Aihe: Mikä kaappi Mesa F-50:lle?
1
juhajuha
13.07.2009 10:22:45

Mitä 2X12 kaappia tarjoisitte Mesan F-50 nupille?

Lähinnä Mesan omia kaappeja on ollut ajatuksissa.

Junttasoundeilla tulee soitettua vähemmän enemmän kaipaisin hyvää cleansoundia, mutta tukeva ja erotteleva pikkusärö kuuluu myös vaatimuksiin.

Onko kukaan kokeillut Lonestarin kaappia?
RED NUMBER TWO "Niin delay vastaa kuin sinne huutaa."
sonata
13.07.2009 12:04:51

Itse tykkään tuosta roadkingin 2x12 kaapista mikä itsellä on. Toimii hyvin junttamusiikissa mutta myös mahtavat puhtaat lähtee tuon läpi.
Varsin monipuolinen ja laadukas kaappi :)
Suosittelen testailemaan tuota jos mahdollisuudet on.
no pjerkeles
jannek
13.07.2009 15:43:50
Mullon tommonen osittain avoin mesa 2*12 kaappi. Soundi on hyvä, ja ei kumma kyllä studiossa kovilla säröillä hävinnyt 4*12 marsu kaapille. Ehkä vähän.. makuasioita :) kyseinen kaappi ei treeniksellä ole ihan paras mahdollinen suuntaavuutensa vuoksi.
------------
kimurantti1
13.07.2009 17:01:34
jannek: Mullon tommonen osittain avoin mesa 2*12 kaappi. Soundi on hyvä, ja ei kumma kyllä studiossa kovilla säröillä hävinnyt 4*12 marsu kaapille. Ehkä vähän.. makuasioita :) kyseinen kaappi ei treeniksellä ole ihan paras mahdollinen suuntaavuutensa vuoksi.

Kannattaa myös muistaa, että Marshallin perus 1960:ssä on aika erilaiset elementit kuin Mesan kaapeissa. Mesallahan on Vintage 30:sta tai sitten niiden omaa Black Shadowta, joka on käsittääkseni aika V30 -henkinen. Marshallissa taas on aivan erilaiset elementit, jotka ei ainakaan mun kokemuksen mukaan toimi Mesan kanssa. Oikeastaan kaikki kokeilemani Mesat on toimineet parhaiten myös Mesan kaapeilla, ja niillä Vintage 30:llä.
Räbbänä
13.07.2009 17:06:04
kimurantti1: Kannattaa myös muistaa, että Marshallin perus 1960:ssä on aika erilaiset elementit kuin Mesan kaapeissa. Mesallahan on Vintage 30:sta tai sitten niiden omaa Black Shadowta, joka on käsittääkseni aika V30 -henkinen. Marshallissa taas on aivan erilaiset elementit, jotka ei ainakaan mun kokemuksen mukaan toimi Mesan kanssa. Oikeastaan kaikki kokeilemani Mesat on toimineet parhaiten myös Mesan kaapeilla, ja niillä Vintage 30:llä.

Vaikka makukysymyksiähän ne nämäkin ovat. Toiset tykkää erilaisesta saundista. Ei ole mikään rikkomaton sääntö että mesa toimii kaikille sillä omalla kaapilla, joka on ladattu V30:llä. Toiselle voi olla se sopiva Bentoni, toiselle Orange, joku tykkää Marsusta. Toiselle taas erilaiset putket etusessa ovat mieluisammat. Kitaratkin ja saundimieltymykset ovat erilaisia.
ballfish: Strato putkikoneessa kiinni ja Deep Purplea ilmoille ni johan tietää miksi seiskakasikieliset muniinpuhaltelu örrinmörrinhewi homostelijat ovat täysin hakuteillä oikeasta menosta ja rankkuudesta
kimurantti1
13.07.2009 17:08:17 (muokattu 13.07.2009 17:08:37)
Räbbänä: Vaikka makukysymyksiähän ne nämäkin ovat.

Mikäpä ei olisi.
Silppuri
13.07.2009 17:39:39

Olispa kiva kuulla ero tuon Mesan 2x12:sen ja Framus 2x12:sen välillä. Molemmissa V30:set, mutta mesa painaa 10 kg enemmän (eli 50%) ja maksaa 400-500 enemmän (eli Framuksessa parempi kilohinta...).
"I havent slept since I woke up."
juhajuha
15.07.2009 08:15:13

Road King houkuttelis kovasti monipuolisuutensa takia, mutta perusrectoja näyttäis olevan monessakin liikkeessä. Yhdessä yrittävät kaupata mulle pystymallia, onko tästä mielipiteitä?

Itse rajaisin sen pois huonomman roudattavuuden takia....
RED NUMBER TWO "Niin delay vastaa kuin sinne huutaa."
Antti1
15.07.2009 13:03:29
juhajuha: Yhdessä yrittävät kaupata mulle pystymallia, onko tästä mielipiteitä?

Itse rajaisin sen pois huonomman roudattavuuden takia....

No on mulla sellainen mielipide, että se on vaakamallia parempi roudata. Se on todella paljon kapeampi, jolloin siitä saa yksinäänkin kunnolla kiinni. Renkaat alla hoitaa suurimman osan matkasta ja pystykaapissa ei tarvii kyyristellä työntäessä. Tarvittavat nostot onnistuu sitten helpommin yksinäänkin.

Mitä tulee ite pönttöön, niin yläosa on taitettu, jolloin se levittää meteliä laajemmalle ylöspäin. Sama pätee myös vaaka-akselilla, jos kaapin kääntää kyljelleen lavalla.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)