saa saa, kunhan pelleilen. |
Kailis 15.07.2009 23:53:40 | |
---|
rkellu: saa saa, kunhan pelleilen. Esitithän sinäkin; the who hippien homostelumusaa. =D =D =D |
rkellu 16.07.2009 08:24:39 (muokattu 16.07.2009 08:26:02) | |
---|
yrityksenä oli tehdä huumoria siitä että mielipiteiden esittäminen on loppujen lopuksi myös vain viihdettä, koska jokaikiselle argumentille mitä joku esittää voidaan yhtä lailla esittää vasta-argumentti joka tietyssä kontekstissa voi olla täysin yhtä pätevä, eli mielipiteiden esittäminen muuten kuin viihdearvon vuoksi on (minulle) loppujen lopuksi ikävystyttävää. et sä koskaan pääse mihinkään lopulliseen totuuteen, joten miksi jankata aiheesta loputtomiin ("joo, tää on ihan TÄYTTÄ paskaa ja toi toinen on ihan vitun hyvä ja plaa plaa") ja ottaa asiat niin hiton vakavasti? minusta ihmiset keskittyy liikaa turhiin ja ikävystyttäviin asioihin. sori jos se vituttaa mutta en mahda sille mitään... |
Kailis 16.07.2009 14:41:02 | |
---|
Totta on kyllä se että ns. yhden asian (bändin) ihmiset ovat usein kapeakatseisia ja, totisesti, ikävystyttäviä hölmöjä. Parhaimmillaan tällaiset ihmiset ovat pienessä hönössä samanhenkisessä baarissa samanhenkisten ihmisten seurassa kiusaamassa jonkun muun musiikkityylin edustajaa. Festarit käy myös. =D |
rkellu 16.07.2009 22:39:25 (muokattu 16.07.2009 23:11:18) | |
---|
Kailis: ihmiset ovat usein kapeakatseisia ja, totisesti, ikävystyttäviä hölmöjä kukapa ei olisi... |
velipesonen 17.07.2009 16:57:31 | |
---|
Onko Kuka an täällä Who-aitauksessa onnistunut kuulemaan bändiä siltä ajalta kun Doug Sandom oli rumpalina? Oliko hän oikeasti huonompi kuin Keith Moon? Pete Best The 2nd! Meinaan, että yksi kaverini sanoi Zappan videon nähtyään, että "Muuten ihan hyvä mutta tuo Zappan rumpali on huono kun se ei pysty soittamaan samaa rytmiä tarpeeksi kauan yhteen menoon". Onko Sandom-äänitteitä julkisuudessa? |
Andy Six 21.07.2009 11:06:03 | |
---|
Mulle kolisee nää Mod-vaiheen jutut..Sell Outilla meno pehmenee jonkin verran...Hienoja biisejä on toki koko uran ajalta.... Kuudella Kielellä Koetan... |
jra 30.07.2009 03:45:00 | |
---|
Uutisista ennätin näkemään pätkän jonkun musikaaliproduktion treeneistä - Panu Larnos on Tommy! - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
2541 30.07.2009 09:04:29 | |
---|
|
Kailis 30.07.2009 16:40:27 | |
---|
Jussi Humaljoki - Uncle Ernie Voi voi mihinkä rooliin ovat Jussin laittaneet... |
2541 30.07.2009 21:13:40 | |
---|
Kailis: Voi voi mihinkä rooliin ovat Jussin laittaneet... Mutta eikös se satu tuohon aika hyvin? Luulis ainakin pervojen ilmeiden onnistuvan...:) |
Andy Six 30.07.2009 21:30:15 | |
---|
Katsoin juuri dokumentin Montrey-popista,jossa Townsend sanoi tyyliin;Oli siellä hemmetin kivaa,mutta en kyllä käsittänyt mistä hemmetin rauhasta ja rakkaudesta ne jauhoivat...=) Sama mies löi Abbie Hoffmania Woodstockissa kitaralla päähän,kun vitun kapinajohtaja änkesi lavalle Whon setin ollessa aluillaan...Asiaa...!!! Kuudella Kielellä Koetan... |
Kailis 31.07.2009 02:48:27 | |
---|
