Aihe: Scorpions: Viiksihevin kuninkaat?
1 2 3 4 5 6 714 15 16 17 18
TheKukavittu
06.07.2009 23:25:59
Skorppareil on pari hyvää biisii joskin ne on kuluneit: Rock you like a hurricane ja Send me an angel menettelee. Muu tuotanto tyyliin Wind of change ei innosta oikeen ja uus matsku on iha skeidaa. Niin ja Klasun ääni ei ehkä oo ihan paras mahollinen mut oon kuullu huonompiaki. Ainoot Skorppareitten biisit mitä mä vihaan(en tykkää kaikest mut vaan parii piisii vihaan) on Rhythm of love(täysin dille biisi) ja believe in love(olis voinu olla toimiva idea, mut ne falsetis lauletut taustat pilaa kokonaisuuden). Mää ite nään skorpparit enemmän balladinveisaajina.
Flash
08.07.2009 16:59:21

TheKukavittu: Mää ite nään skorpparit enemmän balladinveisaajina.

Jaaha, ei oo sit 70-luvun tuotanto selvästikkään hallussa...
Live Music Is Better!
Nick Bone
11.07.2009 21:52:27
Kertokaas mulle tietämättömälle levystä nimeltänsä Virgin Killer... eikös sen platan alkuperäinen kansi ole edelleenkin kielletty lähestulkoon koko maailmassa vai olenko väärässä?
Taitanee levy olla ajalta ennen muureja murtaneita ja viiksivahalle tuoksahtaneita voimaballaadeja...
All work and no play makes Nick a dull boy
yellow
11.07.2009 22:13:43
Mechanizm: Onhan se kyllä aika härski...
http://heystupid.files.wordpress.co … /02/the-scorpians-virgin-killer.jpg

Härski olisi nytkin ja vanhoillisella 70-luvulla vasta olikin.
hapan
11.07.2009 22:20:22
TheKukavittu: Ainoot Skorppareitten biisit mitä mä vihaan(en tykkää kaikest mut vaan parii piisii vihaan) on Rhythm of love(täysin dille biisi) ja believe in love(olis voinu olla toimiva idea, mut ne falsetis lauletut taustat pilaa kokonaisuuden).

Häh, noihan on nimenomaan ne parhaat ei-mega-hitti -biisit koko bändin tuotannossa! Makuja monia...

Mää ite nään skorpparit enemmän balladinveisaajina.

Ja silti dumasit noi kaks biisiä? Oot sa kyllä melekonen tuuljviirj....
hapan
11.07.2009 22:22:17
Nick Bone: Kertokaas mulle tietämättömälle levystä nimeltänsä Virgin Killer... eikös sen platan alkuperäinen kansi ole edelleenkin kielletty lähestulkoon koko maailmassa vai olenko väärässä?
Taitanee levy olla ajalta ennen muureja murtaneita ja viiksivahalle tuoksahtaneita voimaballaadeja...

Vuodelta 1976, sillon oli öljykriisi ja lama. Ei paljoo ballaadit myyny.
K.A.P.V
11.07.2009 22:25:24

Nick Bone: Kertokaas mulle tietämättömälle levystä nimeltänsä Virgin Killer... eikös sen platan alkuperäinen kansi ole edelleenkin kielletty lähestulkoon koko maailmassa vai olenko väärässä?

Ainaki suomessa oon nähny vaan sen "bändiposeeraus-kannen...

Itse levy on ainakin mun mielestä scorppareiden a-luokkaa, ehkä taken by force potkii vielä pykälää kovempaa, riippuen toki mielentilasta ja kuun asennoista :) Ja kyllä jo tältäkin levyltä niitä "nyyhkybiisejä" löytyy, tosin yellow raven ja In your park ei nyt varsinaisesti mitään still loving you-siirappia vielä ole :P Levyn nimikkobiisi on kyllä rautainen runttaus!

Niin, ja eihän näistä levyistä voi puhua ollenkaan jossei muista hehkuttaa Uli Jon Rothia; ristus, siinä on mies paikallaan! http://www.youtube.com/watch?v=ty02obd62yg&feature=related
"Vituttais jos kiinnostais, mutta ku ei kiinnosta niin ei vituta"
TheKukavittu
14.07.2009 22:07:42
hapan: Häh, noihan on nimenomaan ne parhaat ei-mega-hitti -biisit koko bändin tuotannossa! Makuja monia...

