Jasoniitti 13.07.2009 13:57:46 | |
---|
scarletmara: ... mutta ihan klubikeikan tasolla D-A-D Tavastialla räjäytti tajuntani. Harvassa ovat minun mieleeni vaikuttaneet keikkakokemukset, mutta tuo oli minulle henkilökohtaisesti vain niin mahtava. Jäänyt vieläkin se hypetys päälle... Mulla tuli aivan kylmiä väreitä kun luin tuota sun kertomusta - niin samanlaiset fiilingit mulla oli kun bändi kävi alkuvuodesta Oulussa! Joo ja vähän samaan samaan tyyliin minäkin löysin bändin uudestaan. Ekan levyn silloin yli 20v sitten omistin ja diggasin kovasti. Sitten bändi ikään kuin unohtui lähes viideksitoistavuodeksi, kunnes taas.. |
jassi 13.07.2009 15:37:48 | |
---|
Mechanizm: Onko kukaan nähnyt viime vuoden lopulla ilmestynyttä True Beliver -dokumenttia? Olen missannut koko jutun ja pakkohan tuo on nähdä. http://www.d-a-d.com/video/63/true_believer_trailer No perkale! Tuo olis kyllä nähtävä, jos sais vaan tekstitettynä jostain...Pääsin muuten d.a.d possen kans oluenjuomishommille klubikeikan jatkotiimellyksessä=) Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee. |
Mechanizm 13.07.2009 15:43:33 | |
---|
jassi: No perkale! Tuo olis kyllä nähtävä, jos sais vaan tekstitettynä jostain...Pääsin muuten d.a.d possen kans oluenjuomishommille klubikeikan jatkotiimellyksessä=) http://www.d-a-d.com/webshop/ Tuolla sanotaa jotta olisi Region 2 DVD, Subtitles: Danish, Swedish, Norweigan, Finnish, English. |
Mechanizm: http://www.d-a-d.com/webshop/ Tuolla sanotaa jotta olisi Region 2 DVD, Subtitles: Danish, Swedish, Norweigan, Finnish, English. Katoin tuon tuossa joskus tossa alkuvuodesta. Ei oo ihan sellanen perus rokkidokkari. Mielenkiintonen tuo kyllä oli. Vaikka bändiä sen 15 vuotta on tullut kuunneltua, niin silti tuo mukavasti avas vähä sitä bändin sisäistäkin meininkiä aika rehellisen oloisesti. |
scarletmara 14.07.2009 19:26:56 | |
---|
En ole muuten dokkaria nähnyt, pitäisi katsoa jo. Siis pakkohan se. jassi: No perkale! Tuo olis kyllä nähtävä, jos sais vaan tekstitettynä jostain...Pääsin muuten d.a.d possen kans oluenjuomishommille klubikeikan jatkotiimellyksessä=) Terveisin kateellinen (vaikka olut onkin helvetin pahaa). You've called the tune, but maybe soon,
Someone must pay for the piper. |
p130 21.11.2009 21:01:44 (muokattu 21.11.2009 21:07:13) | |
---|
Posti toi eilen Overmuch-boxin nimmareilla. Kaikki studioalbumit ja Standin' On The Never Never -EP remasteroituna, harvinaisuuksia sekä kolme bootleg-liveä (jotka löytyvät vain spesiaaliversiosta). Behind the Seen-levy, jossa on harvinaista ja ennenjulkaisematonta matskua on yllättävän ehjä kokonaisuus. Pikku pettymys on se, ettei kaikkea julkaistua harvinaista materiaalia kuitenkaan levyltä löydy. Ainakin Sunshine 'n' High Chrome puuttuu, ja toisaalta mukana on kuitenkin helposti saatavissa oleva Jacketless in December. Joka tapauksessa paketti menee selkeästi plussan puolelle. Jos D-A-D -levykokoelma on kovasti puutteellinen tai muuten vain fanittaa, niin levykauppaan vaan. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
