Ben_D: Se on sellasta....joskus on bändi joskus ei. Niinpä, useimmiten ei. Taitaa olla tästä lähtien vaan soolomuusikon ura edessä. |
Ben_D 12.07.2009 19:36:45 | |
---|
Germaniac: Niinpä, useimmiten ei. Taitaa olla tästä lähtien vaan soolomuusikon ura edessä. Mikäs siinä....tosin tarviihan siihenkin ainakin keikkasoittajat, mutta saapahan ainakin itse päättää täysin siitä, mitä tekee ja mitä ei. Fleshred New EP Streaming@http://www.myspace.com/fleshred |
tuplapotku 07.08.2009 17:24:16 | |
---|
Germaniac, käsittääkseni olet kova Running Wild -asiantuntija, niin innostuin tästä, Osittain Cast Ironin kautta. Niin mitä levyä suosittelet tai mikä on yksinkertaisesti Running Wildin paras levy? |
hevari666 07.08.2009 18:33:12 | |
---|
Ei tähän Germaniaccia tarvita. Port Royal ekana haltuun! Ja eiköhän kaikki Masqueradeen asti ole täysin ostamisen arvosta kamaa. HEVIÄ HAUTAAN SAAKKA!!! |
Germaniac 09.08.2009 00:03:56 | |
---|
Joo no mun on turha vastata siihen mikä on paras kun kaikki on hyviä :D Port Royal on kuitenkin ehdottomasti kärkipäässä, ja hyvä aloituslevy. Tai sitten hommaat kokoelman 20 Years In History. |
black_moon 09.08.2009 01:19:05 | |
---|
Oma suositukseni menee Death or Glorylle. |
Mad-Mike 02.10.2009 22:03:52 (muokattu 02.10.2009 22:12:27) | |
---|
Itse kuulin tätä bändiä noin 2 viikkoa sitten ja ensin en edes meinannu uskoa että tää bändi on Suomesta. Itse kun lukeudun koviin Running Wild-faneihin nii tääki taatusti kolahti :D Nyt kun Running Wild on lopettanu nii hyvä että joku bändi jatkaa samantyylistä linjaa edes. Ei tule turhan paljoa tälläisiä bändejä nykyaikana (varsinkaan Suomesta). Niiin ja tuohon Running Wild levy kysymykseen haluaisin vastata että itse kyllä pidän eniten Black Hand Inn levystä. Sen hankkisin ensimmäisenä jos bändiin haluaisin tutustua. Nuo bändin kokoelmalevyt eivät mielestäni tarjoa lähellekään parasta bändin antia että en suosittele eka kertalaiselle. EDIT: Luin vasta äsken tuon jutun Cast Ironin lopettamisesta ja olin erittäin yllättynyt/järkyttynyt. Mutta minkäs teet. Kun ei niin ei. -Ei se nopeus vaan se taito- |