manjaana 13.07.2009 13:29:39 | |
---|
IsoJussille kehut vielä tätäkin kautta. Hyvin olit ytimessä, kelpasi jalkaa vispata :) -diu diu- |
isojussi 13.07.2009 15:50:13 | |
---|
manjaana: IsoJussille kehut vielä tätäkin kautta. Hyvin olit ytimessä, kelpasi jalkaa vispata :) Nöyrimmät kiitokseni - ja kelpashan se noi perskeleen hyville tanssijoille tipsautella menemään. Minä puolestani kehun Steelyn eilistä keikkaa. Vähänkö siltä taittuu. Taittuu tosiaan. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
EP 13.07.2009 15:56:03 | |
---|
Musiikkia korville: Oivoi! Olihan taas mahtava kuunnella Paulan bändiä. Ei kai sitä voi muuta sanoa kuin että toimi ihan kybällä, mutta olihan siinä sentään Suomen huiput soittamassa (+ tekniikan ukot). Niinpä juu, aivan mahtava oli Tammerfesteilläkin! Paula ei tasosta koskaan tingi, ei omasta eikä muiden. Äänentoisto oli myös selkeempi ja ei tullut niin helv.. kovaa kuin joidenkin muiden esiintyjien. |
jakeni 13.07.2009 16:05:23 (muokattu 13.07.2009 16:06:03) | |
---|
EP: Paula ei tasosta koskaan tingi, ei omasta eikä muiden.
Olen eri mieltä Paulasta...kaikki kunnia pitkälle uralle... mutta mielestäni hänestä kuuluu ja näkyy jo alkanut loppusuora,kuten se meillä kaikilla tulee väistämättä eteen! Ääni vaan kertakaikkiaan sortuu muroille ja tune on hukassa. Ikä tekee tehtävänsä. Loistava esiintyjä ja työllistäjä,niille ISO + Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi)
Milloin syödään? (Topi) |
EP 13.07.2009 16:09:36 | |
---|
jakeni: ..Olen eri mieltä Paulasta...kaikki kunnia pitkälle uralle... mutta mielestäni hänestä kuuluu ja näkyy jo alkanut loppusuora,kuten se meillä kaikilla tulee väistämättä eteen! Ääni vaan kertakaikkiaan sortuu muroille ja tune on hukassa. Ikä tekee tehtävänsä.. Jos noin onkin, niin eihän se ole tinkimistä? Tarkoitin siis sitä, että antaa aina kaikkensa ja kaikki on harkittua.. |
jakeni 13.07.2009 16:17:01 | |
---|
EP: Jos noin onkin, niin eihän se ole tinkimistä? Tarkoitin siis sitä, että antaa aina kaikkensa ja kaikki on harkittua.. Kyllä,kyllä mutta... Olisko sitten paikallaan harkita wetäytymistä? -paha mennä sanomaan,ehkä? Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi)
pekkajau 13.07.2009 23:03:22 (muokattu 13.07.2009 23:17:35) | |
---|
jakeni: Kyllä,kyllä mutta... Olisko sitten paikallaan harkita wetäytymistä? -paha mennä sanomaan,ehkä? Minä olen aina arvostanut "seinähulluja" ja toivoisin että he myös panostaisivat johonkin uuteen. Naiseksi pukeutuminen ei välttämättä enää naurata kaikkia. Missä ovat uudet levytykset ja uudet TV-showt... jne? |
Martso 13.07.2009 23:55:12 | |
---|
pekkajau: Minä olen aina arvostanut "seinähulluja" ja toivoisin että he myös panostaisivat johonkin uuteen. Naiseksi pukeutuminen ei välttämättä enää naurata kaikkia. Missä ovat uudet levytykset ja uudet TV-showt... jne? Naisena pyöriminen on jääny aika vähälle viimeaikoina. -Levyjä ylipäätään työnnetään ulos sellaista vauhtia, että kukaan ei pysy perässä. Näistä suurinosa päätyy pienen painoksen jälkeen alelaareihin, jos joku nyt ylipäätään edes jossain vaiheessa huomioi. Vaikea siinä on sitte yrittää tunkea mihinkään väliin, jollei sitte jotain halpaa ratkaisua, jossa hintaa kuuluu ja näkyy kaikessa. Mutta jos yhtään kiinnostaa, niin kyllä tätä asiaa koko ajan työstetään. |
pekkajau 14.07.2009 00:02:03 | |
---|
Martso: Naisena pyöriminen on jääny aika vähälle viimeaikoina. -Levyjä ylipäätään työnnetään ulos sellaista vauhtia, että kukaan ei pysy perässä. Näistä suurinosa päätyy pienen painoksen jälkeen alelaareihin, jos joku nyt ylipäätään edes jossain vaiheessa huomioi. Vaikea siinä on sitte yrittää tunkea mihinkään väliin, jollei sitte jotain halpaa ratkaisua, jossa hintaa kuuluu ja näkyy kaikessa. Mutta jos yhtään kiinnostaa, niin kyllä tätä asiaa koko ajan työstetään. Todella hieno uutinen! Minä olen koko pienen ikäni ihaillut ...ja jos vielä J.Virtanen sanoittajana olisi mukana niin se olisi enempi kuin kuin joku kulttuuriteko. |