Ja silti dumasit noi kaks biisiä? Oot sa kyllä melekonen tuuljviirj....

No okei en ollu just noi kirjotettuani kamalan tutustunu 70-luvun tuotantoon ni nyt on mul erilainen näkemys Skorppareista. Ja se balladinveisaaja-juttu oli niinku lähinnä siit 80-luvust. Niin ja Believe in love kuulostais muuten hyvält mut ne taustalaulut... Argh, miten pieni juttu pilaa hyvän biisin. Ja se R.O.L. ei nyt vaan oo iha mun biisi.
Mad-Mike
03.12.2009 08:46:49
TheKukavittu: Mää ite nään skorpparit enemmän balladinveisaajina.

Kuunteles heidän eka albumina Lonesome Crow, ei ole samaa tyyliä kuin kasarityyli ja saatat yllättyä. Myös muut 70-luvun albumit ovat erilaista musaa kuin on totuttu kuulemaan Scorpionsilta.

Itselläni on bändin levyjä ties kuin monta ja yhteenkään levyyn en ole koskaan ollut täysin pettynyt. Eye To Eye on ehkä heidän uskaliain levynsä soundiltaan koskaan ja sen levyn olisi voinut jättää tekemättä huolimatta siitä että en pidä sitä täysin paskana albumina.
-Ei se nopeus vaan se taito-
-Cale
03.12.2009 09:22:45 (muokattu 03.12.2009 09:23:26)
Niin, ja eihän näistä levyistä voi puhua ollenkaan jossei muista hehkuttaa Uli Jon Rothia; ristus, siinä on mies paikallaan! http://www.youtube.com/watch?v=ty02obd62yg&feature=related

Kannattaa tutustua myös Ulin pikkuveljeen, Zeno Rothiin. Mielestäni vielä kovempi kitaristi ja ennenkaikkea säveltäjä. Taisi myös soittaa viimeisimmälle levylleen kaikki soittimet itse.
StJerky
03.12.2009 09:45:43
K.A.P.V: Ainaki suomessa oon nähny vaan sen "bändiposeeraus-kannen...

Itse levy on ainakin mun mielestä scorppareiden a-luokkaa, ehkä taken by force potkii vielä pykälää kovempaa, riippuen toki mielentilasta ja kuun asennoista :) Ja kyllä jo tältäkin levyltä niitä "nyyhkybiisejä" löytyy, tosin yellow raven ja In your park ei nyt varsinaisesti mitään still loving you-siirappia vielä ole :P Levyn nimikkobiisi on kyllä rautainen runttaus!

Kaikki Rothin aikaiset levyt kolahtaa minulle koviten enkä osaa pistää paremmuusjärjestykseen. Pidän myös 80-luvun alkupuolen levyistä ja parista uusimmasta.
Dinorocker
03.12.2009 13:16:50
Uuutta levyäkin on tulossa! Jostain tiedon bongasin.."Sting in the Tail"...

Hyvä juttu, taitaa tosin jäädä bändin viimeiseksi.
Turbo!!!
StJerky
03.12.2009 13:42:23 (muokattu 03.12.2009 13:44:10)
Dinorocker: Uuutta levyäkin on tulossa! Jostain tiedon bongasin.."Sting in the Tail"...

Hyvä juttu, taitaa tosin jäädä bändin viimeiseksi.

Tuolla näköjään...

http://www.viihdeuutinen.net/scorpions-sting-in-the-tail

Päätteletkö että se sensaatiomainen uutinen olisi lopettamispäätös? Toivotaan että se olisi Uli Rothin paluu tai edes Oulun keikka...
Dinorocker
03.12.2009 14:00:31
StJerky: Tuolla näköjään...

http://www.viihdeuutinen.net/scorpions-sting-in-the-tail

Päätteletkö että se sensaatiomainen uutinen olisi lopettamispäätös? Toivotaan että se olisi Uli Rothin paluu tai edes Oulun keikka...

En, vaan jo Humanity-levyn jälissä Meine kertoili että "voi olla että eläkkeelle, ilman että enää uutta levyä tulee..."
Turbo!!!
Atomic Cafe
03.12.2009 19:01:19 (muokattu 03.12.2009 19:09:15)
Hard rockia soittava saksalaisyhtye vihjasi aikaisemmin aikovansa paljastaa tammikuussa 2010 mielestään sensaatiomaisen uutisen.

