07.2009 18:17:54 | |
---|
Älä hei hauku jos et osaa tehä ite parempaa!! |
allupatukka 16.07.2009 22:15:16 (muokattu 16.07.2009 22:16:14) | |
---|
Bream: Älä hei hauku jos et osaa tehä ite parempaa!! Paras argumentti koskaan. Kritiikkiä saa harrastaa vain jos on itse parempi? Ja paskat. Ei tarvi osata tehdä ruokaa jotta voi maistaa sitä ja todeta pahan makuiseksi. Ja mikä yhteys minun ja jonkun muun taidoilla muka on? Jos olisin parempi, tekisikö se siitä toisesta paskan ja tosinpäin? "Naiset ovat kuin saunavuoroja. Parhaat ovat aina varattuja ja loput hyvät yleisiä." |
Ben_D 16.07.2009 22:23:25 | |
---|
allupatukka: Paras argumentti koskaan. Kritiikkiä saa harrastaa vain jos on itse parempi? Ja paskat. Ei tarvi osata tehdä ruokaa jotta voi maistaa sitä ja todeta pahan makuiseksi. Ja mikä yhteys minun ja jonkun muun taidoilla muka on? Jos olisin parempi, tekisikö se siitä toisesta paskan ja tosinpäin? Siitä olen samaa mieltä, että maksava asiakas saa kyllä kertoa mielipiteensä, vaikka ei itse kykenisi parempaan. Eiköhän siihen ole oikeus kun rahaa palaa levyihin kuitenkin aika kiitettäviä summia...plus keikat plus oheistuotteet jne. Fleshred New EP Streaming@http://www.myspace.com/fleshred |
Lapis 17.07.2009 01:28:55 (muokattu 17.07.2009 01:30:53) | |
---|
Olin hetken lukematta tätä ketjua vaikka Slayer onkin yksi mielibändeistäni. Samaa haisevaa paskaa täällä yhä jauhetaan. Olisi kenties mukava osallistua keskusteluun mutta ei helvetti... Postmortem on parempi ku Reborn!!! Eipä oo!!! Onpas!!! How do we know he's not Mel Tormé? |