Krice 14.07.2009 15:07:56 | |
---|
Voitte lohduttautua sillä, että minä en tuntenut tuota taustaa. |
touhis 14.07.2009 16:24:50 | |
---|
Ja mulla alkoi tehdä mieli vesimeloneita vaikka tiedän että soinnut ei natsanneetkaan. O_o |
J.Hollström 14.07.2009 18:55:23 | |
---|
Krice: Voitte lohduttautua sillä, että minä en tuntenut tuota taustaa. Samma här. Siksipä roiskasin tohon oman räpellykseni. Jos oisin tiennyt että tää on joku klassikko, niin ois ehkä jäänyt väliin. Muuten olen tolla WW:n linjoilla näistä lainahommista, jotka ei noudata tekijänoikeuksia tai palveluntarjoajan sääntöjä. "Saisko tähän monitorisoundiin vähä lisää botlee?" |
BigPapa 14.07.2009 19:41:34 (muokattu 14.07.2009 19:42:32) | |
---|
juki68: Samma här. Siksipä roiskasin tohon oman räpellykseni. Jos oisin tiennyt että tää on joku klassikko, niin ois ehkä jäänyt väliin. Muuten olen tolla WW:n linjoilla näistä lainahommista, jotka ei noudata tekijänoikeuksia tai palveluntarjoajan sääntöjä. Joo lopetetaan skabat....pirkanmaan pojat vetää yhteen käteen... They say everything can be replaced
Yet every distance is not near
So I remember every face
Of every man who put me here.
I shall be released. |
J.Hollström 14.07.2009 19:45:30 | |
---|
BigPapa: Joo lopetetaan skabat....pirkanmaan pojat vetää yhteen käteen... Just. Käteenvetovinkit voi laittaa johonkin toiseen foorumiin. Mutta onhan tuo hipat pyörineet ihan ok noilla omillakin tuotoksilla aikaisemmin. "Saisko tähän monitorisoundiin vähä lisää botlee?" |
BigPapa 14.07.2009 19:49:51 | |
---|
juki68: Just. Käteenvetovinkit voi laittaa johonkin toiseen foorumiin. Mutta onhan tuo hipat pyörineet ihan ok noilla omillakin tuotoksilla aikaisemmin. Kaikilla ei vaan niitä oo....vink vink They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |
J.Hollström 14.07.2009 19:53:51 | |
---|
BigPapa: Kaikilla ei vaan niitä oo....vink vink No silloin voi aina tarjota taustantekoa sellaiselle jolla voisi olla. Runk runk. "Saisko tähän monitorisoundiin vähä lisää botlee?" |
BigPapa 14.07.2009 19:56:48 (muokattu 14.07.2009 19:57:12) | |
---|
juki68: No silloin voi aina tarjota taustantekoa sellaiselle jolla voisi olla. Runk runk. Niin....mut ihan hyvin voi laittaa jotain valmiiks sävellettyykin...ilman runkkii tai vinkkii... They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |
touhis 14.07.2009 20:00:14 | |
---|
Nyt saattaa olla hyvä paikka rauhoittua. Toivotaan ettei seuraavassa skabassa vedetä esim Strawberry Fieldsin päälle. O_o |
J.Hollström 14.07.2009 20:03:24 | |
---|
touhis: Nyt saattaa olla hyvä paikka rauhoittua. Toivotaan ettei seuraavassa skabassa vedetä esim Strawberry Fieldsin päälle. Eiku kyllä nyt meni vesimeloonit sieraimiin. Ei pysty rauhottuun. ;o) "Saisko tähän monitorisoundiin vähä lisää botlee?" |
Lennu 14.07.2009 20:24:05 | |
---|
Näköjään ei. Ihan mitä tahansa täällä sanoo, niin on jollain aina palkokasvia nenässä. Mutta kun siitäkin alkaa jo huumoriarvo karista. Tai emmä tiedä, onko kukaan kari, mutta pertti vaikka. seppo. visentti on vihree nyrsijä. |
BigPapa 14.07.2009 20:25:53 (muokattu 14.07.2009 20:27:48) | |
---|
Lennu: Näköjään ei. Ihan mitä tahansa täällä sanoo, niin on jollain aina palkokasvia nenässä. Mutta kun siitäkin alkaa jo huumoriarvo karista. Tai emmä tiedä, onko kukaan kari, mutta pertti vaikka. seppo. Vesimelooni on palkokasviksi aika iso...ja eiköhän täsäsä vaan kuiteskii keskustella hyvässä hengessä...ja alkaako huumoriarvo todellakin Karista...vai...Arvosta They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |
Lennu 14.07.2009 20:28:37 | |
---|
BigPapa: Vesimelooni on palkokasviksi aika iso...ja eiköhän täsäsä vaan kuiteskii keskustella hyvässä hengessä...ja alkaako huumori arvo todellakin Karista...vai...Arvosta No miten vaan. Mulla nyt ei tällä kertaa ollut ainakaan aikomusta ketään ärsyttää. Mun mielestä WW:llä vaan nyt oli vähän pointtia, ihan sama miten paljon se ristiinrunkkaa muiden pirkanmaalaisten kanssa. visentti on vihree nyrsijä. |
BigPapa 14.07.2009 20:32:23 | |
---|
Lennu: No miten vaan. Mulla nyt ei tällä kertaa ollut ainakaan aikomusta ketään ärsyttää. Mun mielestä WW:llä vaan nyt oli vähän pointtia, ihan sama miten paljon se ristiinrunkkaa muiden pirkanmaalaisten kanssa. No WW:hän vois alkaa skabojen hovisäveltäjäks... They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |
