alphamale 14.07.2009 01:40:46 | |
---|
Jonttu: Mikähän Zoomi se oli.... 1010? Mut aineski 505! Meikällä oli 1010. Uskomattoman hyvä multiefekti! Vaihtui kutakuinkin melko nopeasti Bossin GT-3:seen aikoinaan. Sittemmin näin valon. Soundia ei kyllä varmaankaan saa pedaalilla pilalle. Soittaja voi kyllä pilata soundinsa. Lahtelaista, totta kai |
M4ss3 m/ 14.07.2009 02:04:44 | |
---|
Krice: Noillahan soittelee vielä ihan huvikseen. Sen sijaan oikeasti huonoja ovat esim. Behringer HM300 ja Seymour Duncan Power Grid. Oma Behringerin kompressori on osoittanut olevansa ehdoton laite tällä hetkellä jota ilman en tulisi toimeen.(tietysti se aito tubescreamer(kopio) korvaa sitten tuon) |
Räbbänä 14.07.2009 02:21:59 | |
---|
M4ss3 m/: Oma Behringerin kompressori on osoittanut olevansa ehdoton laite tällä hetkellä jota ilman en tulisi toimeen.(tietysti se aito tubescreamer(kopio) korvaa sitten tuon) Oletko testannut tubescreameriä ollessasi noin varma? ballfish: Strato putkikoneessa kiinni ja Deep Purplea ilmoille ni johan tietää miksi seiskakasikieliset muniinpuhaltelu örrinmörrinhewi homostelijat ovat täysin hakuteillä oikeasta menosta ja rankkuudesta |
Jucciz 14.07.2009 02:25:12 | |
---|
M4ss3 m/: Oma Behringerin kompressori on osoittanut olevansa ehdoton laite tällä hetkellä jota ilman en tulisi toimeen.(tietysti se aito tubescreamer(kopio) korvaa sitten tuon) Tä? Korvataan kompura säröllä? No, jokainen tyylillään. "Hiiva on loppu, mut mä laitan sinappia..." |
Räbbänä: Oletko testannut tubescreameriä ollessasi noin varma? En ole, mutta uskon sen olevan vastaus kaikkiin ongelmiin. Tä? Korvataan kompura säröllä? No, jokainen tyylillään. No kyllä sekin sitä soundia tiukentaa tuosta Micro-Cubesta nyt kun ei sitä vihreetä säröö ole vielä. |
Jucciz 14.07.2009 04:14:28 (muokattu 14.07.2009 04:14:44) | |
---|
M4ss3 m/: No kyllä sekin sitä soundia tiukentaa tuosta Micro-Cubesta nyt kun ei sitä vihreetä säröö ole vielä. Soita tiukemmin. :) Ei vaan, kyllä kai molemmat - sekä kompura että Tubescreamer - soundille jotain tekevät, mutta noin ihan yleisesti ottaen ei kannata odottaa, että kompura ja särö ovat suunniteltu tekemään samaa asiaa - tai sitä, että siellä missä toinen toimii, toimii toinenkin automaattisesti. Ihan eri asioista on kuitenkin kyse. |
Lancelot 14.07.2009 05:43:22 | |
---|
Taitaa lähtee Cubesta kunnon hönkää ku lyö Tubescreamerin eteen. Joo se oli vitsi. |
koponen 14.07.2009 09:30:03 | |
---|
Modaamaton Crybabe pilaa soundin ollessaan bypassilla. I'm endorsed by Marshall |
Billsner 14.07.2009 13:41:52 (muokattu 14.07.2009 13:42:09) | |
---|
koponen: Modaamaton Crybabe pilaa soundin ollessaan bypassilla. Tämä. Kuka haluaisi modata mun itkupillin? Mulla ei ole taitoa saati kolvia. Wrapped in plastic |
Da Make 14.07.2009 14:03:17 (muokattu 14.07.2009 14:03:58) | |
---|
Proco Turbo Rat ollessaan päällä ja kaikki täysillä. Mulla on myös vähän outo fiilis Morley Bad Horsie wahista ja sen by passista joka on "automaattinen". |
Insane Kane 14.07.2009 14:11:49 | |
---|
