Simo78 04.07.2009 12:27:52 | |
---|
carlos: Manu on ollu aika hiljaista poikaa, mutta nyt sitten hairasivat Owenin. Aika läppä siirto, sillä aika hiljaista on Owenin suunnalla ollut hetken aikaa.. Josko nyt sitten? http://www.manutd.com/default.sps?p … D4A3110258114%7D&newsid=6635648 On se Ferguson aika velho, jos se saa tuon "kehäraakin" tekemään maaleja ja loistamaan. Mutta jotenkaan en olisi yllättynyt;-). En edes siitä, että toisaalla meidän mailla Ronaldo sammuisi kuin saunalyhty. Joka tapauksessa mielenkiintoinen kausi tulossa, jengi tulee vinkumaan realin hankintoja ja rahankäyttöä--> parhautta olla madridin fani tällä hetkellä:-). |
DJKaaos 04.07.2009 17:28:29 | |
---|
carlos: Manu on ollu aika hiljaista poikaa, mutta nyt sitten hairasivat Owenin. Aika läppä siirto, sillä aika hiljaista on Owenin suunnalla ollut hetken aikaa.. Josko nyt sitten? http://www.manutd.com/default.sps?p … D4A3110258114%7D&newsid=6635648 Siirto on ilmainen ja sopimus tiettävästi mallia pay as you play, joten riskit ovat aika pienet. Ei tässä voi oikein muuta kuin onnistua. Helpointa lienee kuvitella, että Owen pelaa kauden aikana 5 peliä ja potee polveaan loppuajan. Jos paikat pysyvät kondiksessa ja otteet muistuttavat sitä wanhaa Owenia, niin eihän sitä tiedä vaikka paukuttaisi reilut kymmenen maalia ja olisi kauden päätteeksi mm-kisakoneessa. Tärkeä kausi edessä. Tai ehkä SAF hankki kaverin Hargreavesille sairastuvalle, että ei aika käy liian pitkäksi. Minä olen minä. |
Mika Kangas 05.07.2009 15:17:54 | |
---|
carlos: Manu on ollu aika hiljaista poikaa, mutta nyt sitten hairasivat Owenin. Aika läppä siirto, sillä aika hiljaista on Owenin suunnalla ollut hetken aikaa.. Josko nyt sitten? http://www.manutd.com/default.sps?p … D4A3110258114%7D&newsid=6635648 Tuosta kyllä vihastuu moni Liverpoolissa.Buuauksia tiedossa Anfieldillä.Owenhan on oikeastaan,mikähän nyt olisi oikea sana/sanat..klassisen koominen tapaus?Yksi syy miksi lähti Liverpoolista oli koska halusi voittaa mestareiden liigan,pari vuotta ennen kuin Liverpool sen voitti.En nyt ensi kaudella siis laita rahoja manun cl voitolle. |
carlos 14.07.2009 12:05:57 | |
---|
Jeah, Tevez Manchester Cityyn. Eipä tartte enää kelailla, mitä joukkuetta sitä valioliigassa kannattais! by the grace of God |
Sancty 14.07.2009 16:38:53 (muokattu 14.07.2009 16:46:19) | |
---|
^Sama omalla kohdalla, saivat vieläpä Gareth Barryn Aston Villasta hommattua, niin eiköhän ala ensi kaudella tapahtua! Uskollisesti Chelseata olen kannattanut jo varmaan viisi vuotta, mutta alkaa jo seuran touhut ottaa päähän. |
Van Hannes 14.07.2009 16:58:53 | |
---|
Sancty: ^Sama omalla kohdalla, saivat vieläpä Gareth Barryn Aston Villasta hommattua, niin eiköhän ala ensi kaudella tapahtua! Uskollisesti Chelseata olen kannattanut jo varmaan viisi vuotta, mutta alkaa jo seuran touhut ottaa päähän. Miten cityn toiminta eroaa yhtään chelseasta? Samalla tavalla sielläki sitä rahaa syytetään. "There Can Be Only One Hannes" |
carlos 14.07.2009 17:14:32 | |
---|
Van Hannes: Miten cityn toiminta eroaa yhtään chelseasta? Samalla tavalla sielläki sitä rahaa syytetään. Ei vissiin City ostanut Tevezia vaihtopenkille? Ainakin siten eroaa.. Ja kukas tässä nyt rahaa syyttää. Realille nyt nauravat kaikki, mutta se onkin luku erikseen. by the grace of God |
Van Hannes 14.07.2009 17:26:05 | |
---|