2541: Mutta eikös se satu tuohon aika hyvin? Luulis ainakin pervojen ilmeiden onnistuvan...:) Tiedät kaverista enemmän kuin minä. Itse olen sitä mieltä että tämän hetkisistä näyttelijöistä ainoa joka vois vetää ton roolin ois Pete Manninen. Just tarpeeks psykoottinen ja hullu. Mut toisaalta joku Kaupunginginteatterin versio jostain mistä tahansa on vaan rahankeruuta ja tavalisten ihmisten kalastusta. Missä ei sinänsä ole mitään vikää. Mutta että Sani? Huh huh... |
Kailis 31.07.2009 02:56:17 (muokattu 31.07.2009 02:58:57) | |
---|
Kailis: Tiedät kaverista enemmän kuin minä. Itse olen sitä mieltä että tämän hetkisistä näyttelijöistä ainoa joka vois vetää ton roolin ois Pete Manninen. Just tarpeeks psykoottinen ja hullu. Mut toisaalta joku Kaupunginginteatterin versio jostain mistä tahansa on vaan rahankeruuta ja tavalisten ihmisten kalastusta. Missä ei sinänsä ole mitään vikää. Mutta että Sani? Huh huh... Katsoin juuri dokumentin Montrey-popista,jossa Townsend sanoi tyyliin;Oli siellä hemmetin kivaa,mutta en kyllä käsittänyt mistä hemmetin rauhasta ja rakkaudesta ne jauhoivat...=) Sama mies löi Abbie Hoffmania Woodstockissa kitaralla päähän,kun vitun kapinajohtaja änkesi lavalle Whon setin ollessa aluillaan...Asiaa...!!! Ehkä Townsend ei omissa täpinöissään ollut valmis vastaanottamaan tuota kukka&rauha ajatusta. Liikaa omia intressejä. Olis antanut sen jäpikäm sekoilla rauhassa ja mennyt sen jälkeen. Vaikeaa heittää täältä niitä prioriteetteja. |
2541 31.07.2009 09:02:25 | |
---|
Kailis: Tiedät kaverista enemmän kuin minä. Itse olen sitä mieltä että tämän hetkisistä näyttelijöistä ainoa joka vois vetää ton roolin ois Pete Manninen. Just tarpeeks psykoottinen ja hullu. Mut toisaalta joku Kaupunginginteatterin versio jostain mistä tahansa on vaan rahankeruuta ja tavalisten ihmisten kalastusta. Missä ei sinänsä ole mitään vikää. Mutta että Sani? Huh huh... Kohtahan toi alkaa, eli käy ensin katsomassa. |
rybk 31.07.2009 11:40:38 (muokattu 31.07.2009 11:42:26) | |
---|
"So we started out with the idea of maybe write something with a jagged time signature, like 5/7 or something, but that doesnt make your booty move." - Perry Farrell, tahtilajitaiteilun mestari |
velipesonen 31.07.2009 12:17:10 | |
---|
Englantiin ja suomeen on löydetty samaa fonetiikkaa. Andy McCoy. |
HaloOfFlies 31.07.2009 19:17:21 | |
---|
Bändi on ollut muuten viime aikoina tien päällä, keväällä kiersivät Australiassa ja viime syksynä tekivät USA:n kiertueen ja Japanissakin kävivät. Olisiko seuraavaksi vuorossa sitten Eurooppa? "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
ReBeat 15.08.2009 22:17:35 | |
---|
Tohtori Flang: The Whon kohdalla asia ei ole näin; he näyttävät juuri siltä miltä kuulostavatkin. Kuulostavat paskalta ja näyttävät myös. Yksi maailman yliarvostetuimmista ja epämusikaalisimmista bändeistä. |
J.Hollström 15.08.2009 22:23:39 | |
---|
ReBeat: Kuulostavat paskalta ja näyttävät myös. Yksi maailman yliarvostetuimmista ja epämusikaalisimmista bändeistä. Näin voi sanoo vain totaalinen puukorva. Mutta onhan näitä täällä. |