Billsner: Tämä. Kuka haluaisi modata mun itkupillin? Mulla ei ole taitoa saati kolvia. Mie voin modata. |
McNulty 14.07.2009 14:25:20 | |
---|
koponen: Modaamaton Crybabe pilaa soundin ollessaan bypassilla. Komp. Myös päällä ollessaan :) Olen paras muusikoiden.netin Bonecrushereista! |
Billsner 15.07.2009 08:38:04 | |
---|
Insane Kane: Mie voin modata. No perkule! Laittelen pikaviestiä ensviikolla kun alakaa lomat. Wrapped in plastic |
RekoS 15.07.2009 14:42:05 | |
---|
Ehdottomasti Metalzone :p |
M4ss3 m/ 16.07.2009 14:35:53 | |
---|
Jucciz: Soita tiukemmin. :) Ei vaan, kyllä kai molemmat - sekä kompura että Tubescreamer - soundille jotain tekevät, mutta noin ihan yleisesti ottaen ei kannata odottaa, että kompura ja särö ovat suunniteltu tekemään samaa asiaa - tai sitä, että siellä missä toinen toimii, toimii toinenkin automaattisesti. Ihan eri asioista on kuitenkin kyse. No, mutta siis eikös tuo Tubescreamer ole ainakin hyväksi havaittu vehe noihin boostauksiin sun muihin soundin tiukentamisiin, mutta tuosta kompressorista en tiedä, kyllä se ainakin vähemmän tunkkaisen siitä soundista tekee jos ei muuta. |
Jzci 16.07.2009 14:56:14 | |
---|
mamaze: Ehdottomasti Metalzone :p Totta. Aika monelta valmistajalta on tullut testattua noita tuon tyyppisiä purkkeja. Tulin siihen tulokseen että jos purkissa lukee sana metal, se kannattaa kiertää kaukaa. |
Flaming soul 16.07.2009 17:12:11 | |
---|
Behringerin parinkympin chorus alkoi hajoamaan jo parin tunnin omistuksen jälkeen, toimi vain patterilla. Viikon jälkeen ei toiminut edes patterilla. Sittemmin hommasin ibanez chorus/flangerin, joka tuottaa helvatanmoista kohinaa (noloa keikalla kun biisi loppuu, mut kohina jää jos ei sammuta saman tien..) Toki zoomeilla ym. halppis multiefekteillä saa pilattua koko bändin soundin. Mut makuasioita. Käyttää mistä itte tykkää. Ja mistä bändi tykkää.. |
M4ss3 m/ 16.07.2009 17:51:27 | |
---|
^Minä ainakin rohkeasti tungin tuollaisen Boss:n normaalivirtalähteen kylkeen niin ei mitään ongelmia ole ollut, vielä melkein samanlaisia ovat, tietenkin efekti eri, mutta oletko varma, ettei muka toimi(nut) kuin paristolla? |
McNulty 16.07.2009 17:54:02 | |
---|
mamaze: Ehdottomasti Metalzone :p Ehkäpä maailman väärinkäytetyin pedaali. Se keskialueen säätö osoittautuu monelle kompastuskiveksi. Samoin se gain-potikka. En ymmärrä miksi sen pitää olla joko nollilla tai sitten kaakossa. Mikä on kun ei taidot riitä... eli User Error! :) Olen paras muusikoiden.netin Bonecrushereista! |
adretlan 16.07.2009 17:58:51 | |
---|
bonecrusher: Ehkäpä maailman väärinkäytetyin pedaali. Se keskialueen säätö osoittautuu monelle kompastuskiveksi. Samoin se gain-potikka. En ymmärrä miksi sen pitää olla joko nollilla tai sitten kaakossa. Mikä on kun ei taidot riitä... eli User Error! :) Kaveri on saanut tosta kyllä irti ihan miellyttävät hevisäröt. 2-3 vuotta sen soittoa kuulin ja aina saman pedaalin kanssa. Soundi muistutti alkuaikoina lähinnä ampiaislaumaa, mutta kun se oppi säätämään sitä kunnolla niin kyllä siitä irtos yllättävänki hyvät hevisäröt. On kivaa olla kalamies#35 >-)))> |