carlos: Ei vissiin City ostanut Tevezia vaihtopenkille? Ainakin siten eroaa.. Ja kukas tässä nyt rahaa syyttää. Realille nyt nauravat kaikki, mutta se onkin luku erikseen. Onhan niillä kuitenkin robinho, tevez ja santa cruz. Ei kaikki taida mahtua samaan aikaan kentälle. "There Can Be Only One Hannes" |
carlos: Realille nyt nauravat kaikki, mutta se onkin luku erikseen. Toivottavasti ei naura, vaan alkaa "itku" kun on rahalla saatu menestystä;-). |
DJKaaos 14.07.2009 21:07:13 | |
---|
carlos: Realille nyt nauravat kaikki, mutta se onkin luku erikseen. Lähinnä hieman ihmetellyt tuota törsäystä, en niinkään nauranut. Jos sitä rahaa kerta tuntuu noin vallattomasti olevan, niin antaa palaa vaan. Jännä se on nähdä minkälaista peliä pelaavat alkavalla kaudella. Minä olen minä. |
Simo78 14.07.2009 23:57:32 | |
---|
djKaaos: Lähinnä hieman ihmetellyt tuota törsäystä, en niinkään nauranut. Jos sitä rahaa kerta tuntuu noin vallattomasti olevan, niin antaa palaa vaan. Jännä se on nähdä minkälaista peliä pelaavat alkavalla kaudella. Vaikka moni varmaankin erimieltä. Vaikka rahaa on pistetty haisemaan, niin ostoksissa tuntuu sentään olevan tällä kertaa joku järki--> ostettu jätkiä eri pelipaikolle, eikä joka vitun ikistä hollantilaista laituria:-D. Sneijder kyllä sais mun puolesta jäädä, kuhan se laitettais siihen rooliin mitä se aikoinaan Ajaxissa pelasi. Robbenit ja muut sitten myyntiin... Myönnetään kyllä että aika posketonta menoa ollut ostelu. |
carlos 15.07.2009 08:53:59 | |
---|
Van Hannes: Onhan niillä kuitenkin robinho, tevez ja santa cruz. Ei kaikki taida mahtua samaan aikaan kentälle. Miksi eivät? Sekä Santa cruz että Tevez kykenevät pelaamaan hyvin myös kärjen alapuolella. Ei luulis olevan ongelma heittää siis yhtä jantteria kymppipaikalle ja kahta muuta kärkeen. Mutta piankos tuon näkee. by the grace of God |
Secreterial 15.07.2009 10:27:24 | |
---|
|
Sancty 15.07.2009 12:09:48 | |
---|
|
DJKaaos 15.07.2009 12:13:55 | |
---|
Taitaa tulla Tevez Carlokselle itku taas. Tutti suuhun ja lehtiin itkemään jo nyt? :'( Minä olen minä. |
carlos 15.07.2009 16:01:11 (muokattu 15.07.2009 16:06:55) | |
---|
Secreterial: Mutta mites käy nyt Tevezin peliajan, kun Cityyn hommattiin vielä Adebayor? http://www.mtv3.fi/urheilu/futis/uu … shtml/arkistot/futis/2009/07/914852 Kaipa tuokin siirto toteutuu, mutta eipä ole vielä varmistunut. EDIT: Ja brittilehdistössä (juu, ei aina se luotettavin tietolähde) oli muistaakseni jo perjantaina Hughesin kommentit siitä, etteivät enää yritä Eto'ota joukkueeseen. Siksi siis Adebayor-jahdissa nyttemmin... EDIT2: Sille kyllä repeilisin suuresti, jos Terryn saisivat lähtemään Chelseasta. by the grace of God |
Mustikkamuffinssi 15.07.2009 22:12:10 | |
---|
Luulisi, että ne kuitenkin ennemmin Santa Cruzin penkittäisi kuin Tevezin. |
DJKaaos 16.07.2009 01:22:01 | |
---|
carlos: EDIT2: Sille kyllä repeilisin suuresti, jos Terryn saisivat lähtemään Chelseasta. Taitavasti se Hughes jo sitä Terryä voitelee ;D Ja ilmeisesti Terry on sanonut haluavansa ainakin neuvotella Cityn kanssa. Kyllä tässä kaikki on mahdollista. Minä olen minä. |
Deg 24.07.2009 08:04:48 | |
---|
Kerrankin oli meininkiä hiihtostadionilla ja upea 2-0 voittohan sieltä tuli. Tästä on hienoa lähteä Kuninkaan johdolla Bruggen kaatoon. Ja HJK:lle vielä euromorjekset! Sexual chocolate, baby! |
carlos 27.07.2009 21:45:50 | |
---|
Teretulemast Zlatan! Vaikka Eto'o on aivan loistava pelaaja, on Zlatan mielestäni next level. Ja jos tarjoilu ens kaudella jatkuu vastaavana, tekee Zlatan ainaki 40 maalia, hohha. by the grace of God |