Silvio Dante 21.11.2009 21:34:04 (muokattu 21.11.2009 21:34:13) | |
---|
...ja ensi tiistaina taas pääsee diggailemaan livenä. Aijai! Well, with the first Saturn V, "the question wasn't whether the Saturn went up, but if Florida went down!" |
Jasoniitti 25.11.2009 08:58:58 | |
---|
Paikalla olleet, antaa tulla suolaa mun haavoihin! Itsellä oli tarkoitus lähteä tämä keikka kokemaan, mutta talouspoliittinen tilanne pakotti jättämään väliin. Oulusta kun tulee hintaa reissulle väkisinkin. |
DoThePop 25.11.2009 15:10:38 | |
---|
No pakko todeta ensimmäiseksi, että lyhyehkön elämäni aikana olen nähnyt vallan perkeleen monta keikkaa. D.A.D kuitenkin todisti eilen vääräksi ajatuksen, että lämppärit on pelkkää pakko pullaa ennen pääesiintyjää. Harvoin jos koskaan olen nähnyt noin hyvää lämppäriä jäähalli keikalla. Kyllähän keikalta odotin todella paljon, mutta kyllä se omalta osaltani ylitti ne aika kirkkaasti. Helkutin hyvä keikka, josta jäi varmaan pitkäksi aikaa hyvä fiilis päälle. National Rifle Association |
Jyrken 25.11.2009 16:32:27 | |
---|
Tämä oli hyvä lämppäri. Basistin soittimet aiheuttivat WTF-elämyksiä. Alun ledikoristeinen Thunderbird (?) oli kyllä hyvännäköinen. Ai mikä allekirjotus |
p130 25.11.2009 16:40:16 | |
---|
Jyrken: Tämä oli hyvä lämppäri. Basistin soittimet aiheuttivat WTF-elämyksiä. Alun ledikoristeinen Thunderbird (?) oli kyllä hyvännäköinen. Tuossa on muutama vanhempi Stigin basso esiteltynä: http://www.leftybass.com/spbasses.htm Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
scarletmara 25.11.2009 23:31:10 | |
---|
Kyllähän minä Purplea kuuntelen, olen kuunnellut sitä kauemmin kuin D-A-D:ia, mutta sattuneesta syystä tämän vuoden hypebändi onkin juuri Disneyland After Dark. Oli siis ihan pakko mennä. Ja menen varmasti seuraaville Suomen keikoille, jos niitä vielä tulee. Klubia odotellessa. Hyvä, että bändistä pitäneitä Purplen kuuntelijoita löytyi myös! Kyllä voisin sanoa jo olevani ihan "fani", vaikka ehkä siihen vaaditaan pidempi aika kuuntelua. Minäpä menin sitten eturiviin ja olin sitten varmaan se selkeä kuuntelija. Vieressäni joku jengi huuteli Mikki Hiirestä lähtien kaikkea, nauroin lähinnä asialle, mutta hauskaa niillä oli. Kiitti kans niille, että antoivat lopulta sen mulle alunperin heitetyn rumpukapulankin (vaikka ei se mikään nimikko ollut, normaali Vic Firthin), jonka järkkäri ensin tunki muualle kun se heilahti kädestäni. Kaveri ei kyllä bändistä digannut, mutta kyllä riitti hauskuutta aivan yllättäen basson varressa olevasta tyypistä. Minullehan ne eivät mitään reaktiota aiheuttaneet enää. Show oli parempi kuin Kivenlahti Rockissa. You've called the tune, but maybe soon,
Someone must pay for the piper. |
Mechanizm 26.11.2009 12:06:02 | |
---|
|
the Gas Fuzz 13.10.2019 10:41:21 | |
---|
Olipas huikea veto eilen club teatrialla torniossa. Menkääs kattoon jos tulee kulmille. Ihan aitoa kamaa ja bändi svengaa kun hirviporukka junan vessassa. Houlama Mama tsäst ö sviit tsärönana. |