jakeni 14.07.2009 00:05:32 (muokattu 14.07.2009 00:06:17) | |
---|
No noinhan mä juuri sanoin ja tarkotin! Hä? Kuka pelkää Paulaa? Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi)
rintapek 14.07.2009 00:10:19 (muokattu 14.07.2009 00:10:42) | |
---|
jakeni: Olen eri mieltä Paulasta...kaikki kunnia pitkälle uralle... mutta mielestäni hänestä kuuluu ja näkyy jo alkanut loppusuora, Tää ko on kehupalsta, ni toi minust ei ole kummoinenkaan kehu. Kokonaan toinen juttu taas on se, et Leidi vielä tulee näyttämään mistä Leidit on tehty. Näin veikkaan ja täs on viä vuosia aikaa odotella, toivoakseni. Loistava esiintyjä ja työllistäjä,niille ISO + Toi on sit kehumeininkiä. One kind of music only - the good kind |
EP 14.07.2009 00:11:36 (muokattu 14.07.2009 00:11:49) | |
---|
jakeni: ..Kuka pelkää Paulaa? HEP!! |
pekkajau 14.07.2009 00:18:16 | |
---|
jakeni: No noinhan mä juuri sanoin ja tarkotin! Hä? Kuka pelkää Paulaa? Antakaa palaa! Suuret ikäluokat kaipaavat edelleen kunnon show:ta! Teiltä se käy! |
Timi 14.07.2009 03:19:17 | |
---|
Kännissäkö te ootte? 40 vuotta soittanut,Ei juurikaan mitään oppinut.Ehkä jotain kuitenkin?Tervehdi ekaksi keittiöhenkilökunta. |
Timi: Kännissäkö te ootte? Kuinka niin? :) |
Musiikkia korville 14.07.2009 08:55:13 (muokattu 14.07.2009 08:55:50) | |
---|
EP: Niinpä juu, aivan mahtava oli Tammerfesteilläkin! Paula ei tasosta koskaan tingi, ei omasta eikä muiden. Äänentoisto oli myös selkeempi ja ei tullut niin helv.. kovaa kuin joidenkin muiden esiintyjien. Täytyypä sanoa, että kun me oltiin about vuosi sitten niitten kanssa myös samalla keikalla, niin jotenkin tämän vuotinen oli ehkä hitusen parempi. Toisaalta viime kesänä alko porukalla ehkä väsymys jo painamaan, kun oli loppukesä, tiedä häntä... Vuosi sitten muuten tuntuivat vetävän vähän isommilla desibeleillä kuin nyt. Silloin miksaaja kertoi, että jollain festareilla oli just vähän aiemmin mitattu jonkin tietyn ajan keskimääräisiä lukemia ja Paulan show:ssa oli kovemmat lukemat kuin esim Kotiteollisuudella. Toi on kylläkin hitusen huono mittari mistään, kun ei tiedä kuinka pitkät välispiikit on, tms, jos/kun ne on mukana kys mittausjaksolla. By: MK |
Musiikkia korville 14.07.2009 09:04:12 | |
---|
Ai niin, kehutaanpas vielä, että on se Haapasalon Pete aina vaan kova soittaja! (oltiin yhdellä toisella keikalla just samoilla lauteilla) By: MK |
WanhaWetäjä 14.07.2009 10:01:32 | |
---|
Menee kenties vähä of topic mutta alaan liittyen...kukaan ei ole varmaan koskaan kehunut ketään"liimataista"tällä palstalla, jospa mä sitten kehun ; yks päivä vielä jäljellä laivaviikosta ja liksat on jo tilillä!Ja palkkatodistukset tulee pyytämättä! Tätä on jatkunut jo syksystä 2007 joten mistään sattumasta ei ole kyse!Jääköön toimiston nimi mainitsematta, ettei tule sanomista, mutta ihan poikkeuksellisen asiallista toimintaa! |
Kukko 14.07.2009 11:37:49 | |
---|
WanhaWetäjä: Menee kenties vähä of topic mutta alaan liittyen...kukaan ei ole varmaan koskaan kehunut ketään"liimataista"tällä palstalla, jospa mä sitten kehun ; yks päivä vielä jäljellä laivaviikosta ja liksat on jo tilillä!Ja palkkatodistukset tulee pyytämättä! Tätä on jatkunut jo syksystä 2007 joten mistään sattumasta ei ole kyse!Jääköön toimiston nimi mainitsematta, ettei tule sanomista, mutta ihan poikkeuksellisen asiallista toimintaa! Ainakin näin toimii A.V PP:llä.. + "Kitarakoulu viisivuotiseksi"
-Minä- |
Meisseli 14.07.2009 11:46:04 | |
---|
no täältä pohjoisestapäin voisin kans kehua kyllä yhtä "Kiimistä" jolla kaikki tapahtuu. Kauhee erikoismies |