Ovat ehkä keksineet aikakoneen joka vie kultaiselle 80-luvulle:http://www.youtube.com/watch?v=FL8YtB9Sr9M&feature=channel
Mad-Mike
08.12.2009 10:27:59
Dinorocker: En, vaan jo Humanity-levyn jälissä Meine kertoili että "voi olla että eläkkeelle, ilman että enää uutta levyä tulee..."

No huh huh, Scorpions eläkkeelle :O. En voi edes kuvitella että lopettaisivat ja että Meine edes puhuisi tollaisia. Schenker ei ainakaan suostuisi lopettamaan kovin helpolla ja puhuisi vielä Klausillekin jos bändin laulaja aikoisi oikeasti lopettaa kun Rudolfin suurin haave bändi aikoinaan ollut ja ovathan he sentään suosiossa vieläkin vaikka levyjen taso ei enää 80- ja 90-lukua(kaan) ole.

Itse uskon että Scorpions jatkaa niin kauan kuin vaan Schenker-Jabs-Meine kolmikkko on kasassa.

Tuota uutta levyä odottelen mielenkiinnolla ja toivon että olisi enempi taas Unbreakable tyyliä kuin Humanity tyyliä.
-Ei se nopeus vaan se taito-
Dinorocker
08.12.2009 17:25:56
Eb-tuning: No huh huh, Scorpions eläkkeelle :O. En voi edes kuvitella että lopettaisivat ja että Meine edes puhuisi tollaisia. Schenker ei ainakaan suostuisi lopettamaan kovin helpolla ja puhuisi vielä Klausillekin jos bändin laulaja aikoisi oikeasti lopettaa kun Rudolfin suurin haave bändi aikoinaan ollut ja ovathan he sentään suosiossa vieläkin vaikka levyjen taso ei enää 80- ja 90-lukua(kaan) ole.

Itse uskon että Scorpions jatkaa niin kauan kuin vaan Schenker-Jabs-Meine kolmikkko on kasassa.

Tuota uutta levyä odottelen mielenkiinnolla ja toivon että olisi enempi taas Unbreakable tyyliä kuin Humanity tyyliä.

Juu, ei tarvii lopettaa munkaan mielest. Pari levyä vielä kun vääntäisivät...
Turbo!!!
MarkoA
08.12.2009 23:30:36
Oho. Tämä topicci on jäänyt pimentoon, tai en nyt juuri muista sitä lukeneeni. No, kuitenkin sitte löytyy mun kommentit tuolta jostain aiemmilta sivuilta..

No. Empä tiennyt että noin monta levyä on bändiltä tullut?! Olen kasarihevin parissa kasvanut kersa joten Blackout ja muut aikalaiset on hyvinkin tuttuja. Pari vanhempaa serkkupoikaa kuunteli bändiä tuolloin ja sieltähän ne tuli ensimmäiset nauhoitettua kasetille.

Eniten tykkäsin penskana livevedoista. Sama kyllä päti monen muunkin bändin tuotannossa. Kuitenkin Scorpionsilta eniten kuuntelukertoja mun soittimessa soivat Tokyo Tapes ja World Wide Live. Niitä oli hienoa kuunnella pimeässä ja kuvitella olevansa mukana keikalla.

Kaikki mitä bändi on levyttänyt Muurin kaatumisen jälkeen on jäänyt pimentoon pääosin. Ja muurista tuleekin mieleen, että vieläkin löytyy VHS:lta joku ihmeen keikka jossa Scorpions ja joku venäläinen (Bang oli biisin nimi, da da) bändi sekä känninen Ozzy ja joku Skid Row vetää livenä. Bon Jovikin tais olla. Liittyikö se jotenkin muurin kaatumiseen vaiko johonkin venäjän juttuun? Winds of change? Taidan sekoittaa pari eri juttua keskenään. Ei voi muistaa.. Hienoa se oli kuitenkin silloin.

Ei Scorpionsin tarvitse lopettaa. Persoonallista hard rockia tekivät joskus. Kaipa vielä nykyäänkin. Ei se ikä ole este jonsei laulajalta mene ääni... Eikä aina silloinkaan (Deep Purple ja Gillan).
Myytävänä BOSS SD-1 modaamaton - torilta tiedot
MarkoA
08.12.2009 23:32:35
No Gorky Parkhan se venäläinen (silloinen Neuvostoliitto) bändi oli. Putkahti mieleen heti kun ei enää yrittänyt muistaa :D
Myytävänä BOSS SD-1 modaamaton - torilta tiedot
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)