goodshadow 13.07.2009 20:00:54 | |
---|
Kuulenko kokopuukantisen ja laminoidun eron joskus ensi vuosituhannella? Liikkeessä en kauheesti soundissa huomannu eroa. Vai onko eroja muualla kuin äänessä? Kandeeko siis satsata? Hintaeron noin tuplat.. |
goodshadow 13.07.2009 20:31:33 | |
---|
|
"People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin |
goodshadow 15.07.2009 16:01:46 | |
---|
tänään testasin yammun 370 akustisena sekä vahvarilla. vahvoilla on. harmi ettei apx500 ollut tyrkyllä.. |
UKKOMIES 16.07.2009 20:52:49 | |
---|
Mullakin varmaan ekan teräskielisen akustisen hommaaminen syksymmällä edessä. Kokeilin tuota Yamahan FG 720S tai FG 730S en oo ihan varma kumpi mutta tuntui kivalta käteen ja jämäkän oloinen vehjes. Saman hintaluokan Ibanezejä kokeilin, ei tehnyt samanlaista vaikutusta. Rohkea rokan syö. |
wedevirtanen 18.07.2009 23:37:31 | |
---|
goodshadow: heti tuli yksi kokopuukantinen vaihtoehto. fenderin sonoran.... http://www.thomann.de/fi/fender_sonoran_sce_fs_upgraded.htm onko kokemuksia? ei fender iske kympillä lookin suhteen mutta parempi ehdottomasti kuin natural. kitaran pitää hivellä korvien lisäksi silmiä ;) Ajattelin aivan samaa Milkopin kanssa tuon Fenderin ulkonäöstä, näyttää ihan muovikitaralta. Makuhan muuttuu ajan kanssa... Peace and love brothers and sisters! |
Icy-Sun 20.07.2009 11:06:42 | |
---|
goodshadow: Vai onko eroja muualla kuin äänessä? Kandeeko siis satsata? Hintaeron noin tuplat.. Kyllä noilla minusta on ainakin ihan reilusti eroa. 720 on paljon laadukkaammin viimeistelty nauhojen ja otelaudan osalta ja soundaa komeammalle minun korvaan. Tietysti, jos se on sulle sama kumman ostat niin harkitse, mutta myöhemmin voi tulla harmituksen paikka. Toisaalta esim. T-kaupasta saat noin viiteen sataan näitä http://www.thomann.de/fi/yamaha_ll6_nt.htm itse tykkäsin. Hand Made lukee spekseissä. |
goodshadow 23.07.2009 12:37:30 | |
---|
näistä kumpikaan ei päätynyt mulle. vaan Ibanezin TCM50E :) kaverina TA35 troubadour. oioi, hieno soundi. |