Lennu 14.07.2009 20:34:43 | |
---|
BigPapa: No WW:hän vois alkaa skabojen hovisäveltäjäks... Ymmärrät kai, että tuo taas on ihan turhaa tölvimistä? visentti on vihree nyrsijä. |
Lennu: Ymmärrät kai, että tuo taas on ihan turhaa tölvimistä? Niin jotkut tekee "omia" sävellyksiä taustoiksi, toiset taas hyödyntää valmista materiaalia, mun mielestä. Ja ilman tölvimistä. Mun mielestä muutenkin ihan turhaa juuba jaabaa koko väittely tästä asiasta. Eiköhän nää etene samaan malliin edelleenkin. They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |
Swan 14.07.2009 20:40:43 | |
---|
Periaatteessa minäkin vastustan ns. crowdpleasereiden käyttöä taustanauhana, mutta kun kyseessä on tällainen biisi, jolla ei muuta tarkoitusta olekaan kuin jamittelu, käy se tähän skabaan vallan mainiosti. "Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!" >-)))> #26 S.M.A.K. |
Lennu 14.07.2009 20:44:39 | |
---|
BigPapa: Niin jotkut tekee "omia" sävellyksiä taustoiksi, toiset taas hyödyntää valmista materiaalia, mun mielestä. Ja ilman tölvimistä. Mun mielestä muutenkin ihan turhaa juuba jaabaa koko väittely tästä asiasta. Eiköhän nää etene samaan malliin edelleenkin. Tietysti, soolothan ne on tärkeintä. Mutta nillitän vielä sen verran, että ei biisit ole pelkkiä sointuja peräkkäin. Jos ne olis, niin sit voi tehdä tällaisia koosteita (kevennys) http://www.todaysbigthing.com/2009/01/20 Joka biisissä on omanlaisiaan elementtejä, joista ne tunnistaa, ja ne ei yksinkertaisesti voi enää olla pelkkiä sointuja. Kuka muka Cantaloupe Islandin kuultuaan EI osaisi vetää yhteneväisyyksiä tän kertaiseen taustaan? Ihan kiva taustahan se on soitella juttuja, mulla on sama backing track -CD. Mutta laittaisinko nettiin sen yleiselle foorumille taustanauhaksi, niin en ehkä. En laittais alkuperäistä biisiäkään. Raja on kyllä hämärä, pitää ottaa pari porilaista tässä sitä miettiessä :D Mutta joo ookoo, Anselmille synninpäästö, mä lopetan jeesustelun tähän ja lopetan kivien nakkelemisen. visentti on vihree nyrsijä. |
BigPapa 14.07.2009 20:57:26 (muokattu 14.07.2009 21:12:44) | |
---|
Lennu: Tietysti, soolothan ne on tärkeintä. Mutta nillitän vielä sen verran, että ei biisit ole pelkkiä sointuja peräkkäin. Jos ne olis, niin sit voi tehdä tällaisia koosteita (kevennys) http://www.todaysbigthing.com/2009/01/20 Joka biisissä on omanlaisiaan elementtejä, joista ne tunnistaa, ja ne ei yksinkertaisesti voi enää olla pelkkiä sointuja. Kuka muka Cantaloupe Islandin kuultuaan EI osaisi vetää yhteneväisyyksiä tän kertaiseen taustaan? Ihan kiva taustahan se on soitella juttuja, mulla on sama backing track -CD. Mutta laittaisinko nettiin sen yleiselle foorumille taustanauhaksi, niin en ehkä. En laittais alkuperäistä biisiäkään. Raja on kyllä hämärä, pitää ottaa pari porilaista tässä sitä miettiessä :D Mutta joo ookoo, Anselmille synninpäästö, mä lopetan jeesustelun tähän ja lopetan kivien nakkelemisen. Juu otetaas taas, mulla Karhua.. Tää ois kans hyvä vedellä, ei oo ikuna viä ollu: http://www.youtube.com/watch?v=JVeNWNuvc7Y Tää on kyl vetäny sen hianosti: http://www.youtube.com/watch?v=L-AK5Nls57k&feature=related They say everything can be replaced
So I remember every face
I shall be released. |
MaQ 14.07.2009 22:23:54 | |
---|
Taas te ootte kumman kireitä sällejä. Sehän riittää ku moduloi toiseen sävellajiin tai varioi sen verran ettei ole yks yhteen alkuperäsen kans. Tai jättää alle 30sec, liekkö moinen sääntö yhä olemassa että alle tuon saa lainata ilman 1 + kymmenen nollan korvausvaateita :) Kyllä näillä nyky nuoteilla alkaa kaikki musa olla jo tehty ja se että joku löytää taustasta jotain tuttua ei tarvis mun mielestä olla este sille ettei sitä voi sooloskabaan laittaa taustaksi. Osa tunnistaa osa ei johtuen meidän erillaisuudesta ja musamausta. Elämästä, tilanteesta tai jostain muusta. Jos menee liian henk kohtaseksi tai tuntuu pahalle niin aina voi olla vetämättä mitään ja vaikka sillä aikaa säveltää valmiiksi uusia ennenkuulemattomia pohjia. Itse en tunnistanut tuota pohjaa ennenku se kerrottiin. Toisaalta vaikka alkuperäsen tunnistaa antaa se siltikin mahdollisuuksia toteuttaa itseään ja soittaa sen päälle jotain omaa, ja sitä minä ainakin haluan kuulla. Jos ei pysty/halua niin sit sitä vanhaa ja kun on pakko osallistua vaikka tekee pahaa :) |